Vienkö eräältä läskiltä miehen? oon ihastunut mieheen ja mietin pyydänkö kahville.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja llo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

llo

Vieras
Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja llo:
Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.

rakkaus harvemmin katsoo kiloja!! toiset jopa tykkäävät pyöreitä naisista!!!

Yritä minun puolestani viedä mies vaikka minulta (et tule onnistumaan). Aina saa kokeilla. Mut miten tän miehen vaimon paino liittyy tähän kahvilla käymiseen?

Me isot naiset olemme siis mielestäsi ap sellaisia, että emme ansaitse miehiämme, meiltä voi vain koon perusteella viedä miehen? Olet ajattelematon typerts, anteeksi vain. Oma mieheni ei lähtisi S kokoisen matkaan vaikka maksettais, sillä pitää isoista naisista. Enemmän kokisin uhkaksi itseäni isommat naiset. Näin vain on, että miehillä on erilaisia makuja, kuten naisillakin.

huhhuh.. miten se paino vaikuttaa siihen lähteekö kahville vai ei? ja miten sen vaimon paino liittyy siihen että mies lähtisi sinun kanssasi vaimoaan pettämään?

Ai niin , olemme olleet naimisissa jo 20 vuotta, joten en usko, että joku hoikkeliini pimatsu vois edes miestäni viedäkkään. Olemme yhä rakastuneita ja elämä kukoistaa kahdeksan lapsen knassa :)

Mä en nyt ymmärtänyt? Luulet että mies olisi kiinnostunut susta koska olet hoikempi kun hänen omansa?
Jotenkin luulen, että jos hän viihtyisi pullukkansa kanssa, olisi hän jo luonasi. JOS häntä kiinnostaisi, siis.

(mutta hän voi hyvin vaan tervehtiä sua, kuten muitakin ja hiljaa mielessään mietiä että "hyi helv. mikä luikku :x )

ap sulla kummat ajatukset sä siis ajattelet miehen muijan painon perusteella oot tasavarma saadaksesi miehen ? Eikös parempi että tutkit parisuhteen sisältöä ennenkuin vedät jonkun miehen muijan painosta johtopäätöstä saadaksesi miehen.Ja mitä sun mittoihin tulee pitänee varmaan tuon perusteella sanoa että jos oisin mies en sinua tikkua huolisi

Yhteistyössä