V
vanha nainen hunningolla(ko)
Vieras
Olen netissä tutustunut mieheen, jota en ole ikinä tavannut. Ollaan tekstareita laiteltu puolin ja toisin. Viestit ovat hyvin viattomia, siis ei mitään puhelinseksiä, todellakaan. Ne viestit ja tämä mies, joka ihan oikeasti on minulle aivan tuntematon, ovat muodostuneet tosi tärkeiksi. Odotan oikein, että milloin saan seuraavan tekstarin. Kuulostaa vähän typerälle teinimeiningille, myönnän sen itsekin
Oma parisuhteeni on "ihan ok". Ei mitään suuria kriisejä, mutta ei mitään suurta hekumaakaan. Toivoisin ja olen aina toivonut, että mieheni huomioisi minua enemmän ja nyt kun saan sitä huomiota toiselta, vaikkakin "mielikuvitusmieheltä", niin olen todella otettu siitä.
Onko tämä teidän mielestänne harmitonta vai lasketaanko se pettämiseksi? En kaipaa mitään ohjeita siitä, kuinka inun pitäisi toimia. Haluaisin vain kuulla mielipiteenne tästä.
Oma parisuhteeni on "ihan ok". Ei mitään suuria kriisejä, mutta ei mitään suurta hekumaakaan. Toivoisin ja olen aina toivonut, että mieheni huomioisi minua enemmän ja nyt kun saan sitä huomiota toiselta, vaikkakin "mielikuvitusmieheltä", niin olen todella otettu siitä.
Onko tämä teidän mielestänne harmitonta vai lasketaanko se pettämiseksi? En kaipaa mitään ohjeita siitä, kuinka inun pitäisi toimia. Haluaisin vain kuulla mielipiteenne tästä.