vieraat lapset kutsui äidiksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justinde harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justinde harmailee

Vieras
Hain tänään lapsia tarhasta. Eräät sisarukset tulivat luokseni ja sanoivat: sä oot meidänkin äiti me muutetaan teille... Otin asian huumorilla tyyliin vai niin ja joku päivä voitte leikkimään tulla, kun sovitaan etukäteen teidän isän kanssa. En siis tunne tätä isää enkä lapsia, samaan aikan tosin ollaan yleensä lapsia hakemassa, mä olin hiukka etuajassa tänään, joten törmäsin tähän isään vasta portilla... mitä pitäs ajatella, jollain tavalla läikähti sydänalassa, nyt itkettää, mutta mitä nämä lapset mahtoivat tarkoittaa??

Höh no tietenkin ne haluu sut äidikseen. niiden isä on hirveen kiinnostunut susta ja käskenyt lasten sanoo sulle noin.. =DD varmaan, hei haloo, tenavat nyt puhuu mitä tykkäävät.. älä nyt yö unias menetä

oon töissä päiväkodissa ja kerran yks 5-vee poika rutisti mua oikein kovaa ja sanoi et: "mä otan sut ihan omakseni" ja nukkarissa yks 4-vee tyttö kerran kun laitoin häntä nukkumaan, että : "sää oot mun äiti täällä päiväkodissa...anna pusu.." ja sit hain täs yks päivä omaa tyttöäni hoidosta, ni lapseni jotain mulle että: äiti.... ja sit joku poika siinä alkoi mua myös puhutella äiti -nimellä muuten vain ..luuli kai et se oli joku leikki ? mä hymyilin hänelle aidosti ja leveästi <3 sellasia ne lapset vain on ! :-D

Yhteistyössä