Vieläkös Milanna palstailee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulisi sinunkin jo tuohon ikään mennessä oppineen, että kaikki kriittisyys ja ärsyyntyminen ei johdu kateudesta. Syyselityksenä kateus on hyvin yksioikoinen ja alkeellinen.
No juu, mutta siis tossa aiemmin joku kommentoi tota kateutta. Elämässä kun on muutakin kun jatkuva kiire, stressi, työ, raha ja ostaminen...

No juu, mutta siis tossa aiemmin joku kommentoi tota kateutta. Elämässä kun on muutakin kun jatkuva kiire, stressi, työ, raha ja ostaminen...
Mikä stressi? (n) Minulle kiire ei tuo stressiä, päinvastoin :giggle:. Ja mun elämä on paljon muuta kuin työt ja ostaminen, vaikka työt ja lapset ovat number 1! Kiiren keskellä aina kerkeen muutakin tehdä, treenit, harrastukset, hyvä ruokaa, hemmotelu, elokuvat, matkailu ja niin edelleen. En tiedä mitä sä oikein luulet että teen tai mun tyyli elää, mutta omasta elämästä nautin, vaikka aina täydellinen se ei ole, silti kohti täydellisyyttä aina katson. Eikä kaikki tykkää kaikista, sulla on omat harrastukset mistä pidät ja minulla on omia. Niin en tajua mitä sä minusta ajattelet tai kuka ja mistä on kateellinen?

Mikä stressi? (n) Minulle kiire ei tuo stressiä, päinvastoin :giggle:. Ja mun elämä on paljon muuta kuin työt ja ostaminen, vaikka työt ja lapset ovat number 1! Kiiren keskellä aina kerkeen muutakin tehdä, treenit, harrastukset, hyvä ruokaa, hemmotelu, elokuvat, matkailu ja niin edelleen. En tiedä mitä sä oikein luulet että teen tai mun tyyli elää, mutta omasta elämästä nautin, vaikka aina täydellinen se ei ole, silti kohti täydellisyyttä aina katson. Eikä kaikki tykkää kaikista, sulla on omat harrastukset mistä pidät ja minulla on omia. Niin en tajua mitä sä minusta ajattelet tai kuka ja mistä on kateellinen?
No toivottavasti et niin sanotusti polta kynttilää molemmista päistä, palaa nimittäin melko nopeasti loppuun. Ja totta, että ihmiset nauttivat eri asioista, mutta tuollainen joka paikkaan höseltäminen ja kiirehtiminen kostautuu valitettavan usein ennemmin tai myöhemmin

No toivottavasti et niin sanotusti polta kynttilää molemmista päistä, palaa nimittäin melko nopeasti loppuun. Ja totta, että ihmiset nauttivat eri asioista, mutta tuollainen joka paikkaan höseltäminen ja kiirehtiminen kostautuu valitettavan usein ennemmin tai myöhemmin
En tiedä mulle kostautuu enemmän istuminen :ROFLMAO:. Mutta erilaisia kun ollaan. Tiedän tuttuja jotka ei edes kerkee mun perässä ja aina kysyvät kuinka jaksan, paitsi itse taas ihmettelen kuinka elämä voi olla aina samanlaista päivästä toiseen, itse tykkään tehdä, toimia ja nauttia. Mutta meitä on moneen junaan!

Ei. Hän lopetti palstailun, lahjoitti laukkunsa Uffiin, vaihtoi miljonääriin köyhään, mutta hyväsydäsiseen mieheen ja unohti kauneusleikkaukset, koska mies rakastaa häntä juuri sellaisena kuin hän on.

Oletko sinä Milanna tullut ihan hulluksi? Mitä unia näet? Gestapon ajat olivat ja menivät. Ketään tuollaista harhaista ilmiantajaa ei varmasti tänä päivänä kuunnella, eikäi kaikkia netissä huorittelevia seurata. Sinua itseäsi varmasti seurataan, Ja sitä oikein kerjäät tälläisillä psykoottisilla jutuillasi ja teoillasi. PS. Ne jotka eivät todella halua tulla seuratuiksi, bloggaavat kirjastosta:F
Kateus kateus!

Oletko sinä Milanna tullut ihan hulluksi? Mitä unia näet? Gestapon ajat olivat ja menivät. Ketään tuollaista harhaista ilmiantajaa ei varmasti tänä päivänä kuunnella, eikäi kaikkia netissä huorittelevia seurata. Sinua itseäsi varmasti seurataan, Ja sitä oikein kerjäät tälläisillä psykoottisilla jutuillasi ja teoillasi. PS. Ne jotka eivät todella halua tulla seuratuiksi, bloggaavat kirjastosta:F
Kateus kateus!

Luin tuota vastottain täällä esille tuotua, hauskaa. vanhaa ja ilmeisen historiallista (v.2010?) BigHo:n aloittamaa ketjua. Huh! Oli aika hikistä luettavaa ja hauska. Tässä tänään on samantyylistä kommentoitia mm. kateudesta. Niin sinne, kuin tänne tuo sana "Kateus" ei todellakaan istu siinä merkityksessä kuin sana tarkoittaa.
Kun totuus kirvelee liikaa, suojudutaan lyhyesti sanomalla: "Olet vain kateellinen". Leikkikentällä ja lastentarhassa sitä tottui kuulemaan, mutta täällä se on ns. pikkasen alta lipan.
Nyt minä vasta nain sen, että "porvoota" on täällä ollut aina, ja myöhemmin niitä on hauska lukea. Hou-Hou:D

Ei voi kun ihmetellä, miten jotkut kadehtivat Milannaa. Jos puoletkaan hänen kiireestään ja reissuistaan on totta, mun mielestä ei Milannan elämässä ole mitään kadehdittavaa. Ja en tällä tarkoita haukkua sua Milanna, mun mielestä sä vaan teet elämästäsi aivan liian kiireistä.
En usko, että kateus on syynä, vaan venakon aikaisemmat viestittelyt. Joskus silloin strippariaikoinaan kirjoitteli tosi tylyjä juttuja jatkuvasti, ja nämä ehkä syynä negatiiviseen palautteeseen, vaikka nykyisin onkin paljon tasaisempi ja vähemmän kärkäs.

Yhteistyössä