vielä kysyisin tytön nimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytön äiti

Vieras
tossa aikasemmn tänään jo laitoin ja kyselin onko

aada tinka marie tönkkö nimi

no siitä ei monikaan tykännyt..

mulla siis etunimissä ehdotuksena neea,aada tai oona

tinka on pakko olla toisena nimenä (ukko ei suostu laittaan sitä ensimmäiseks nimeks)

niin voisko neea tinka olivia olla yhtään parempi kun tuo eka nimi ehdotus
tai neea tinka emilia

Rehellinen vastaus: Aada Tinka Marie on tönkkö nimi. Eikö mitään muuta vaihtoehtoa etunimille kuin nuo neeat, aadat ja oonat, ja miksi änkeä vielä 3. nimi siihen joukonjatkoksi?

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
sori mutta toi Tinka vaan kuulostaa niin ylimääräiseltä. kiva nimi mutta ei vaan sovi tohon. :snotty:

niinhän ne jo aiemmin päivällä lyttäs nime ihan lyttyyn mun on vaan IHAN PAKKO saada tinka nimi mun ainoon tytön nimi rimpsuun =)

muita tytölle olevia nimiä siis on jemina,ronja,madilda,iina,kerttu,aino,venla,moona,inka,pinja,minttu,amanda

mut etunimistä tulee nyt jokatapauksessa ehkä joku näistä eli aada,oona,neea

Alkuperäinen kirjoittaja dipa dipa duu-nimiä taas liikkeellä:
Rehellinen vastaus: Aada Tinka Marie on tönkkö nimi. Eikö mitään muuta vaihtoehtoa etunimille kuin nuo neeat, aadat ja oonat, ja miksi änkeä vielä 3. nimi siihen joukonjatkoksi?

laitois äskön kaikki nimet mitä suunniteltu tytölle.. on vähän hakusessa kun olis paljon kivoja nimiä ku vaan sais niistä kivan kokonaisuuden..

Miksi ei nimestä pidetty, minusta aivan ihana. Neeaa on minusta niin monella, että on jo tylsä, Aada on kaunis nimi. Älä nyt sen perusteella nimeä valitse, mitä täällä siitä sanotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Miksi ei nimestä pidetty, minusta aivan ihana. Neeaa on minusta niin monella, että on jo tylsä, Aada on kaunis nimi. Älä nyt sen perusteella nimeä valitse, mitä täällä siitä sanotaan.

no en loppupeleissä valitsen mä.. mutta mielelläni kuuntelen kyllä kommentteja =)
tuun kyllä hehkuttaan kun ristiäiset on ohi että mikä tuli lopulliseks nimeks

mutta tinkastaen luovu =)
jos ei nimi oo ekanatai tokana niin sitten kolmantena..

ja voi nimiä kaksikin olla kunhan toinen vaan on tinka

en välitäkkään =)

samoiten kun veeti ja jenna on mun mielestä koiran nimiä.. tai sellattet koirat kuullut ja ne pyörii aina mun mielessä koira niminä vaikka hienot nimet onkin

Yhteistyössä