Vieläkö uskaltaisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tinttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tinttu"

Vieras
vai annanko kohtalon sorkkimisen olla.. eli vieläkö lisää lapsia taikka lapsi.. Meillä on kolme lasta; teini-ikäiset ja vauva. Vauva oli yllätysvauva, vauva jota ei enää pitänyt meidän perheeseen tulla vaan niinpäs vain elämä yllätti.
Nyt mietin hiljaa itsekseni,että uskaltaisiko vielä yrittää... vai lopettaako iltatähteen. :)

Toisaalta tekisi mieli ja toisaalta ei uskaltaisi. Ja kun kerran on surutyön tehnyt ettei lisää lapsia saakaan, niin entä jos taas kävisi niin. Ehkä viisain todellakin nauttia yllätys iltatähdestä. :)

Ikää on 38 vuotta. Sillähän minä mietinkin,että uskaltaako kohtaloaan enää sorkkia. Kaksi ensimmäistä lasta sain reilun 20 vuotiaana ja tämän yllätysvauvan 37 vuotiaana. Minä,jonka ei pitänyt enää saada lapsia. Siinä valossa tuntuukin sille,että ehkä tää oli nyt tässä.

Minun mielestäni ei kannata liikaa tuijottaa numeroita tässäkään asiassa.kukaan ei edes "parhaassa hedelmä-iässään" voi tietää mitä kohtalo tuo eteen. Itse olen 39 ja ensmmäisen menetin vaikka kaiken piti olla ok.Toisen puolivälissä raskautta vaikka silloinkin kaikki oli ok. Kukaan ei voi tietää etukäteen. Elämää ei auta pelätä. Minulla on nyt 5 ihanaa (ja toisinaan koettelevaa) lasta, josta kaksi on jo aikuisia. Ei ne vammat kokonaan ikää katso, vaikka riskit lisääntyy. Kuuntele sisintäsi ja päätä sitten.

Yhteistyössä