Vielä uskaltaa luottaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tällä kertaa harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tällä kertaa harmaana

Vieras
omaan aviomieheen... Suuttui sunnuntaina (krapulassa oli) niin pahasti että jopa minä pelkäsin... viskeli tavaroitaan riidan päätteksi, minä kyllä varmaan provosoin puheillani, mutta ei se oikeuta "reihumaan"... (joka alkoi siis jo, siis riita alkoi, yöllä kun herra kotiutui baarista, itse aloitti silloinkin riidan, minä halusin vain jatkaa unia koska oli aamuvuoroon meno)... sanoin kun nakkeli tavaroitaan että jos tulee lähemmäksi soitan poliisit, uhosi vaan lisää, minä puin lapset ja poistuin kotoa hetkeksi, oli rauhallinen kun tultiin takaisin....

Tyttö sanoi tänäänkin että pelottaa jos isi alkaa taas riehua... itse tiedän mitä on elää pelossa (alkoholisti isä...) Miestäni kumminkin rakastan mutta uskaltaako enää luottaa ja sit vielä tuo et lapset näki kuuli kun isi "riehui" ja se heidän pelko.... sydäntä raastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
just joo. onpas sulla loistava itsetunto, kun noin annat kohdella itseäsi ja teet lapsillesi samanlaista paskalapsuutta ku itelläs oli.

No mikä luuseri sinä olet kun vain harmaana uskallat arvostella? Ei varmaan olis ehjiä koteja juuri kellään jos kaikki eläisivät kerrasta poikki-mentaliteetillä. Ääliö!

Mies ei oo aikasemmin käyttäytynyt väkivaltaisesti... en tiiä mikä nyt napsahti... mutta se että jos uusiutuukin ja sit käykin jo minuun käsiksi.... kyllä tää elämä on hankalaa.... kun minun päätökset vaikuttaa lapsiinkin ja tällä hetkellä en tosiaan tiiä mitä teen... lapset rakastaa isiä ja isi heitä, mutta jos se pelko rupeekin vaikuttamaan lapsiin pitemmällä tähtäimellä... ja se et miten ite suhtautuu kun/jos seuraavan kerran riidellään et tuleeko se pelko aina pintaan....

Yhteistyössä