N N38 Vieras 01.08.2005 #4 Aikuisella naisella on aikuisen naisen halut. Paikat kostuu hyvinkin helposti.
N N38 Vieras 01.08.2005 #8 Nuolisitko sä sen kuivaks? Se sais mut kauheen kiimaseks. Onko sua pidetty viime aikoina hyvänä vai koveneeko?
Nuolisitko sä sen kuivaks? Se sais mut kauheen kiimaseks. Onko sua pidetty viime aikoina hyvänä vai koveneeko?
Y YksMies Vieras 01.08.2005 #9 -n38- Mä voin kyl nuolla sut ihan kuivaksi. Ei ole mua pidetty hyvänä pitkään aikaan ja kaipaan sitä lujaa. Muna kovana odotan!
-n38- Mä voin kyl nuolla sut ihan kuivaksi. Ei ole mua pidetty hyvänä pitkään aikaan ja kaipaan sitä lujaa. Muna kovana odotan!
E Eddy Vieras 01.08.2005 #12 Moi... Tuli aamulla yllättävä meno niin jouduin poistuun... Mitä muuta saan susta tietää kun kuppikoon?
Moi... Tuli aamulla yllättävä meno niin jouduin poistuun... Mitä muuta saan susta tietää kun kuppikoon?
N N38 Vieras 01.08.2005 #13 Mitä muuta haluat tietää? Hiukset on pitkät ja korpinmustat. Seksi on mulle tärkeää. Mitä muuta? Kysy.
Mitä muuta haluat tietää? Hiukset on pitkät ja korpinmustat. Seksi on mulle tärkeää. Mitä muuta? Kysy.
E Eddy Vieras 01.08.2005 #14 Siinähän sitä jo alkuun... Seksi mullekin tärkeetä... Nyt kun kuvittelen sun hiuksia ja rintoja.... Alkaa haluttaan... Kuvaile peppu?
Siinähän sitä jo alkuun... Seksi mullekin tärkeetä... Nyt kun kuvittelen sun hiuksia ja rintoja.... Alkaa haluttaan... Kuvaile peppu?
N Nuorimies 27v Vieras 01.08.2005 #18 Haluttaisko sua vielä? Saanko udellä käytätkö stay-up sukkia? Millaisia? Milloin viimeks?
M M30 Vieras 02.08.2005 #25 Käymme 69:n, levitän peppuasi, nuolen ja hieron sormella klittaasi samalla imet kaluani.....