Sofia Virta lintsaa Turun kaupunginvaltuuston kokouksestakin - onko Sofia hukannut korkin vai mikä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Halla-aho kaupunginvaltuuston ylivoimainen poissaolokuningas – ei vaivautunut yhteenkään kokoukseen

Helsingin kaupunginvaltuutetut osallistuivat valtuuston kokouksiin tänä vuonna varsin tunnollisesti. Valtaosalla valtuutetuista oli vuoden aikana vain muutamia kokonaisia poissaoloja. Kymmenen valtuutettua osallistui jopa kaikkiin kokouksiin."

Sofia osaa ottaa parhaillaan olevan ajojahtinsa terveellä tavalla.
ihmisellä on vain yksi elämä. Jos polttaa kynttiläänsä molemmista päistä, käy kuten hyvin monelle suomalaiselle on käynyt ja käy parhaillaan. Olkoon prof. Liisa Keltikangas-Järvinen asiasta mitä mieltä tahasa. Terve itsekkyys ja oikeiden rajojen asettaminen koviin vaatimuksiin ovat hyvinvoinnin perusta.
Olen kirjoittanut perhepalstoilla vuosikymmeniä. Luulen tietäväni miten kuuluu olla ja elää ettei polta itseään loppuun.
Ihminen on toiselle susi.
Iltapäivälehden luontovideossa seurataan karhujen elämää piilopirtissä. Järkytyin, kun mies videolla sanoo, että uroskarhu tappaa emon poikaset saadakseen emon taas kiimaan.
Nykyisen seksiyltäkylläisen maailman aikaan samanlainen hegemonia leijuu ilmassa. Naisten pitää nykykäsityksen mukaan olla jatkuvasti kiimassa ja valmis parittelemaan.
Terkkyja Sofialle. Nauti elämästäsi ja vähät välitä juhannusviikolla viinan tuskissa kärventelijöistä. Viikon päästä putkat ovat täynnä somehörhöjä.

ihmisellä on vain yksi elämä. Jos polttaa kynttiläänsä molemmista päistä, käy kuten hyvin monelle suomalaiselle on käynyt ja käy parhaillaan. Olkoon prof. Liisa Keltikangas-Järvinen asiasta mitä mieltä tahansa. Terve itsekkyys ja oikeiden rajojen asettaminen koviin vaatimuksiin ovat hyvinvoinnin perusta.
Olen kirjoittanut perhepalstoilla vuosikymmeniä. Luulen tietäväni miten kuuluu olla ja elää ettei polta itseään loppuun.
Iltapäivälehden luontovideossa seurataan karhujen elämää piilopirtissä. Järkytyin, kun mies videolla sanoo, että uroskarhu tappaa emon poikaset saadakseen emon taas kiimaan.
Nykyisen seksiyltäkylläisen maailman aikaan samanlainen hegemonia leijuu ilmassa. Naisten pitää nykykäsityksen mukaan olla jatkuvasti kiimassa ja valmis parittelemaan.
Terkkuja Sofialle. Nauti elämästäsi ja vähät välitä juhannusviikolla viinan tuskissa kärventelijöistä. Viikon päästä putkat ovat täynnä somehörhöjä.

ihmisellä on vain yksi elämä. Jos polttaa kynttiläänsä molemmista päistä, käy kuten hyvin monelle suomalaiselle on käynyt ja käy parhaillaan. Olkoon prof. Liisa Keltikangas-Järvinen asiasta mitä mieltä tahasa. Terve itsekkyys ja oikeiden rajojen asettaminen koviin vaatimuksiin ovat hyvinvoinnin perusta.
Terkkyja Sofialle. Nauti elämästäsi ja vähät välitä juhannusviikolla viinan tuskissa kärventelijöistä. Viikon päästä putkat ovat täynnä somehörhöjä.
"Luulen tietäväni miten kuuluu olla ja elää ettei polta itseään loppuun."

Kerro meille muillekin.

Lepa ja hänen kaltaisensa suoraan sanoen säälittävät kovasti koska ovat aivopestyjä Sofia-uskonnolla. Idoli saa perseillä miten tahansa, mutta se ei ole koskaan hänen syynsä, pikemminkin ansio.

Toivottavasti rummo-mummo ei itse ole juhannuksen jälkeen putkassa, käy taas sen verran kierroksilla.

Lepa ja hänen kaltaisensa suoraan sanoen säälittävät kovasti koska ovat aivopestyjä Sofia-uskonnolla. Idoli saa perseillä miten tahansa, mutta se ei ole koskaan hänen syynsä, pikemminkin ansio.

Toivottavasti rummo-mummo ei itse ole juhannuksen jälkeen putkassa, käy taas sen verran kierroksilla.
Pierupetri jo odottaa kovasti juhannusta, jotta pääsee vetämään perseet olalleen ja sitten putkan pahnoille kuten aina juhannuksena ja joulun aikaan.
Koko elämänsä pyörii mammapalstan S-ryhmän asiakkaan kirjoitusten perässä roikkumiseen. Siinä jäävät rummomummonsa monenväriset ja kokoiset alushousut nuuskimatta.
Lähetin jo valvojalle ilmiannon viestistäsi. Sääli valvojaa ja vähennä hänen työtaakkaa pieru- ja eriteketjujesi asteittaisella lopettamisella. Ymmärrämme hyvin, ettei se ole suolivaivaiselle helppoa pitkän palstahistoriasi takia.

Yhteistyössä