Vielä olis yksi kaappi siivoamatta, mutta se onkin sitten se viheliäisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Keittiössä on yksi alkaappi, joka on varmaankin jonkun sisutusarkkitehdin kuningasajatus. Kaapin leveys on noin metrin ja syvyys noin 75 cm. Kaapissa on aivan toisessa reunassa 30 cm leveä ovi. Leveämpää ovea ei voi laittaa, koska kaappi on siten, että liesi tulee sen eteen.

Nooh, meikä kun avaa kaapinoven ja työntää päänsä sisään, peitän koko oviaukon enkä näe yhtään mitään. En kuitenkaan saa mahdutettua hartioitani ovesta sisään, joten en ylety edes kaapin syvyydeltä pyyhkimään hyllyä sieltä perältä. Puhumattakaan siitä, että saisin huidottua - vaikka mulla sentään yliliikkuvat nivelet onkin, vasenta kättäni sinne kaapin perukoille.

Arvata saattaa, että kaappiin on tullut vuosien varrella tungettua kaikkea sellaista, motä ei kovin usein tarvitse. Ihan siinä oven edessä on kyllä kulhoja yms, mutta siellä perällä voi asua vaikka jänis. En voi tietää, kun en ole mahtunut sinne kaappiin edes kurkistamaan. Nyt olisi tarkoitus - jollain konstilla - tyhjentää se kaappi ja käydä läpi sieltä löytyvä romu. Astioita ne on, kakkumuottia, jotain vanhoja patoja, kannettomia muovirasioita ja ties mitä.

Ei vaan oikein inspiroi alkaa siihen hommaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Ei kai sitä tarvitse yöllä tyhjentää? Päivällä voit teettä tyhjennystyön nuoremmilla.

En mä taida sitä kyllä tänään enää tyhjentää, mutta en myöskään halua, että ser oina on sitten pitkin keittiötä. Vaan lajittelisin ne samantien säilytettäviin ja roskiin meneviin.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
:o :laugh:
Siinä on sulle urakkaa täksi yöksi, tai ehkä loppu viikoksi.
Otsalamppu päähän ja harava yhteen käteen ja iso suuppisäkki toiseen käteen, niin johan alkaa sujumaan. ;)
Hitsi...saiskohan tukkapantaan kiinnitettyä taskulampun?

:D

Meillä on luultavasti samanlainen kaappi. Ylähyllyllä on periaatteessa kattilat ja alahyllyllä etualalla iso muovilaatikko, johon heitän pakastepurkit. Kun laatikon vetää pois, pääsee käsiksi mehumaijaan ja säilytettäviin pulloihin. Kaappi on järjestetty viimeksi vuosi sitten, joten takaosat ovat meilläkin täynnä ties mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
:o :laugh:
Siinä on sulle urakkaa täksi yöksi, tai ehkä loppu viikoksi.
Otsalamppu päähän ja harava yhteen käteen ja iso suuppisäkki toiseen käteen, niin johan alkaa sujumaan. ;)
Hitsi...saiskohan tukkapantaan kiinnitettyä taskulampun?

:D

Teipillä? Jos ei muuten. :D Kokeile, kokeile.

suunnistajan lamppu =)
Ei mulla ole sellaista :/ Mutta jos laittas huomenna kertakäyttöisen suihkumyssyn päähänsä, taskulampun keskellä päälakea ja kiinnittäis taskulampun jeesusteipillä leuanalta, niin voisi toimia. Tosin saman tien tulisi varmaan soittamaan ovikelloa jehovan todistajat, mormonit, huoltomies, pölyimurikauppias.....

suunnistajan lamppu =)
Ei mulla ole sellaista :/ Mutta jos laittas huomenna kertakäyttöisen suihkumyssyn päähänsä, taskulampun keskellä päälakea ja kiinnittäis taskulampun jeesusteipillä leuanalta, niin voisi toimia. Tosin saman tien tulisi varmaan soittamaan ovikelloa jehovan todistajat, mormonit, huoltomies, pölyimurikauppias.....

No käsket sitten tietysti sen pölynimurikauppiaan esitellä imuriaan - siellä kaapissa.
:kieh:

suunnistajan lamppu =)

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ine:
ja tilaa netin kautta uudet, niin minä tein ukko kyl aamulla, kun tuli yö vuorosta ihmetteli .ja meinas sorkkaraudan piilottaa. mut nyt on ite tehty ja suunniteltu keittiö + muut huoneet. ja toimii.
Mä teen kunnollisen keittiörempan vasta sitten, kun uusin lattiatkin. Siihen asti on pärjättävä noilla vanhoilla kaapistoilla. Mieli kyllä tekisi pistää sileäksi koko kyökki, mutta ei vielä.

Yhteistyössä