"Vieras" vastailee, mikä tyyppi tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aloittaja"

Vieras
Aina välillä, kuten juuri nyt, täällä pyörii tuo harmaa "vieras" jonka vastaukset/teksit/yms. on jotain ihan ihmeellistä?
Siis mikä tää tyyppi on? Vastaukset ei oikeestann liity mihinkään, tekstissä ei ole järjen hiventäkään ja kieli on kamalaa.

Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette näihin törmännyt.

[QUOTE="Aloittaja";27612302]Aina välillä, kuten juuri nyt, täällä pyörii tuo harmaa "vieras" jonka vastaukset/teksit/yms. on jotain ihan ihmeellistä?
Siis mikä tää tyyppi on? Vastaukset ei oikeestann liity mihinkään, tekstissä ei ole järjen hiventäkään ja kieli on kamalaa.

Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette näihin törmännyt.[/QUOTE]

Sanon höpöjä siks että älyytte! Moni on tappanut itsensä palsta kirjotusten takia!(joku otti itseensä)

[QUOTE="Aloittaja";27612302]Aina välillä, kuten juuri nyt, täällä pyörii tuo harmaa "vieras" jonka vastaukset/teksit/yms. on jotain ihan ihmeellistä?

mitä kirjotus voi tehdä!(en osaa kirjottaa ei haittaa...ei se ollut tarkotus)

Joo, mä en oikeesti millään jaksa sitä. Sitte kun se saattaa kirjottaa vielä monta viestiä peräkkäin samaan ketjuun, sitä ei pääse pakoon.

Se joskus selitti, että sen lapset on huostaanotettu, koska sillä ei ollu mattoja lattialla. Ja samassa virkkessä selitti jotain hesbugerin kastikkeista. Ei ole ihan kaikki muumit laaksossa tällä mammalla.

[QUOTE="vieras";27612781]Siis kirjottaaks joku tiimarivihkoonsa kaikki mun koettelemukset? Hei mä haluun provikat kun se kirja julkaistaan![/QUOTE]

ai niin että kirjailen...oon ryppynen!:).

[QUOTE="vieras";27612781]Siis kirjottaaks joku tiimarivihkoonsa kaikki mun koettelemukset? Hei mä haluun provikat kun se kirja julkaistaan![/QUOTE]

niiden kanssa jutellaan normia!.ei koskaan henk kohtasia tietoja!

[QUOTE="vieras";27613146]totuuksia....itä suomi kunniaan!:). Mie yritän mutta huodolta näyttää mies rintamalta!:)[/QUOTE]

Siis itä vai Suomi vai kenties Itä-Suomi? Rintamalta tullut mies näyttää huor.. eiku?!

Yritä edes.

5154.jpg

Yhteistyössä