Vihdoin ne tulee, bugaboo donkey!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bugaboo fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä petyin vähäsen. Ei ole niin moderni kuin aattelin. Mutta kuitenkin paljon hyviä asioita rattaassa. Voisin kyllä itse ostaa, jos olisi tarvetta. Mutta hintaa on varmasti ihan mukavasti.

No herregyyd. Nehän on jotkut lastenrattaat. Niitähän on maailma väärällään. Kuinka joku voi odottaa lastenrattaita? Kyllä mä ymmärrän, että lasta odotetaan, mutta että lastenrattaita...

saako noita jo jostain ulkomaan nettikaupasta? millonhan Suomesta? alkais jo olla kiire saada, kun tarvitsija syntyy kohta... :) olisko kellään tietoo? oon niin huono englannissa niin en saanu selville mitään paikkaa, mistä tilata... :(

Syys-lokakuussa tulossa suomeen. Vaunuaitasta ja punavuoren peikosta ainakin sitten saa. Hinta tosiaan tuo n 1500e.

Mä kanssa kovasti odottelen näitä, mulla LA lokakuussa ja haluisin nähdä nämä "luonnossa" ennenkun ostan... Eli siinä tapauksessa pitäisi odottaa tuonne lokakuulle saakka.

Käyttökekemuksia olisi kiva kuulla !!

Omassa blogissani vähän juttua noista mami go go

Näin tänään puistossa ja heti piti googlettaa, kun pääsin kotiin. Tietääkö joku, miten saisi helpoiten/ halvimmillaan tilattua netistä Suomeen? Leveys 74cm, mikä kuitenkin vähän mietityttää. Kuinka iso lapsi mahtuu istumaan noissa rattaissa? Eivät mahdu myöskään vanhanmallisiin ratikoihin. Mutta näyttivät kyllä näppäriltä. Haluun!

"MAMI"
Missä puistossa näit? Täytyy varmaan mennä väijymään, tahdon nähdä ne livenä! :D

Mulla myös ainut "huoneaihe" on se, miten meidän kohta 2v poika mahtuu talvella (mukavasti) niissä istumaan haalarissa ja lämpöpussissa...

Vanhaan ratikkaan / korkeaan lähijunaan niillä ei myöskään pääse :( Mikä on huono, kun käytetään oikeastaan vain julkisia (ratikkaa lähinnä). Ellei niitä sitten sellaisen kohdalle osuessa äkkiä säädä mono-moodiin.

Mä en ole vielä nettikkaupoista katsellut paljoakaan. Jos löydät jonkun hyvän ja edullisen niin kiva jos vinkkaisit! Hollannista ja englannista varmaan tulee edullisimmin? Cameleonit ainakin tilattiin hollannista viime kesänä edullisesti. Mutta siinä samassa nettikaupassa ei ole nyt donkeytä ollenkaan myynnissä.

Vähän mietityttää kyllä tilata noita nettikaupasta. Kuitenkin ensimmäinen malli ko. rattaita, niissä saattaa ilmetä paljonkin vikoja ja korjattavaa..? Meillä on nyt punavuoren peikosta varattuna nämä, mutta tulevat sieltä ostettuna maksamaan varmaan aika paljon. Ja tosiaan tulevat näillänäkymin vasta lokakuussa.

hei nytkö ne on kerran tullu suomeen niin ihmiset kertokaa kokemuksia. kuinka leveät on siis jos kaksosasennossa? ja jos ostaa pelkästään ton mono donkeyn, niin saako sen koppaosan ja istuinosan laitettua vierekkäin? vai tarviiko siihen jotain lisäosia. meille saattais riittää niinkin että vauva on makuultaan niin pitkään kun isompi tarttee kärryissä istua.

Yhteistyössä