Vihatut ja kiusatut palstalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole mullekaan selvinnyt mut olkoot
On selitetty toisessa ketjussa jo

Ilkeäkielinen kaikkien halveeraaja, persuvihaaja, sosdemari, adhd, siksi ei osaa keskittyä asioihin, lauseet hyppelee aiheesta toiseen holtittomasti kuin Spede Pasasen lanseeraama superpallo

Ketkä on aktiivisia niin eivät pidä hänestä ollenkaan. Tuli kuulema tunnetuksi ongelmistaan ja inhottavasta tyylistään jo lakkautetulla Anna palstallakin

• Tykkää
Reactions: setis ja Echo
On selitetty toisessa ketjussa jo

Ilkeäkielinen kaikkien halveeraaja, persuvihaaja, sosdemari, adhd, siksi ei osaa keskittyä asioihin, lauseet hyppelee aiheesta toiseen holtittomasti kuin Spede Pasasen lanseeraama superpallo

Ketkä on aktiivisia niin eivät pidä hänestä ollenkaan. Tuli kuulema tunnetuksi ongelmistaan ja inhottavasta tyylistään jo lakkautetulla Anna palstallakin

Äläs yritä. Olen aktiivinen ja pidän alepa-tädistä!

• Tykkää
  • Vau!
Reactions: setis ja m1es
FM oli kova rettelöimään, Alepa haukkuu kerran päivässä tämän palstan ja palstalaiset.
Muiden sympatiat on silloin vähissä.

Ei palstalaiset niin mahdottomia ole etteikö meidän kanssa toimeen tulisi, vaikka itse olisi liberaalimpi. Hyvä esimerkki on Tero Pekka Suvakki, joka käyttäytyy aina kivasti, vaikka on persujaoston kanssa eri mieltä.
Mä en nähnyt fm rettelöitsijänä. Me tultiin sen kaa tosi hyvi juttuun ja oli tosi mukava tyyppi harmi kun lähti.

Mihin ne lähti?
Monet palstat hiljeni kun porukka valu Facebookiin kuplautumaan. Pidän hyvänä että täällä on monenlaisia ihmisiä juttelemassa, saa vähän uusia näkökulmia ja todennäköisesti saa paremman käsityksen todellisesta kokonaiskuvasta kun on tarjolla useita näkemyksiä ja kokemuksia sen sijaan että olisi vain "omiensa parissa" kuulemassa sitä yhtä ainoaa totuutta.

• Rakkaus
Reactions: m1es
Tää on ainoa paikka, missä mua on kutsuttu nuoreksi ja normaaliksi :giggle:
Hyvin sä vedät tuota normaalin roolia täällä. Oikeesti me tiedetään että sä oot Jouko Turkan mallioppilas ja kuolaat ja ähiset ja nylkytät kotona. :)

"Tuolla se ähisee itekseen tyrnimarjapensaassa, vähän piikit pistelee mutta se niin tykkää olla siellä", tuumaa vaimosi.

Algoma ohittaa usein pointin mikä siinä keskustelussa on, en tiedä tekeekö sen tahallaan jotta keskustelu menee sivuraiteelle vai onko vain hiukan yksinkertainen. Algoma on kuitenkin mukava verrattuna moneen muuhun täällä, en tiedä onko vaan ollut liian kauan pois Suomesta, ei ehkä tiedä mikä täällä on nykytila monessakin asiassa.
Jep

Kylmänviileesti palautteena kommentoiden. Näin se tosiaan on

Tää on ainoa paikka, missä mua on kutsuttu nuoreksi ja normaaliksi :giggle:
👍👍
Täällä mua ei oo juurikaan kutsuttu moiseksi. Joku mamma ja mummo on vaan haukkunut 😂

Paitsi että @m1es mainitsi meikäläisen positiiviseksi

Ja erityisesti lämmitti kun kohtasin joku vko sitten teiniaikaisen miespuolisen tutun, joka tunnisti (minä myös hänet) ja sanoi että vuodet on kohdelleet mua hyvin 🥰👍
Totuus kuuluu myös toisen eläkeläisen suusta

• Tykkää
Reactions: m1es ja KalaMies
Monet palstat hiljeni kun porukka valu Facebookiin kuplautumaan. Pidän hyvänä että täällä on monenlaisia ihmisiä juttelemassa, saa vähän uusia näkökulmia ja todennäköisesti saa paremman käsityksen todellisesta kokonaiskuvasta kun on tarjolla useita näkemyksiä ja kokemuksia sen sijaan että olisi vain "omiensa parissa" kuulemassa sitä yhtä ainoaa totuutta.
Kuplautuminen on tosiaan pahasta.

Mä en ole unohtanut m1ehen asiatonta käytöstä itseäni kohtaan n. Kolme vuotta sitten, kyse oli ihan tavallisesta ketjusta ja m1es tuli sinne irvailemaan, se viesti poistettiinkin kun joku ilmoitti sen asiattomaksi. Myös muita kommentteja m1eheltä on ollut jotka on hyvin ikäviä tyyliltään.
Rekisteröidy, niin voit valittaa suoraan. Vai oletko ehkä harmautunut Forevermulan, joka taisi vetää herneen nenään heti palstasuhteemme alussa.... :giggle:
mulan-disney-live-action-remake-reacties.jpg

Naulan kantaan! Siksi minä toivon esim. Anna-tädin täällä jatkavan eikä Mulanin vetäytyminen mieltä lämmittänyt. Kun olen Echon mielestä limainen friikki tai pervo, ei se minua ahdista - nimitykset kertovat aina enemmän nimittelijän kallon ahtaudesta kuin kohteesta. :giggle:

Yhteistyössä