vieläkö eurot "hämää"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fam2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fam2

Vieras
huvikseen olen välillä kääntänyt euroja markoiksi kun kaupassa oon käynyt...jos olisi markka hinnat NYT niin jäisi moni tuote ostamatta.Miten lasten sukatkin voi maksaa 4 euroa?laitelkaa se markoiksi ja muistelette että mitäs ne sukat maksoikaan markoissa.

kyllä vaan hämää ja pahasti. kyllä on inflaatio vaikuttanut todella paljon viimeisen kymmenen vuoden aikana, tai sitten olen totaalisen huonotuloinen, enkä tajua kuinka paljon muut tienaavat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä vaan hämää ja pahasti. kyllä on inflaatio vaikuttanut todella paljon viimeisen kymmenen vuoden aikana, tai sitten olen totaalisen huonotuloinen, enkä tajua kuinka paljon muut tienaavat.

Peesi. Täällä kun katselee ihmisten tulotietoja, porukka tienaa ihan älyttömästi, eivätkä ollenkaan tajua kuinka voi tulla toimeen vähemmällä rahalla :/

Tuli yksi päivä shokki kaupassa kun etsin lapsille pikkuhousuja. Tyttöjen 3kpl pikkuhousuja oli 7 euroa!!!! Olin ihan että häh? Muistelen pienenä äitini ostaneen minulle markan pikkuhousuja ja toppi ja pikkuhousut oli n.10 markkaa.

kun käy kahvilassa niin ostat kaksi kahvia.pullan ja lapselle jätskin ja tripin niin maksaa 10 e. eli 60 markkaa! Nyt syyä pullakin puoliksi ku niin veen kallista kaikki.

Yhteistyössä