Viestiseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikael
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hih kesä... me tullaan molemmin sinne, vai mitä Mikael? Ollaan jo siinä iässä, ettei kakaroja olla. ;-)

Työt mua pännii. Olen parissa vuokratoimistossa kirjoilla, ja töitä tulee niin pirun vähän. Ei tahdo elää. Ja työkeikat on niin vaikeita (aina uusi paikka eli ei tiedä ""mitään""... se on rankkaa).

Opiskelen. Pitäis tehdä toi gradu valmiiksi ja etsiä ""oikeita"" töitä. Kun jaksais nyt... vähän .. työt rasittaa ja ei jaksa tehdä gradua. Pakko tehdä vähän töitäkin, et saa rahaa.

Olen lähdössä rippijuhliin tästä pikapuoliin. Istun papiljotit päässä. ;-) Olin suihkussa jo yhden kerran. ;-)

hih.. Mikael taitais pelästyä vai? Mulla paplarit, sulla tukkaväri (ja jos se on väri eikä sävyte, se tuoksuukin aika voimakkaalta). Hih hih... voitais ... me värjätä sunkin tukkas Mikael?

Mä kävin kampaajalla viimeviikolla ja on kans uusi väri. ;-)

Niitten piti soittaa töistä, jos tarttevat tänään. Sitä täs oottelen. Eivät taida tarvita. Kun ei kukaan soita.

Hennalla olen värjännyt aina joskun olen muuta koittanut mutta aina vaihtanut takaisin, tuoksuu kuulemma aivan piipputupakalta. Tosi kiihoittavaa. Värjäsin tässä kerran eteisen tapetin sillä erilaisella suihkutettavalla värillä. Sitten ei auttanut muuta kuin mennä ostamaan liisteriä.

Olen mäkin joskus hennalla värjännyt. Nyt noi ""voimakkaammat keinot"" käytössä kun on jo harmaita tullut, uh huh... en kestä ihan vielä olla harmaa. Olen miettinyt, että minkähän ikäisenä kestän? Ei sitä viitsi loppuikäänsä tukkaa värjätä. Kamalaa tämä naisen elämä - pitäisi olla karvaton - niitä saa ajella ja nyppiä koko ajan. Tietysti olen hyvin tumma, joten on toi upea sänki! Ja ne vähät karvat jotka on sallittuja tai pakollisia naisellea eli hiukset on sitten jo kohta harmaat - eli pitää niitäkin värjäillä. Kaukana siitä, että saisi olla luonnollinen.

ja mä en edes ole mikään meikkaaja ja trendikäs - kaukana siitä. Jotka on, varmaan käyttää joka päivä monta tuntia itsensä puunaamiseen.

Joo, on se kurjaa kun kun aitoa kalua ei ole tarjolla. Kumista ja omaa kättä vain.

Ei taideta mua töihin soitella. Lähdenkin tästä sitten jo matkustamaan tuonne maalle - huomenna on ne rippijuhlat - otan jo tämän päiväjunan, en sitä iltajunaa.

Lauantaita teille. (k)