Vieras tutkii vaatekaapit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on uusi koti ja kävi vieraita ensimmäistä kertaa. Esittelin tietysti huoneita niinkuin tapoihin jollain tapaa kuuluukin, ihmisethän on tietysti uteliaita. Mutta olen aivan pöyristynyt vieläkin siitä että yksi vieras tutki vaatekaapitkin! Kysyi että saako katsoa ja sanoin että ei kaapeissa ole mitään katsomista. Avasi silti ovet ja tuijotteli. Ihan tosissaan, olenko jotenkin tiukkis kun loukkaannuin tuosta tosissaan?? Miten minä olen luullut että tuollainen ei kuulu käytöstapoihin?

Noh, meillä on tasan kerran vieraat kurkistellu vaatekaappeihin, ja se oli sen jälkeen kun uusittiin ne IKEA:n kivalla kokonaisuudella, missä oli vaikka millaista tankoa ja lokerikkoa...:) Muuten en ymmärrä kaappeihin kurkkimista...

Mun hyvä ystävä on sellainen että aina kun me ollaan muutettu(usein)ja hälle esitellään kotia niin hän katsoo komeroonkin. Mutta hänen kohdallaan siitä ei osaa pahastua, koska hän ei pahaa tarkoita ja on ihan rehellisesti utelias.
Mutta muuten, kellään ei ole asiaa meidän kaappeihin elleivät rupea siivous hommiin.

[QUOTE="vieras";24440413]Idiootit on ja pysyy. Meillä eräs vieras nosti jalkansa olohuoneen pöydälle.[/QUOTE]

Mäkin joskus nostan meidän parhailla ystävillä. Tosin olen kysynyt ensin luvan ;). Muilla en nostaisin ikuna.

Et ole tiukkis yhtään, en miekään tykkäisi jos vieraat menisi miun vaatekaapit tutkimaan.

mä en taas ymmärrä miksi kaappeihin ei voi katsoa, itse en harrasta tätä, mutta jos joku nyt tahtoo mun kaappiini katsoa niin siitä vaan..mitä salattavaa mulla on? viikatut tai rytyssä olevat vaatteet hyllyllä.. ei mulla mitään megadildoja siellä ole, josta vois nolostua..

mä en taas ymmärrä miksi kaappeihin ei voi katsoa, itse en harrasta tätä, mutta jos joku nyt tahtoo mun kaappiini katsoa niin siitä vaan..mitä salattavaa mulla on? viikatut tai rytyssä olevat vaatteet hyllyllä.. ei mulla mitään megadildoja siellä ole, josta vois nolostua..

nii ja mummeli ei nolostuis megadildostakaan. Siitä vaan kaappiin niin monta vierasta kuin sopii.

Yhteistyössä