T
tiukkisko
Vieras
Aamun olen pohtinut, olenko jotenkin tiukkapipoisempi nainen kuin naiset yleensä. Olen reilu kolmikymppinen, saman miehen kanssa ollut naimisissa jo 9 vuotta. Mies kysyi eilen illalla, että voisinko kuvitella, että kokeiltaisiin vierasta. Pelkkä ajatus sai minulle inhoreaktion aikaan. Nautin seksistä, mutta en voisi kuvitellakkaan olevani jonkun muun kuin mieheni kanssa. Mieheni on kolmas seksikumppanini ja tiedän miehelläni olleen minua ennen seksikumppaneita lähemmäs sata.
Ehkä olen normaalia tiukkapipoisempi, mutta minun pitää todella rakastaa toista, että voin hänen kanssaan seksiä harrastaa eli yhdenillan-jutut ei ole mua varten, eivät ole koskaan olleet.
Ja mikäli mieheni kävisi vieraissa, niin jos sen anteeksi antaisinkin, niin en voisi enää hänen kanssaan seksiä harrastaa.
Ällöttää ajatuskin vieraasta!
Ehkä olen normaalia tiukkapipoisempi, mutta minun pitää todella rakastaa toista, että voin hänen kanssaan seksiä harrastaa eli yhdenillan-jutut ei ole mua varten, eivät ole koskaan olleet.
Ja mikäli mieheni kävisi vieraissa, niin jos sen anteeksi antaisinkin, niin en voisi enää hänen kanssaan seksiä harrastaa.
Ällöttää ajatuskin vieraasta!