Vielä tuosta, jos lapset/teinit hyppii jonkun aikuisen silmille ja nimittelee..tai vaikka heittelee kiviä parvekkeelle...

merenneitonen

Aktiivinen jäsen
05.05.2006
5 086
3
36
...niin eikö kukaan oikeasti reagoisi siihen mitä se lapsi/nuori on tehnyt??

Jos mun kaksitoistavuotias haukkuisi ja heittelisi kiviä jonkun parvekkeelle, niin se kohde saisi kyllä mun puolesta ottaa niskoittelevan lapseni kiinni ja vaikka istua päälle poliisia odotellessa´, jos ei muu auta.

...tosin siinä tapauksesa olen jo epäonnistunut kasvatustehtävässäni, jos tuo poitsu syyllistyy kahdentoista vuoden päästä moiseen...

No täällä on näillä äidelä sellinen meiniki, että ei saa TOISTEN lapsiakomentaa, joten soittaisin suoraan polisille, sit ehkä menis jakeluun ,koskaHEIDÄN lapset eivät moista kuulemma te.
ja meidän lapsi jos tuollaista teksiia saisi rangaistuksen ja joutuisis pyytämään anteeksi.

Jos joku heittelisi kiviä mun parvekkeelle (mua päin) niin varmasti ottaisin tyyppiä käsivarresta kiinni ja pitäisin kiinni poliisien tuloon asti. Jos voimat riittäisi.

Ja kyllä, komennan vieraiden lapsia tarpeen mukaan. Metsola, mun mielestä vieraiden lapsia saa ja pitää komentaa, jos vanehmmat itse ei siihen kykene.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Jos joku heittelisi kiviä mun parvekkeelle (mua päin) niin varmasti ottaisin tyyppiä käsivarresta kiinni ja pitäisin kiinni poliisien tuloon asti. Jos voimat riittäisi.

Ja kyllä, komennan vieraiden lapsia tarpeen mukaan. Metsola, mun mielestä vieraiden lapsia saa ja pitää komentaa, jos vanehmmat itse ei siihen kykene.

Mutta täälä talossa vanhemmat ovat sitä mieltä etteinin saa tehdä.
Polisille soittaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Mutta täälä talossa vanhemmat ovat sitä mieltä etteinin saa tehdä.
Polisille soittaisin.
Naapurien kesken säännöt pitää sopia. Mitä lapset saa tehdä, ja mihin aikuiset saa puuttua. Onneksi meidän pihan kaikki aikuiset on sitä mieltä, että lapsia komennetaan ja osin kasvatetaan yhdessä. Myös pihan säännöt on kaikille selvät (ei saa repiä eläviä kasveja, ei saa viedä leluja pois leikkialueelta, ei saa sitä ja ei saa tätä...).

Justiinsa tuota toista aloitusta luin...oliko aloittajan tarkoitus otsikollaan teilata taas yksi maahanmuuttaja?! Vaikea kuvitella että tyhjästä alkanut ja viattomat pikkutytöt saaneet köniinsä hullulta terroristilta. Vaikka näin kai se täällä menee, nyt on sitten kauhea rikollinen terroristi vaarassa kun suomalaiset rasistit aloittaa "kostokierteen"..kun eihän ne meidän lapset ikinä.

Yhteistyössä