Viha venäläisiä vastaan palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikompien puollustaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai nyt sen lisäksi, että venäläiset/virolaiset lähtökohtaisesti on huoria niin tietyt ammatitkin ovat halveksuttavia?
Tunnen monta virolaisnaista jotka ovat täällä siivoamassa, heidänkin ammattiaan siis voinee halveksua?
Eli parempi ois kaikkien mennä sossun luukulle ja elää yhteiskunnan tuella kuten muutkin maahanmuuttajat?

Ai nyt sen lisäksi, että venäläiset/virolaiset lähtökohtaisesti on huoria niin tietyt ammatitkin ovat halveksuttavia?
Tunnen monta virolaisnaista jotka ovat täällä siivoamassa, heidänkin ammattiaan siis voinee halveksua?
Eli parempi ois kaikkien mennä sossun luukulle ja elää yhteiskunnan tuella kuten muutkin maahanmuuttajat?

Häh? Taidat olla tosi yksinkertainen.

Tämä nimimerkki Juurakko on kirjoitustensa perusteella seuraanlainen hlö:
- töissä matalapalkka-alalla
- epäonninen ihmissuhteissa (mies lähtenyt kauniimman/nuoremman matkaan?)
- ei saa arvostusta ulkonäkönsä osalta/töissänsä
- purkaa pahaa oloaan netissä viljelemällä rasistisia kommentteja, yrittää lytätä tiettyjä kansallisuuksia/ammattiryhmiä ylentääkseen samalla itseään ja tunteakseen oman huonon ammattin paremmaksi

Muuhun en ota kantaa, mutta siis eihän Savanna itseään tai lapsiaan elätä. Sen on itsekin sanonut monessa ketjussa, että mies elättää heidät ja niin miehen pitääkin. Toisekseen on sanonut myös, että tämä uusi yritys tulee toimimaan vähän niin kuin "harrastustyylillä" eli ei ole väliä, tuottaako kyseinen yritys plussaa vai tappiota.

Eihän mikään bisnes ole kultakaivos alusta lähtien. Pojot kuitenkin Milanalle, että on tehnyt monenlaisia hommia ja nyt on yritystoiminta aluillaan. Useimmat suomalaiset eivät uskalla yritääkään, muiden kritisoiminen on niin paljon helpompaa, varsinkin netissä :)

Tämä nimimerkki Juurakko on kirjoitustensa perusteella seuraanlainen hlö:
- töissä matalapalkka-alalla
- epäonninen ihmissuhteissa (mies lähtenyt kauniimman/nuoremman matkaan?)
- ei saa arvostusta ulkonäkönsä osalta/töissänsä
- purkaa pahaa oloaan netissä viljelemällä rasistisia kommentteja, yrittää lytätä tiettyjä kansallisuuksia/ammattiryhmiä ylentääkseen samalla itseään ja tunteakseen oman huonon ammattin paremmaksi

:D Vai niin. Vähänkö sua vituttaa mun kirjotukset kun näet noin paljon vaivaa tehdäkses tollasia lapsellisia listoja. Vetelet ihan ihme johtopäätöksiä, mutta mitäs muuta tyhmältä voi odottaa. Ei arvosta strippareita = rasisti, köyhä, ruma, lyttää kansalaisuuksia, epäonninen ihmissuhteissa.... :D

Mä olen aina ollut kateellinen venäläisille maksetuille naisille. Se on salainen paheeni, josta en puhu ääneen. Haluaisin että olis rikas mies joka käyttäis mua hyväksi ja jota mä käyttäsin hyväksi ja joka käyttäis mun lapsia hyväksi, kunhan ostais mulle kaikkea krääsää ja panis mua poreammeessa, ei se haittais kun se tunkis samalla 20 euroa mun perse. Mäolisin nauru smile mun karvalakki mun pää.

Mä en usko, että se "viha" venäläisiä tai virolaisia vastaan olis kateutta. Se mun mielestä on ennemminkin jonkinlaista erilaisuuden kieltämistä, sitä ettei hyväksytä että joku poikkeaa valtaväestä liian paljon. Hyvässä tai huonossa.

Mä oon pitänyt Milannasta, pidän yhäkin, siitäkin huolimatta, että nyt jutut alkaa lentää jo vähän yli...
Kun niitä luen, tulee olo kuin istuisin autossa kyydissä jossa vauhti vaan kiihtyy ja kiihtyy ja kiihtyy...
Tekis mieli huutaa, että paina hyvä ihminen jarrua!

Mä henkilökohtaisesti en varmasti ole kateellinen, en haluaisi olla strippari (no ei mulla olis varttakaan siihen), en jaksais juhlia noin paljon (tosin ikä kai painaa jo), en voisi kuvitellakaan, että laskisin elämäni miehen rahojen varaan, tai niillä alkaisin elämään. Kokisin sen nöyryyttävänä jotenkin. Munkin mies sikäläisen "kulttuurin" mukaan mulle sitä vaihtoehtoa alussa tarjosi, ja oli jopa loukkaantuntut kun ei kelvannut perheen elättäjäksi.

Milanna on sellanen "luonnonlapsi", hyväntahtoinen sisimmältään, ja oman tiensä kulkija, kuten monet tuolta tulleet ovatkin. Jos Milanna on miljonäärinsä kanssa onnellinen, ei se meiltä muilta ole pois mitenkään, eihän?

Ja mitä tulee noihin huoritteluihin, ihmettelen millanen ihminen niihin sortuu: /

aivan sama mikä tän kyseisen naikkosen kotimaa on. itse en tartte kadehtia ketään kun oma elämä on juuri niin täydellistä kuin itse sen näen. Jos joku on strippari niin antaa olla, sillä ei ehkä ole keinoa elättää itseään muuten.
ja jos mies maksaa kaiken niin hyvä.
Tän naisen 'TYYLI vaan on sellanen mikä nostaa karvat pystyyn, jatkuva itsekehu ja sössötys millon mistäkin, ainakin viis eri alotusta per päivä..
Tän palstan mun käsityksen mukaan pitäis olla vertaistukea lapsiperheille, en tiedä oonko käsittänyt väärin vai ? ei paljoa ole vertaistukea nähnyt .... itse alan myös boikotoida noita keskusteluja, et mikä on kyseisen nimimerkin aloittama ketju, niin mitä jos ei vaan enää kukaan lukis tai jatkais niitä???

Voi vain miettiä, että jos tämä on se kohtelu mitä maahan hyvin ja ihan itsenäisesti kotoutunut mamu joutuu kokemaan, niin millainen onkaan rasismi heitä kohtaan jotka eivät puhu suomea/eivät ole kauniita kuten Milana/eivät tee töitä jne.

Olen pettynyt, että äidit ovat näinkin ennakkoluuloisia ja kapeakatseisia. Kyllä tänne luulisi muutaman virolaisenkin mahtuvan?

Eiköhän tämä ole molemminpuolista. Savanna haukkuu suomalaisten naisten ulkonäköä monessakin ketjussa. Eikä tuo nyt kova saavutus ole, että on strippariksi "päässyt"... Kukaan ei varmaan unelmoi stripparin urasta, siihen vain ajaudutaan, jos ei muuta ole...

Jaah, mitä on sivusta lähipiirin naisia seurannut niin kovastipa nuo ovat tankotanssia ruvenneet harrastamaan. Kenenkään tanssista en kyllä markkaakaan maksaisi, eli puppua tuo väite, että kuka vaan sitäkään hommaa voisi tehdä.

Ja aloitukseen on sanottava, että todellakin - rasismi on pop nykysuomessa kuten tämäkin ketju osoittaa. Olenkin ihmetellyt, että missä ne persujen äänestäjät piileskelevät kun itse en tunne yhtään mutta näköjään kauniit venäläiset naiset houkuttelevat heidät esiin koloistaan ja sitten alkaa tämä koulukiusaamiseen verrattava mollaaminen.

En ota kantaa tuohon savanna-juttuun, itse en jaksa hänen avauksiaan lukea, joten en tiedä ,mitä siellä on meneillään.

Mutta mitä tulee venäläisiin, niin voin kyllä tunnustaa ihan avoimesti ja palstan ulkopuolellakin suhtautuvani varsin negatiivisesti heihin. Ja venäläiset ovat ihan vain omalla käytöksellään saaneet nämä tunteeni aikaiseksi.

Oikeastaan mitkään muut maahanmuuttajaryhmät eivät saa itsessäni ainakaan näin negatiivisia tunteita aikaiseksi kuin mitä venäläiset.

[QUOTE="jahas";23293132]Eiköhän tämä ole molemminpuolista. Savanna haukkuu suomalaisten naisten ulkonäköä monessakin ketjussa. Eikä tuo nyt kova saavutus ole, että on strippariksi "päässyt"... Kukaan ei varmaan unelmoi stripparin urasta, siihen vain ajaudutaan, jos ei muuta ole...[/QUOTE]

Noh, liekö vähän niinkin, että Milanna vastaa kaiun lailla, en yhtään hänen aloitustaan ole nähnyt, jossa hän olis aloittanut meikäläisten haukkumisen...
Ei kai strippariksi vain ajauduta, kyllähän siihen tarvitaan hyvän kropan ja siihen sopivan luonteen lisäksi myös tiettyä ammattitaitoa.

Ja mitä tulee noihin huoritteluihin, ihmettelen millanen ihminen niihin sortuu: /

Sellainen, joka on törmännyt aika moneen venäläiseen huoraan. Jos valtaosa venäläisistä naisista, jotka tapaa, on melko rahanahneita ja valmiita myymään vaikka isoäitinsä sopivasta summasta, niin väkisin sitä alkaa mieltämään ja nimittämään kaikkia venäläisiä vähän huorahtavaksi.

Vähän sama ilmiö on thainaisten kanssa. Osa on ns. postimyyntimorsiamia ja osa kauppaa itseään vartin vaimoksi. Sellainen mielikuva nyt vain syntyy, jos valtaosa thainaisista jotka tapaa, on jompaa kumpaa näistä.

Jos kaikki tapaamasi thai- ja venäläisnaiset ovat huoria niin kannattaisiko lopettaa parveilu 04.30 aikoihin siellä Eerikinkadulla/Aleksis Kiven kadulla? ;)
Itse olen tavannut molempia pelkästään ihan rehellisissä töissä.

[QUOTE="hmm";23293210]Sellainen, joka on törmännyt aika moneen venäläiseen huoraan. Jos valtaosa venäläisistä naisista, jotka tapaa, on melko rahanahneita ja valmiita myymään vaikka isoäitinsä sopivasta summasta, niin väkisin sitä alkaa mieltämään ja nimittämään kaikkia venäläisiä vähän huorahtavaksi.

Vähän sama ilmiö on thainaisten kanssa. Osa on ns. postimyyntimorsiamia ja osa kauppaa itseään vartin vaimoksi. Sellainen mielikuva nyt vain syntyy, jos valtaosa thainaisista jotka tapaa, on jompaa kumpaa näistä.[/QUOTE]

Joo, no kyllä mullakin mielikuvia eri ihmisistä on, mut ne olkoon mielikuvia ja pysyköön sellaisina.
Silloin voin huoraksi nimittää, jos jonkun huoran ihan oikeasti tapaan, siis naisen, joka avoimesti sellainen kertoo olevansa, koska muutenhan sitä en varmasti voi tietää.

viha venäläisiä kohtaan: varmaan ihmisille tulee mieleen venäläiset "stereotypiat", sama koskee ruotsalaisia, tummaihoisia jne. Kyllä kaikki on varmaan saaneet vihaa osakseen tällä palstalla...

Yhteistyössä