Vielä kaipaan mielipiteitänne!! Mitäs mieltä olette näistä verhoista + tästä seinätarrasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=&productId=210345&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3ddragon%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1#

verhot tässä

Olen selaillut nuita sisustussivuja, mutta ei kertakaikkiaan vaan nappaa lime yläosa, tummanvihreä alaosa ja keskellä boordi
-huoneet.

Tämä yllälinkitetyt tulisivat vitosluokkalaisen huoneeseen siis...

on se, että jos laitat ton tarran, niin luot sit samanlaista tunnelmaa esim verhoilla, jossa on kiinalaisia kirjotusmerkkejä tai muita itämaisia kuvioita. ei kumpaankin sovi toi ihan sama kuvaidea.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Njaa....Ehkä sitten jos lohikäärme valitaan mustana niin kävisi, ei mun makuun mutta eihän ne onneksi meille tulekaan. :D

Nimenomaan MUSTANA tulisi lohari seinälle. Muut seinät valkoista, yksi seinä punaista verhojen sävyisesti...

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
En laittaisi kahta erityylistä lohikäärmettä samaan tilaan. Jotkut hillityt kiinahenkiset verhot sopisivat paremmin ton tarran kaveriksi.

Olen varman sokea, kun minusta nuo loharit muistuttavat aika paljonn toisiaan :).

Joku "juju" pitäisi huoneessa olla ja tuota loharia siksi ajattelin.

Musta tai punainen matto kaveriksi...

Uutena täällä en nyt oo ihan perillä et kenelle ap tuota sisustusta meinaa ..itelle vai kenties pojallensa (päätellen sisustuksen aiheesta) mut ei ei ei ..aika mauton .. sama ku sisustais huoneen jollaki "pauligin juhla mokka" kuosilla :D ..mauton ja kyllästyy helposti!

Millaista tyyliä haet? Onko huone missä käytössä? Kuin iso?

Tulee mieleen, että tuleeko huoneesta liian kiinalainen. Verhot on aika dramaattiset ja vangitsee katseen sellasenaan. Kyllästyykö tuohon nopeesti..

Kummat on susta makeemmat (verhot vai tarra) Miten olis jos tilaisit ensin vain toisen ja katsoisit miltä näyttä.

Minä tekisin näin:

Mikäli ostaisin tuon seinätarran, joka on myös aika massiivinen ja arvokas, niin panostaisin myös verhoihin.
Nuo Jotexin perus paneeliverhot eivät ole kovin laadukkaan oloisia, ei huoliteltuja eikä muutenkaan kuosiaan pitäviä.

Ostaisin jotain laadukasta yksiväristä tai kahta eri yksiväristä kangasta ja ompelisin aivan perusverhot ikkunaan ja suoran kapan tms.
Tai sitten jotain hopea/musta/punainen yhdistelmää voisi myös verhoissa olla..
Mikäli ostat verhot valmiina, niin kannattaa panostaa laatuun...tai ompeluttaa paneeliverhot esim. eurokankaassa tms.

...itse harkitsisin tuon lohikäärmeen maalaamista seinään...

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Millaista tyyliä haet? Onko huone missä käytössä? Kuin iso?

Tulee mieleen, että tuleeko huoneesta liian kiinalainen. Verhot on aika dramaattiset ja vangitsee katseen sellasenaan. Kyllästyykö tuohon nopeesti..

Kummat on susta makeemmat (verhot vai tarra) Miten olis jos tilaisit ensin vain toisen ja katsoisit miltä näyttä.

Pojan huoneeseen siis.
Tuossa yllä jo mainitsinkin suunnitelmaani, eli 32 seinää valkoiset + isoimmalle seinälle tuo tarra, yksi seinä punaisella verhojen teeman mukaisesti. Sisustustarra siis MUSTA.

Punainen tai musta matto.

Yhteistyössä