Vielä kerran: uskallanko lähteä Espanjaan 2:ksi viikoksi, lähtö kuukauden päästä. Olen raskaana ja mukaan lähtee myös 2 v lapsi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Uskaltaako vai kannattaako jättää suosiolla väliin? Peruutetusta matkasta ei saa rahoja takas (kysyin vakuutusyhtiöstä ja Finnairilta).

Haluan vain mielipiteenne. Lähtisittekö te??? Vai jättäisittekö menemättä.

Mä en lähtis. Voihan se tauti iskeä suomessakin, mutta suurempi todennäköisyys espanjassa ja vielä oot raskaanakin. Mä en siis lähti ihan muuten vain lomaileen.

Ajattelen lähinnä, että suurin riski saada se on nimenomaan lentokentät ja lentokoneet. Ja kun mukana on tuo nuolija, joka sorkkii ja nuolee kaikki paikat. Että jos laps sen saa, se tarttuu meihin. Mun mielestä on suurempi riski saada se tolla reissulla, kuin täällä kotosalla, jossa päivämme koostuvat lähinnä koti-kauppa-leikkipuisto-koti ympyrästä. Mahdollisia tartuttajia on reissussa miljoona enemmän ku täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja JOO IHAN SAMA KUNHAN ET:
tartuta täällä sitten muita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varsinkin tän palstan välityksellä se tarttuu tehokkaasti :D

Lähde vaan ja nauti lomasta! Käsidesit mukaan ja maitohappoja popsimaan koko perhe jo nyt.

Kaikki kyllä on menossa hirveesti ulkomaille, mutta kuinkas moni on suunnitellu vaihtoehtoista paluukyytiä? Lentokoneeseenhan ei oteta kipeänä.
itse en haluaisi jäädä esim .espanjan sairaalaan sairastamaan. mut onhan se kokemus sekin tiätty. :xmas:

En lähtisi, liikaa riskejä. Ei sitä voisi antaa itselleen anteeksi jos jotain sattuu...Ja etenkin kunn olisi sisäinen varoituskello soinut lujaa (kuten sinulla soi) ja silti olisi tehnyt itseään vastaan.

Ehdit matkustella myöhemminkin!

Yhteistyössä