Viettääkö kukaan muu tätä päivää yksin pienten lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuttu tunne. Lähes aina yksin lasten kanssa. Kateellisena kuuntelen hiekkalaatikko keskusteluja mihin seuraavaksi lähtee naapurin mammat miestensä kanssa, ostoksille, reissuun yms. yms.

Juup. Mies ja kaverinsa lähtivät tuossa aamupuolesta juoksutapahtumaan, sen jälkeen vielä saunovat sun muuta eli joskus iltasesta sitten kotiutuvat.

Ilma on vilpoisa mutta kuiva, aurinkokin paistaa eli sen puolesta olisi kiva ulkoilla. Kuitenkin ollaan kipeita yksi ja toinen...

Meillä mies yrittäjä, ja on kyllä iltasella kotosalla. Mut usein viikonloppunakin töissä jonkun aikaa. Päivät sujuu niin että mä vietän ma-su kaiket aamut/päivät lapsen kanssa kaksin. Ois niin ihanaa päästä joskus jonnekin koko perheellä; uimaan, kaupoille, ajelemaan,syömään.... usein ollaan illalla vaan kotosalla koska pieni neiti menee aikaisin nukkumaan. Hyvä niinkin, mutta oon huomanut että kaipaisin jotain vaihtelua arkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Mies lähtee iltavuoroon ja jään lasten kanssa yksin. Tylsää, vettäkin sataa :(

Ihan sama homma täälläkin, paitsi että lapset eivät ole ihan niin kauhean pieniä enää.... Ja vettä tulee täälläkin....

täällä... Mies reissuhommissa, eli ihan normaalia... Lauantai menee töistä palutumiseen, olen väsynyt,stressaantunut, surullinen, en saa mitään tehtyä jne. Sunnuntaina sitten puuhastellaan enemmän.

mä vietän lähes joka päivä. mies töissä tosi paljon ja jos ei töis niin tallia rakentamassa. lapset 1 ja 2 ja kolmas pian tuloillaan. tähän on tottunut jo niin hyvin. en edes valita. tosin joskus on päiviä että tekis mieli mennä itekseen rauhas jonnekki. kyl mies välillä kattoo et pääsen esim kauppaan mutta aikas harvoin

:wave:
En kyllä koko päivää joudu yksin olemaan, vaan miehen työvuoron ajan. Täälläkin sataa, mutta ulkoiltiin silti aamupäivästä. Iltapäivällä lähdetään kaupunkiin miestä vastaan ja käydään yhdressä kaupoilla.

Mun mies on kanssa tietysti töissä, mutt tällä kertaa ihan inhimillisen päivän tekee: tulee kotiin yöksi ja saatetaan keretä jopa saunaan yhdessä vielä iltasella. Se on luksusta se..

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Mies lähti ennen kahdeksaa metsälle, ties monelta tulee. Sanoi vaan et sukulaiset saattaa tulla kyllään :whistle: Nyt on sit pullan ja omppopiirakan leivonta kesken. :D

Ovela vaihtokauppa.. "Mä meen metsälle. Mut ei hätää - sukulaiset tulee kylään" ;)

Mies töissä aamusta yöhön asti, kuten joka ikinen viikonloppu :wave:

Saadaan kyllä aika mainiosti kulumaan. Oltiin jo piirustus/askartelutapahtumassa erään kirjapainon (tms) tiloissa, pihatalkoissa haravoimassa ja nauttimassa virvokkeita :xmas: , ja uhkasipa tuo Honostoopparikin poiketa illemmalla kylässä :D. Ihana, aurinkoinen ilma, illalla grillataan naapureiden kanssa ulkona :)

No mulla yks 3½v jonka kanssa kaksin koko päivä.
Mies lähti aamulla 03 töihin ja tulee joskus illalla...
Onneks ei sada, päästiin pihalle, ja kohta aletaan leipoo masaliisaa.
Eiköhän tää tästä saada iltaan menemään sopuisasti, vielä ei oo tullut kohtauksia, kummallekaan! :laugh:

Yhteistyössä