A
aaaaappppp
Vieras
Viime perjantaina minulle aloitettiin antibioottikuuri ja lauantaina totesin olevani sille allerginen. Silloin illalla tuli ihon kutinaa, ihottumaa vähäsen, limakalvojen turvotusta, kurkun kutinaa mm. Allergialääke auttoi oireiseen. Otin viimeisen tabletin lauantaiaamuna. Sunnuntaina kun heräsin tärisin voimakkaasti. Silloinkin allergialääke auttoi tähän. Sunnuntaina antibiootti sitten vaihdettiin toiseen, mutta vielä tänäänkin olen joutunut ottamaan allergialääkettä tuohon tärinäoireeseen, joka ilmenee heti kun aamulla herään. Olen joskus kokenut vierotusoireita joistakin lääkkeistä, jotka on pitänyt alasajaa hitaasti, ja oireet nyt muistuttavat niitä. Tärinää, lihasjännitystä ja tuskainen olo. En ole kuitenkaan lopettanut nyt muita lääkkeitä kuin tuon yhden antibiootin. Uuden antibiootin sivuvaikutuksissa ei lue tärinää ollenkaan. Saanko siis edelleen oireita tuosta sopimattomasta antibiootista, vai mistä on kyse? Kauankohan tätä vielä kestää? Kyse ei ole ainakaan ahdistustärinästä, koska sitäkin olen kokenut ja tämä on ihan erilaista, enkä ole heti herättyäni mitenkään ahdistunut ja tunnistan kyllä hyvin, milloin olen ahdistunut.
On vain inhottavaa joutua käyttämään allergialääkettä joka päivä, koska se väsyttää tosi paljon, vaikka pyysinkin lääkäriltä jotain väsyttämätöntä merkkiä. Sain häneltä reseptin desloratadineen, jonka ei pitäisi väsyttää, mutta olenkin herkkä saamaan lääkkeistä sivuvaikutuksia. Koko päivä menee vaan aikalailla hukkaan, kun ei jaksa tehdä mitään. Tänäänkin nukahdin uudelleen kuudeksi tunniksi otettuani tuon allergialääkkeen, vaikka olin jo nukkunut kuusi tuntia kun heräsin ja normaalisti nukun vain tuon kuusi tuntia yössä, vaikkei olisi aamulla herätystäkään.
On vain inhottavaa joutua käyttämään allergialääkettä joka päivä, koska se väsyttää tosi paljon, vaikka pyysinkin lääkäriltä jotain väsyttämätöntä merkkiä. Sain häneltä reseptin desloratadineen, jonka ei pitäisi väsyttää, mutta olenkin herkkä saamaan lääkkeistä sivuvaikutuksia. Koko päivä menee vaan aikalailla hukkaan, kun ei jaksa tehdä mitään. Tänäänkin nukahdin uudelleen kuudeksi tunniksi otettuani tuon allergialääkkeen, vaikka olin jo nukkunut kuusi tuntia kun heräsin ja normaalisti nukun vain tuon kuusi tuntia yössä, vaikkei olisi aamulla herätystäkään.