L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25639308:en minä eikä meistä palstamammoista voi varmaksi kukaan sanoa onko syyllinen vai syytön. aika näyttää mikä tuomio on
miksi palstalaisilla on niin suuri tarve saada auer vankilaan. tuntematon ihminen, eikä vaaraksi ainakaan minulle tai läheisilleni, eikå varmaan suurimmalle osalle palstamammoja. onhan täällä suomessa muitakin rikollisia, eikä täällä heistä huudella mitäänAlkuperäinen kirjoittaja bjö;25639324:ihmeen moni aikoinaan syyttömänä piti ja oli varma, että mitään pitävää todistetta ei tälle hyväksikäyttöepäilylle ole. Kyllä on jos syyttetkin on nostettu.
Satakunnan poliisia pännii kun eivät ole saaneet Annelia murhasta tuomittua, yhtäkkiä alkaa sadella kaikenlaisia syytöksiä.
Haisee epäilyttävälle, siis poliiisin toiminta tässä tapauksessa.
tuskin tuollaisia syytteitä ihan hatusta vedetään?
älä nyt viitsi!
mielestäni voisivat ottaa sen murhankin uuteen tutkintaa
älä nyt viitsi!
mielestäni voisivat ottaa sen murhankin uuteen tutkintaa
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25639444:miksi palstalaisilla on niin suuri tarve saada auer vankilaan. tuntematon ihminen, eikä vaaraksi ainakaan minulle tai läheisilleni, eikå varmaan suurimmalle osalle palstamammoja. onhan täällä suomessa muitakin rikollisia, eikä täällä heistä huudella mitään
ei voi syytteitä nostaa ihan ilman mitään todisteita. Kyllä niitä todisteita on ja kuvamateriaalia.
Kyllä tää juttu on paisunut kuin pullataikina, seuraavaksi Aueria syytetään varmaan bodomin surmista. Tuntuu kelpaavan tällä hetkellä syntipukiksi kaikkeen, kunhan jostain saataisiin "hirteen".
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25639444:miksi palstalaisilla on niin suuri tarve saada auer vankilaan. tuntematon ihminen, eikä vaaraksi ainakaan minulle tai läheisilleni, eikå varmaan suurimmalle osalle palstamammoja. onhan täällä suomessa muitakin rikollisia, eikä täällä heistä huudella mitään