Viettääkö kukaan muu tätä päivää yksin pienten lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolmen lapsen ja koiran kanssa kotona. Mies lähti eilen bändinsä kanssa keikalle ja tulee huomenna. Esikoinen ja keskimmäinen naapurissa kylässä. Nuorin kuumeessa ja nukkuu ja koirakin nukkuu. Tässä yksi surffailen ja kaffetta juon.

Meillä on enemmänkin sääntö kuin poikkeus ettei miestä kotona ole kuin välillä kääntymässä. Välillä ottaa päähän ja rankasti kun joutuu kaiken yksin hoitamaan, mutta tieto tämän väliaikaísuudesta auttaa jaksamaan :heart:

Täälläkin ollaan yksin kolmen lapsen kanssa. Mies on yrittäjä sellaisella alalla etteivät pyhä ja arki juuri toisistaan eroa. Hyvin harvoin pystytään lähtemään johonkin kauemmas koko perheen voimin, meillä luksusta on se, kun mies pystyy olla koko päivän kotona. Välillä ärsyttää, mutta sitten tulee mieleen, et onneksi ajan vie työ eikä muu. Ja juuri miehen työ mahdollistaa sen, että mä voin olla lasten kanssa kotona.

Juups, täällä on viikonloppu yh. Mies nukkuu vielä hetken aikaa ja lähtee yöksi töihin (oli viimeyönkin).

Kohta mun kaveri on tulossa tänne kylään joten saan vähän aikuista seuraa. Huomennakin on tulossa vieraita. =)

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Mies lähtee iltavuoroon ja jään lasten kanssa yksin. Tylsää, vettäkin sataa :(

En just tätä, mutta monta monituista miehen harrastusten ja töiden vuoksi. Tsemppiä vain. Mä aina kehitän jotain tavanomaisesta poikkeavaa, kutsun kavereita tai kyläillään, jotain leipomista, hyvää ruokaa, shoppailua tai sitten vain siivoan talon lattiasta kattoon kaikessa rauhassa.

:wave: Mies nukkuu vielä, herää kohtapuoliin ja lähtee sitten klo 17 töihin ja palaa aamulla, nukkuu päivän ja lähtee taas iltapäivästä töihin.. Aina tällasta, tylsää, yksinäistä. Oon lähes aina yksin lasten kanssa ja kyläänkään ei viitsi tuppautua kenenkään luo iltaisin ja viikonloppuisin kun muut viettävät aikaa koko perheen kesken.

No mies oli kaverillaan jotain hallia pystyttämässä jo klo 9.00 aamulla, eikä mitään tietoa, monelta herra aikoo kotiutua ja missä kunnossa... Täällä sitä pällistellään kahdestaan tytön kans, TAAS! :headwall:

Minä nautin hiljaisuudesta. Koko viikonloppu ollaan kahdestaan vauvan kanssa. Ihanaa, kun saan antaa kaiken huomion hänelle ja nukkua silloin kuin hänkin. Mies metsällä ja esikoinen mummon ja papan luona.

Mies lähtee kavereiden kanssa viihteelle...nyt on lasten kanssa ulkona. Ilta kuluukin sitten kolmisin lasten kanssa. Nautin siitä, kun saan lapset nukkumaan ja voin itse katsoa telkkarista kaikkea hömppää..eikä kukaan ole vieressä kritisoimassa.

Yhteistyössä