Vieras mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies ei anna lupaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies ei anna lupaa

Vieras
Miksi seksi liitetään aina rakkauteen tai ainakin siitä niin kovasti toitotetaan. Haluaisin maistaa vierasta miestä, vaikka rakastankin omaa miestäni. eihän se olisi mun mieheltä pois, jos se olis vaan fyysistä?

Miksi et maistanut sinkkuna niitä vieraita miehiä?Tai jos haluat nyt maistella,niin eroa miehestäs.
Jos mies tollasta mulle ehottas,ni sais tosissaa maistella niitä naisia poikamiehenä.Pettäminen on pettämistä.eihän siinä mitään tekemistä rakkauden kanssa olekaan!

[QUOTE="a p";23215037]Ollaan puhutte, että tietysti annan. Tässä ei ole mistään pitempiaikaisesta jutusta kysymys tai että erottaisiin. Mies kyllä saattaa olla suostuvainen parinvaihtoon, mutta sekin tuntuu kovin vaikealta...[/QUOTE]

kummankin pitäs olla täysillä mukana muuten se ei toimi :(
meinaan jos kuvaan astuukin mustasukkasuus tai ihastuminen :/

Miksi seksi liitetään aina rakkauteen tai ainakin siitä niin kovasti toitotetaan. Haluaisin maistaa vierasta miestä, vaikka rakastankin omaa miestäni. eihän se olisi mun mieheltä pois, jos se olis vaan fyysistä?

Moni mieltää pettämisen myös fyysisellä tasolla olevan pettämistä ;) Ehkä miehesi ajattelee näin. Se mikä on omaa niin on omaa. Ja se fyysinen kahdenkeskinen yhteys (jota ei muiden kanssa jaeta) on hyvin olennainen osa parisuhdetta ja sitä mikä tekee parisuhteesta parisuhteen. Veikkaampa myös, että jos kysyt mieheltäsi olisiko miehesi valmis luovuttamaan autonsa ventovieraan käyttöön (ihan vaan huvin vuoksi), niin ei hän siihenkään vastaisi myöntyvästi. Ja fyysistähän sekin vaan olisi ;)

[QUOTE="www";23215118]Moni mieltää pettämisen myös fyysisellä tasolla olevan pettämistä ;) Ehkä miehesi ajattelee näin. Se mikä on omaa niin on omaa. Ja se fyysinen kahdenkeskinen yhteys (jota ei muiden kanssa jaeta) on hyvin olennainen osa parisuhdetta ja sitä mikä tekee parisuhteesta parisuhteen. Veikkaampa myös, että jos kysyt mieheltäsi olisiko miehesi valmis luovuttamaan autonsa ventovieraan käyttöön (ihan vaan huvin vuoksi), niin ei hän siihenkään vastaisi myöntyvästi. Ja fyysistähän sekin vaan olisi ;)[/QUOTE]

No onhan se auto ihan eri juttu kuin vaimo!!:attn:

Yhteistyössä