vielä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eriteillekö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eriteillekö

Vieras
Mitens muuten, onko se aina niin että lapset menee äidille ensisijaisesti?? Itse olen ihan kunnollinen, en käytä huumeita, en ole juoppo, tosin välillä käyn baareissa. Tupakoin, lasketaanko se?? Entä vaikuttaako varallisuus tai että onko työtön eron hetkellä? Meillä miehellä on vakityö ja oma iso asunto. Itse joutuisin muuttamaan vuokralle ja työtön tällä hetkellä.

Sitäkään vaihtoehtoa en ole muistanu miettiä että mitä jos lapsista tuleekin taistelu ja menetän heidät miehelle??

Ja mikä on se taho jonka puoleen pitää ensin kääntyä näissä eroasioissa (avoero) ?

Minäkin olen miettinyt että mitä jos on huomattava varallisuusero, niin kenelle menee lapset? Jos muuten kummassakaan "ei vikaa" huoltajana. Toisella vakityö ja kohtuullinen varallisuus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 21:06 villiviini kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 21:29 wera kirjoitti:
mun mielestä ekana pitää kääntyä elatusaputoimistoon.

Peesaa. Lapset menee pääsääntöisesti äidille. Omaisuus ei vaikuta tähän.

tänäpäivänä yhä enenevässä määrin menee myös isälle!
ota yhteys paikkakuntasi sosiaalitoimistoon! tuo yllä oleva elatusaputoimisto (??) ei vastaa noista asioista. sopimukset tekee lastenvalvoja ja useimmiten sosiaalitoimistossa on joku hlö joka on "erikoistunut" elatustukien maksuun ja perintäasioihin ja hän laittaa vahvistetut sopimukset maksuun jos raha tulee kunnalta.

Yhteistyössä