Vienkö eräältä läskiltä miehen? oon ihastunut mieheen ja mietin pyydänkö kahville.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja llo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Oih. Kuinka syvälliseltä ja todelliselta rakkaudelta ap:n tapaus kuulostaa. :heart:

Ja mitäs sitten, jos ap nyt vaan ottaa sen miehen itselleen, kun sehän ihan tervehtiikin ap:ta. Niin kuinkas sitten käy, kun se mies tervehtii joskus ap:takin laihempaa naista...

:laugh: :laugh:

Tai hakee lapsia vuorollaan ja tervehtii ex-vaimoaan...

siis luuletteko ihan oikeasti että kaikki miehet tykkäävät vain laihoista? Oikeesti on miehiä jotka mieluummin ottavat pyöreän. En minäkään ymmärrä niitä jotka ihailevat ihan sairaaloisen lihavia mut sanotaan että alle 100 kg nainen voi olla todella kaunis. Riiippuu tietenkn naisesta. Jos on vaan verkkarit aina ja ei meikkaa, laita itseään ym ei varmaan paljon ihailijoita löydy mut hyvin pukeutuva, 80-90 kiloinen naisen ottais moni mielellään!

Jotenkin alkaa pyöriä päässä Bogartin vanha kappale: "All the best girls, all the best, they got boys....". Mikäs sen ap:n tilanne parisuhderintamalla olikaan? :laugh:

No, Porvoostahan tuo aloitus luonnollisesti on... B)

Alkuperäinen kirjoittaja yksvaa:
siis luuletteko ihan oikeasti että kaikki miehet tykkäävät vain laihoista? Oikeesti on miehiä jotka mieluummin ottavat pyöreän. En minäkään ymmärrä niitä jotka ihailevat ihan sairaaloisen lihavia mut sanotaan että alle 100 kg nainen voi olla todella kaunis. Riiippuu tietenkn naisesta. Jos on vaan verkkarit aina ja ei meikkaa, laita itseään ym ei varmaan paljon ihailijoita löydy mut hyvin pukeutuva, 80-90 kiloinen naisen ottais moni mielellään!

Mitä jos painaa yli sata kiloa ja silti olis vientiä jos olis sinkku B)

Alkuperäinen kirjoittaja llo:
Mun mittani on 163/48 kun taas tää miehen muija on jotain 80-90 kiloa varmasti ja suunnilleen samanpituinen. En oo koskaan jutellut miehen kansa mut tervehdin miestä töissä mut uskon että vois mielellään lähtee kahville mun kanssa.Mut en oo varma pystynkö elämään loppu elämäni sen ajatuksen kanssa että vein toiselta miehen.

Ja Porvoosta taas tuulee.....

no tekstistä loistaa läpi että ap:n mielestä "läskeillä" ei oo ihmisarvoa (ei oo minunkaan mielestä, läski ei oo ihminen vaan se on ihmisessä/eläimessä, ei siis ihminen... ) joten mitä se miettii pilaako se sen elämän vai ei?
kuha halus vaa tapella taas...

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoosta päivää! :
AP on alipainoinen. Miksi ihmeessä mies vaihtaisi pehmeän naiselliset muodot omaavan naisensa luisevaan tissittömään ruikkuun?

Ja miksi laihoja saa haukkua tissittömiksi luiseviksi ruikuiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Mie painan yli 80kg ja olen upea B)

Ja mä painan alle 50 kg mutta en ole upea. :D Niin se vaan menee, ei se painoa katso. :D

Varmasti olet kun asennoidut niin että olet =) Mulla on ollut aika huono itsetunto kakkosen syntymän jälkeen,mutta nyt kun on viis kiloa lähtenyt niin olo on ihan eri..ihana :)

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Varmasti olet kun asennoidut niin että olet =) Mulla on ollut aika huono itsetunto kakkosen syntymän jälkeen,mutta nyt kun on viis kiloa lähtenyt niin olo on ihan eri..ihana :)

No joo, se on ihan päivästä kiinni. Tänään mä olen rupsahtanut. :D
Niinhän se tuppaa olemaan että jos on sinut itsensä kanssa, se näkyy päällepäin ja kaunistaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
AP on alipainoinen. Miksi ihmeessä mies vaihtaisi pehmeän naiselliset muodot omaavan naisensa luisevaan tissittömään ruikkuun?

kysymyksessä mukana

Hyppään kans tähän pinoon. ?

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

kysymyksessä mukana

Mä ihmettelen myös :headwall: :headwall:

Koska suurin osa miehistä ei tykkää läskeistä vaikka akka itse läskejään palvoisi :)

Yhteistyössä