R
raivostunut
Vieras
En vaan voi sietää sitä. Jotenkin aikojen saatossa yh leimattu halvaks lumpuks jne vaikka itse nostan hattua kaikille yksinhuoltajille, mutta sana yh on nöyryyttävä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja raivostunut:En vaan voi sietää sitä. Jotenkin aikojen saatossa yh leimattu halvaks lumpuks jne vaikka itse nostan hattua kaikille yksinhuoltajille, mutta sana yh on nöyryyttävä.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mua hämää YH:ssa se, että tarkoitetaanko täysin yksinhuoltajaa vai yhteishuoltajuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mua hämää YH:ssa se, että tarkoitetaanko täysin yksinhuoltajaa vai yhteishuoltajuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:normaalit perheet on sit kh = kaksinkuoltajat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:normaalit perheet on sit kh = kaksinkuoltajat![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Se on yleinen hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öö:yh . yksin hiihtäjä
mitäs muita näit on ?
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:normaalit perheet on sit kh = kaksinkuoltajat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kans inhoon tota yh, vaikka jo toistamiseen sellaiseksi muutuin...
Mutta KAIKKI YH:t eli yksinhuoltajaÄIDIT on varsinaisia epätoivosia lumppuja, jotka on helppo kaataa sänkyyn, joiden lapset kulkee rääsyissä pitkin kyliä varastamassa ja terrorisoimassa naapurustoa..
Alkuperäinen kirjoittaja tarkentaja:tarkennusta peliin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kans inhoon tota yh, vaikka jo toistamiseen sellaiseksi muutuin...
Mutta KAIKKI YH:t eli yksinhuoltajaÄIDIT on varsinaisia epätoivosia lumppuja, jotka on helppo kaataa sänkyyn, joiden lapset kulkee rääsyissä pitkin kyliä varastamassa ja terrorisoimassa naapurustoa..
Alkuperäinen kirjoittaja raivostunut:En vaan voi sietää sitä. Jotenkin aikojen saatossa yh leimattu halvaks lumpuks jne vaikka itse nostan hattua kaikille yksinhuoltajille, mutta sana yh on nöyryyttävä.
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja tarkentaja:tarkennusta peliin...
No ei meillä ainakaan. Nytkin odottaa ihana Bogin puku kaapissa...kunpa syksy tulisi pian. Eikä mua kukaan kaada sänkyyn, pitäähän jotain rajaa olla. Itse valitsen parhaat päältä![]()