Vietkö lapsesi päiväkotiin, jos olet itse kotona, vaikka epidemia jyllää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Meillä esikoinen aloittamassa puolipäivähoidon elokuussa. Ikää 4v. Viime vuoden oli kerhossa, jossa viihtyi tosi hyvin.

Nyt on sitten aloittamassa uudessa päiväkodissa. Itseäni vaan huolestuttaa tuo sikainfluenssa etenkin, kun minun ei olisi mikään pakko viedä poikaa hoitoon. Kotona kaksi nuorempaa sisarusta. Mitähän tekisin...?

Tiedoksi sitten, että päiväkoti ei ole läheskään täynnä! Poikani ei vie "virikehoidossa" Muiden paikkaa! ;)

Meillä sama juttu. Ite olen vielä tammikuuhun asti kotona, tyttö ollut päiväkodissa, koska erityislapsi. Kyllä tyttö sitte on kotona, jos tilanne menee tosi pahaksi ja kyllä sitä varmaan sitten suosittelevat. Mutta turha niitä lopullisia päätöksiä vielä tehdä. katsotaan mihin tämä tilanne menee..

Mä mietin samaa.... Meillä poika täyttä syksyllä 5-v ja olis menossa tarhaan muutamaksi päiväksi viikossa. mies just kysyi et ajattelinko koko vuoden pitää hänet kotona? Pelottaa vaan et hän sairastuu ja pikkuveli siinä samalla :(

Vien terveen lapsen päiväkotiin / päästä kouluun, vaikka
a) olisin itse sairaana kotona
b) olisin kotona hoitamassa sairasta lasta

Molemmissa tapauksissa sairas tarvitsee oikeuden ja mahdollisuuden lepoon, mitä ei ole, jos yksikin terve termiitti on kotona.

Yhteistyössä