Vihatut ja kiusatut palstalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen kiinnittänyt huomioita siihen, että tiettyjä palstalaisia kiusataan. Suorastaan viha pursuaa viesteistä, joka kohdistuu heihin. Ja mielestäni eivät ole kenenkään kimppuun hyökänneet. Ja näillä kirjoittajilla ei ole paljoa puolustelijoita.

Enkä tarkoita näitä palstan vakikirjoittajia, joilla kuitenkin on puolustelijansa ja jotka itse aika usein ovat siellä "kiusaajapuolella"

Kertokaapa mulle esim. että mitä pahaa Algoma on tehnyt, että hänen viesteihinsä reagoidaan niin negatiivisesti?

Onkos muita... aikoinaan oli hetken se "Forever Mulan", joka savustettiin palstalta nopeesti...

Algoma ohittaa usein pointin mikä siinä keskustelussa on, en tiedä tekeekö sen tahallaan jotta keskustelu menee sivuraiteelle vai onko vain hiukan yksinkertainen. Algoma on kuitenkin mukava verrattuna moneen muuhun täällä, en tiedä onko vaan ollut liian kauan pois Suomesta, ei ehkä tiedä mikä täällä on nykytila monessakin asiassa.

• Tykkää
Reactions: setis
Mä en oo milloinkaan hoksannut, mitä vikaa muka on Forever Mulanissa tai meidän ihanassa Alepa-tädissä. Paulakin on kiva, vaikka välillä ärsyynnynkin ruokarajoittuneisuudestaan.

Ja Algoma. Voisko johtua siitä että se välillä pistelee kännipäissään (vai vastaheränneenä?) itsekin suht kovilla. Toki tykkään hänestäkin siitä huolimatta.

Mä en oo milloinkaan hoksannut, mitä vikaa muka on Forever Mulanissa tai meidän ihanassa Alepa-tädissä. Paulakin on kiva, vaikka välillä ärsyynnynkin ruokarajoittuneisuudestaan.

Ja Algoma. Voisko johtua siitä että se välillä pistelee kännipäissään (vai vastaheränneenä?) itsekin suht kovilla. Toki tykkään hänestäkin siitä huolimatta.

Öö, kirjoittaako Paula vielä tänne?

Kaipaan LYMiä takasin. Seopisi nykymenoon hyvin. Jos joku muistaa...

Öö, kirjoittaako Paula vielä tänne?

Kaipaan LYMiä takasin. Seopisi nykymenoon hyvin. Jos joku muistaa...
Paula nostelee joka päivä ikivanhoja ketjuja kommentoiden niitä lyhyesti ja sinnepäin-olevilla lauseilla. Mä oon kieltäny pariinkin otteeseen häntä nostamasta vanhoja ketjujani, mutta tekee sitä silti.

Olen huomannut, että Algoman kimpussa ovat lähinnä nimimerkittömät. Ja usein ihan syyttä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Paula nostelee joka päivä ikivanhoja ketjuja kommentoiden niitä lyhyesti ja sinnepäin-olevilla lauseilla. Mä oon kieltäny pariinkin otteeseen häntä nostamasta vanhoja ketjujani, mutta tekee sitä silti.

Epäilen olevani saman tyypin nosteluiden kohteena. Jutuissa ei oikein ole mitään järkeä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Algoma on mukava, mutta kova su-vakki, ja sen takia saa usein kakkelia niskaan. Plus kryptisten vastaustensa takia.

FM oli kova rettelöimään, Alepa haukkuu kerran päivässä tämän palstan ja palstalaiset.
Muiden sympatiat on silloin vähissä.

Ei palstalaiset niin mahdottomia ole etteikö meidän kanssa toimeen tulisi, vaikka itse olisi liberaalimpi. Hyvä esimerkki on Tero Pekka Suvakki, joka käyttäytyy aina kivasti, vaikka on persujaoston kanssa eri mieltä.

• Tykkää
Reactions: setis ja Palstapesu
Miksi häntä "kiusataan" - ei sillä että olisi siitä moksiskaan, mutta ei ole sitä mielestäni ansainnut.
En ole kiusannut, mutta alkuun ärsyynnyin koska Algoma trollaa tahallaan yhden lauseen viesteillään ja pyrkii sotkemaan keskustelua kun vastapuoli ei edusta hänelle mieluista katsontakantaa. Sen jälkeen kun ymmärsin tämän olen pärjännyt Algoman kanssa oikein hyvin. Vastailen hänelle maksimissaan kahden virkkeen pituisilla viesteillä jolloin hänen mahdollisuutensa ymmärtää tahallaan väärin ovat vähäisemmät. Yleensä keskustelumme jäävätkin vain parin viestin mittaisiksi. Moni muu ei ole osannut sopeuttaa toimintaansa Algoman tyyliin, mikä johtaa usein konfliktiin.

Alepan ongelmat ovat syvemmällä. Jos palsta on hänelle niin vastenmielinen, niin miksi pitää olla täällä?

• Tykkää
Reactions: setis ja Echo
FM oli kova rettelöimään, Alepa haukkuu kerran päivässä tämän palstan ja palstalaiset.
Muiden sympatiat on silloin vähissä.
Näinpä, Alepa kirjoittaa joka päivä kuinka huono palsta tää on ja että lopettaa mutta ei kuitenkaan pysy pois vaan tulee vastaamaan ketjuihin joissa on eri mieltä, voisi edes pitäytyä aiheissa joista on samaa mieltä kuin että joka päivä sanoo lopettavansa palstailun koska ollaan niin kamalia.

• Tykkää
Reactions: setis ja Echo
  • Tykkää
Reactions: setis
En tajua.

Siis tuota Alepa-täti-vastaisuutta vieläkään.
En halua jatkaa haukkumistaan, no jatkan silti, mutta: hänessä ei ole mitään suoraa, avointa, reilua ja rehtiä.

Ikävä letkauttelija ja haukkuja, letkauttaa usein toisessa ketjussa, kuin missä on ollut konfliktia.

Yhteistyössä