vielä ruokajuttua....Pori Jazzeille menevät ei-paikalliset ohoi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tehkääpä mun puolestani kierros. Iski ihan järjetön koti-ikävä ja NÄLKÄ! Aloin oikein miettimään kaikkia ihanuuksia joita en Turusta saa...

Eli josko ystävällisesti aloittaisit ostamalla torilta Ojalan lihapiirakan. Kannattaa varautua että kieli vie mennessään ja joutuu ostamaan toisen perään(jos vaan vatsassa tilaa).

Torilta löydät varmasti myös herkkumunkkeja...uskomattoman hyvää kahvikupposen kanssa :flower: .

Yöllä jamien jälkeen voisitko ystävällisesti mennä Grilli-Porin kautta? Siellä kun on koko Suomen parhaimmat hampurilaiset. Niin jos sellaisen herkkuhampurilaisen tilaisit... ja PALJON valkosipulikastiketta.

Ja sitten vielä tuota jo aiemmin mainostamaani junttakakkoa. Sitä voisit ostaa vaikka kotiin viemisiksi jos ei enää vatsaan mahdu B) .

Kiitos kaunis jos viitsit puolestani uhrautua. Vielä kun tulet kertomaan mulle miten ihana kulinaristinen nautintosi olikaan, niin olen oikein tyytyväinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
:p grilliporin iso kokolihahamppari.

Ei kyllä se on herkkuhamppi se paras hamppi :p :flower: . Mä luulen että siinä se ananas on se juttu... ja ylipäätään tuon grillin sapuskoissa ihanat kastikkeet, tuore kurkku ja aivan mahtavasti maustetut ja paistetut pihvit :p :p .

Pitäiskö lähteä Poriin hampille, nyt tekee mieli |O |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Ei kyllä se on herkkuhamppi se paras hamppi :p :flower: . Mä luulen että siinä se ananas on se juttu... ja ylipäätään tuon grillin sapuskoissa ihanat kastikkeet, tuore kurkku ja aivan mahtavasti maustetut ja paistetut pihvit :p :p .

Tottakai tuut . ainakin sitten kun noi jatsitt alkaa niin herkuttelee :p

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Tottakai tuut . ainakin sitten kun noi jatsitt alkaa niin herkuttelee :p

No mieli kyllä tekis, mutta taitaa vauva olla liian pieni...tai siis onkin. Pakko jättää myöhemmäksi tai tilata kaverilta doggy bag :D

Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Mä en ymmärrä hehkutusta Ojalan lihapiirakoihin :ashamed:

:o :o Mun mielestä ne on NIIN hyviä. Mutta oikeesti olen mun miehelläni maistattanut nuo kaikki mainitsemani, tänään viimeksi tuon junttakakon. Eikä se oo vielä mistään tykännyt. Tai siis ihan hyviä kuulemma (kuten KAIKKI sen mielestä), mutta ei ihmeellisiä... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Mä en ymmärrä hehkutusta Ojalan lihapiirakoihin :ashamed:

Makuasioitahan kai se on. En mäkään niistä tykkää mut grilliporin ruuista kyllä tosin en oo pitkään aikaan sielläkään käynyt.

GP:stä mäkin tykkään, ainakin ennen, tsiisus siitä on aikaa kun oon viimeks käynyt.
Mestaripizzat on hyvä paikka, samoin Rita's place. :p

Yhteistyössä