Viha venäläisiä vastaan palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikompien puollustaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heikompien puollustaja

Vieras
Olen ikäväkseni todennut tällä palstalla vallitsevan rasistisen ilmapiirin. Puheissaanhan monet ovat hyvinkin suvaitsevaisia, mutta käytäntö on eri varsinkin kun on kyse Suomessa asuvasta venäläisvähemmistöstä.
Parhaiten tämä tulee ilmi Milanan/Savannan kohtelusta. Jos tämä olisi työpaikka niin hän voisi nostaa kanteen rasistisesta kohtelusta, työpaikkakiusauksesta ja syrjinnästä.
Ja miksi hän on saanut rasismia osakseen? No yksinkertaisesti menestyksensä ansiosta. Ihmiset ovat kateellisia itsensä elättävälle, yritteliäälle ja kauniille venakolle.

Onko siis niin, että ulkomaalaiset hyväksytään kun he ovat reppanoita joita voi kohdella hiukan kuin lapsia, mutta kun maahanmuuttanut onkin vahva, kaunis ja fiksu, hänet koetaankin uhkana ja kollektiivinen kiusaaminen alkaa?

Ei ole mitään tekemistä Savannan kansalaisuudella, että häneen on moni kyllästynyt ja ärsyyntyny. Kyse on siitä provoasta tyylistä kirjootella täällä ja tehdä jatkuvalla syötöllä uusia alootuksia ittestään.

Jos Savanna olisi supisuomalaanen, mutta tekisi tuota samaa, niin kyllä se ärsyttääs monia silti.

Ja todella typerää vetää aina kateus mukaan. Se, että ei pidä jostakin ihmisestä ei tarkoota sitä, että olis tälle kateellinen.

Ei ole mitään tekemistä Savannan kansalaisuudella, että häneen on moni kyllästynyt ja ärsyyntyny. Kyse on siitä provoasta tyylistä kirjootella täällä ja tehdä jatkuvalla syötöllä uusia alootuksia ittestään.

Jos Savanna olisi supisuomalaanen, mutta tekisi tuota samaa, niin kyllä se ärsyttääs monia silti.

Ja todella typerää vetää aina kateus mukaan. Se, että ei pidä jostakin ihmisestä ei tarkoota sitä, että olis tälle kateellinen.

täysin samaa mieltä kanssasi

kyllä se kateus paistaa monissa kommenteissa läpi, mutta taustalla enemmänkin vaikuttanee kuitenkin se rasismi. Siis siinä, että juuri tämä yksilö on otettu pilkan kohteeksi vaikka monille muillekin varmaan ollaan kateellisia.
Siis mitä teillä on venäläisiä/virolaisia vastaan?

kyllä se kateus paistaa monissa kommenteissa läpi, mutta taustalla enemmänkin vaikuttanee kuitenkin se rasismi. Siis siinä, että juuri tämä yksilö on otettu pilkan kohteeksi vaikka monille muillekin varmaan ollaan kateellisia.

Sä vissiin taidat keskustella yksin.

ei minulla mitään kenenkään kansalaisuutta kohtaan, vihaan ihmisiä noin yleensä ihan tasapuolisesti, milannan juttuihin en ole viitsinyt pahemmin kommenttia laittaa, ajan haaskausta... ;)

ei ole mitään venäläisiä / virolaisia vastaan, enkä ole kateellinen.En vain ymmärrä miksi joku viitsii koko ajan tehdä minä aloituksia ja kertoa lähes kaiken itsestään.Kirjoittaa provosoivalla tyylillä ikään kuin kerjätäkseen niitä ilkeitäkin kommentteja.Jos jotain vastaan hänelle, niin asiallisesti.Harvemmin kommentoin mitään.

Kyseessä lienee vaistomainen reaktio - eräänlaista reviirin puolustamista siis.
Naiset kilpailevat (myönsivät tai eivät) rajallisesta määrästä haluttuja lisääntymiskelpoisia uroksia joilla on haluttuja ominaisuuksia (mm. ulkonäkö, menestys, suosio, varakkuus).
Kun tänne tulee maahanmuuttajia joita ei koeta uhaksi, heihin on helppo suhtautua positiivisesti. Kuitenkin virolaiset ja venäläiset naiset ovat keskimäärin viehättävämpiä kuin suomalaiset, johtuen otollisesta geeniperimästään (siis ulkonäön suhteen) ja he voivat helpostikin viedä suomalaisnaisten nenän edestä miehiä juuri tuosta kohtuullisen pienestä populaatiosta mistä suuri joukko naisia kilpailee.
Näin siis tiivistetysti.

Jaaha savanna se siellä taas nostelee päätään. Preppaa vielä vähän suomea, se on viha jotakin kohtaan, entä mitä tarkoitat työpaikkakiusauksella? Onko se jokin kinkkukiusauksen tapainen ruokalaji?

Mä olen Scarlettin kanssa samaa mieltä. Ja olen ratkaissut asian omalta kohdaltani niin että en enää avaa Savannan tai mikä lie olikaan aloituksia lainkaan. Ei vaan kiinnosta ja kateutta en tunne, en kerta kaikkiaan mistään asiasta.

En ole kuullutkaan tästä nimenomaisesta tapauksesta aiemmin, mutta kun näitä viestejä lukee niin jotain perää taitaa tuossa aloituksessa olla.
Taashan se luki tuossa, että venäläiset/virolaiset ovat aina myymässä itseään jne. rasistisia ennakkoluuloja joille ei ole mitään perusteita.
Me olemme kaikki samanarvoisia ja tänne saa tulla mistä vaan. Koittakaa reppanat oppia elämään sen kanssa. Myös venäläisnaiset ansaitsevat hieman kunnioitusta, monet heistä tulevat alueilta joilla heille ei ole tarjolla ihmisarvoista elämää, vain kohdatakseen rasistista nälvintää kanssasisariltaan tämänkaltaisilla palstoilla.
Hävetkää!

Savanna ei ole venäläinen, mutta srippari on, ja tuo ammatti on jo itsessään halveksuttava. Savanna on muutenkin materialistinen tyrkky, jolle suurin osa ei ole kateellisia. Eikä Savanna ole ainoa jolla on rahaa, mutta harva on sellainen tyhjäpää kun hän on.

Savanna ei ole venäläinen, mutta srippari on, ja tuo ammatti on jo itsessään halveksuttava. Savanna on muutenkin materialistinen tyrkky, jolle suurin osa ei ole kateellisia. Eikä Savanna ole ainoa jolla on rahaa, mutta harva on sellainen tyhjäpää kun hän on.

Jos olisin tyhjäpää, mulla ei olisi mitään ja olisin teille kateellisille törkeä takas, en ole strippari jo 3kk:D ja paljon muuta kiva mulla tulossa. Niin miten tyhjäpää voi pyörittää 2 yritystä:D ja olla hyvää kaikissa, voi voi sua raukka

Olen ikäväkseni todennut tällä palstalla vallitsevan rasistisen ilmapiirin. Puheissaanhan monet ovat hyvinkin suvaitsevaisia, mutta käytäntö on eri varsinkin kun on kyse Suomessa asuvasta venäläisvähemmistöstä.
Parhaiten tämä tulee ilmi Milanan/Savannan kohtelusta. Jos tämä olisi työpaikka niin hän voisi nostaa kanteen rasistisesta kohtelusta, työpaikkakiusauksesta ja syrjinnästä.
Ja miksi hän on saanut rasismia osakseen? No yksinkertaisesti menestyksensä ansiosta. Ihmiset ovat kateellisia itsensä elättävälle, yritteliäälle ja kauniille venakolle.

Onko siis niin, että ulkomaalaiset hyväksytään kun he ovat reppanoita joita voi kohdella hiukan kuin lapsia, mutta kun maahanmuuttanut onkin vahva, kaunis ja fiksu, hänet koetaankin uhkana ja kollektiivinen kiusaaminen alkaa?

:laugh::laugh::xmas::rolleyes:

Yhteistyössä