Vielä yksi kysymys Farmvillestä

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Jotenkin hämmentävä juttu, nimittäin siinä Free gifts-kohdassa kun on lista kavereista joilla on Farmville asennettuna... niin siinä mulla näkyy yksi kaveri, sanotaan nyt vaikka Jussi. Eli Farmville on sitä mieltä että Jussilla on Farmville asennettuna. Mutta Jussia ei näy ollenkaan siellä My Neighbors -kohdassa, ei naapurina, eikä naapuriksi pyydettävänä. Ja kun menen kurkkaamaan Jussin profiilia, sielläkään ei näy merkkiä siitä, että kyseinen ihminen käyttäisi Farmvilleä... Hämmetävää. Mistä ihmeestä tuollainen voi johtua?

Mulla siellä näkyy kaikki kaverit oli sitten Farmville asennettuna tai ei. Mä olen luullut, että se kuuluu olla niin...

Mutta naapureita sinne täytyy pyytää, kukaan ei tule automaattisesti sun naapuriksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla siellä näkyy kaikki kaverit oli sitten Farmville asennettuna tai ei. Mä olen luullut, että se kuuluu olla niin...

Mutta naapureita sinne täytyy pyytää, kukaan ei tule automaattisesti sun naapuriksi.

Ei, sä ymmärsit nyt väärin mitä mä kysyin. Kun menee lähettämään niitä lahjoja, niin siinä voi valita joko All Friends tai Farmville Friends tai Facebook Friends. Ja tossa keskimmäisessä pitäisi näkyä vaan ne joilla on Farmville asennettuna. Siellä siis näkyy se Jussi. Mutta sen sijaan kun mennään sinne My Neighbors-kohtaan, mistä voi pyytää naapuriksi, niin siellä ei ole Jussia ollenkaan. Siellä on kyllä kaikki naapurit, ja pari kappaletta joita voi pyytää naapuriksi... mutta ei tuota Jussia. Jonka siis pitäisi olla siellä, minun logiikkani mukaan.

Ei kai tässä mitään naapurien määrää ole rajoitettu? Mulla on 27 naapuria tällä hetkellä. Ainakin osaan niistä "rusettipalkinnoista" pitää olla 50 naapuria, niin luulisi että ainakin niin paljon voi saada.

Yhteistyössä