vihaan miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rva f
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rva f

Vieras
tavattiin,hän halusi vauvan, suostuin siihen ajan kanssa. tuon ajan hän esitti normaalia. sitten olinkin raskaana,voin tosi huonosti,oksentelin koko 9 kuukautta, piti tehdä työharjoittelu loppuun silti.iltapäivät- illat(viikonloput,lomat) isomman lapsen kanssa. nukuin 1kerran päiväunia. mies jatkuvasti. hän ei hoitanut tätä olemassa olevaa lasta joka tuolloin oli 3v. niin hän oli vaikeasti masentunut (salasi sen ja lääkityksen ja paljon muuta minulta siihen asti että olin raskaana).

minä hoidin 1v 7kk öisin heräilevää lasta,kaikki yöt yksin, eikä vauva nukkunut kunnon päiväuniakaan ensimmäisen 7kuukauden aikana ollenkaan (15-20min pätkissä),lisäksi luulin että isomman kanssa elo helpottuu kun hän kasvaa eikä helpotukkaan(ei tullut mieleen että lapsella saattaa olla adhd,jonka liitännäisenä uhmakkuushäiriö+hahmottamisen ongelmia).

mies oli etäinen,en saanut häneltä juuri apua,enkä mikä pahinta henkistä tukea ja ymmärrystä. nyt hän on ollut parantunut pari vuotta mutta edelleen se olen minä kun tekee 90% kotityöt! hän tekee jos käsken.

vihaan häntä koska olen todella väsynyt ja minut ikäänkuin valheella saatettiin tähän tilanteeseen. hyvähän hänen on nauttia elämästään, mutta mä en nauti suoritin raskausajan ja vauvan syntymän jälkeen 2vuotta,vaikka olin itse väsynyt (luulen että kyse on burn outista ollut jo kauan) silti teen,teen teen teen teen.. niinkun on pakko.

millä mä saan miehelle päähän sen että se tekee nyt kaikki kotityöt kun on itse kunnossa, ja vaimo poikki? ärsyttää olla räyhäävä nalkuttaja. :(

Tämä on niitä asioita mitä ei kannattaisi sietää. Anna miehelle tasan yksi vaihtoehto; perhetyöt jaetaan. Ei ole oikein, että yksi hoidetaan kaikki. Anna sille nuijan isku, että se tajuaa tilanteen ja ottaa sen myös tosissaan. Toinen vaihtoehto on erota. Lapset kyllä kärsivät enemmän tilanteesta jossa on koko ajan epäsopua ja nalkutusta.

voipi olla että lapsen häiriö mieheltä peritty. voi olla ettei esim kykene rutiineihin niin helposti. pakota..mutta, voi olla että se on hänelle vaikeaa. voisi kertoa masennus terapioissa noista lapsen diagnooseista jospa miehenkin hoito suuntautuisi sitten paremmin?

Tämä on niitä asioita mitä ei kannattaisi sietää. Anna miehelle tasan yksi vaihtoehto; perhetyöt jaetaan. Ei ole oikein, että yksi hoidetaan kaikki. Anna sille nuijan isku, että se tajuaa tilanteen ja ottaa sen myös tosissaan. Toinen vaihtoehto on erota. Lapset kyllä kärsivät enemmän tilanteesta jossa on koko ajan epäsopua ja nalkutusta.
lol, niin sterotyyppinen palstaämmän vastaus kun vain voi olla

ja sitten naiset vielä ihmettelevät miksi suomalaismiehet enenevässä määrin hakevat vaimonsa ulkomailta

[QUOTE="vieras";23686393]lol, niin sterotyyppinen palstaämmän vastaus kun vain voi olla

ja sitten naiset vielä ihmettelevät miksi suomalaismiehet enenevässä määrin hakevat vaimonsa ulkomailta[/QUOTE]

Sinne näyttävät päätyvän lähinnä sellaiset miehet jotka eivät ole suomalaisille naisille "kelvanneet", kuten alkoholisoituneet peräkammarinpojat.

Yhteistyössä