vihkisormus:olisko tää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikas pramea on minun makuuni. Itsellä on timanttirivistö vihkisormuksessa ja oon aika kyllästynyt siihen nyt 4 vuoden aikana, vähän simppelimpi ois ollut kuitenkin loppupeleissä varmempi valinta.

Herttileijaa, itsehän sinä sitä sormessasi pidät. Valitse semmoinen sormus, joka tuntuu hyvältä kädessä ja jota kuvittelet voivasi pitää sormessa loppuelämäsi. Ehkä juuri tuo on sinun sormuksesi.

Alkuperäinen kirjoittaja voi sua:
Herttileijaa, itsehän sinä sitä sormessasi pidät. Valitse semmoinen sormus, joka tuntuu hyvältä kädessä ja jota kuvittelet voivasi pitää sormessa loppuelämäsi. Ehkä juuri tuo on sinun sormuksesi.

niin mä valitsenki:) kunhan kysäsin mitä muut tykkää:)

Nätti, mutta ei passaa meikäläisen kivellisen kihlan kanssa. Juuri eilen ostin oman vihkini (miehen rahoilla tietenkin) ja ihan tovi tosiaan jos toinenkin meni sitä sopivaa etsiessä.

Ja valkokultaa toki ehdottomasti :)

No, jos kerran mielipidettä kysytään, niin sen sitten saa ja arvostelut pitää kanssa kestää. Ja sitä paitsi mitä väliä näillä mielipiteillä kellekkään on? En minä ainakaan vihkisormustani näitten mammojen arvion mukaan ostaisi!

Mie en kelpuuttas zirkonia. Ja tahtosin käytännöllisemmän. Leveyttä saa toki sormuksissa olla ja timantteja paljon ja isojakin, mutta silleen, et sormusta voi pitääkin. Tuota sormusta ei kukaan usko aidoksi. Valkokulta vaihtaa useimmiten väriä käytössä. Tulee tummaks ja rumaks.

Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Mie en kelpuuttas zirkonia. Ja tahtosin käytännöllisemmän. Leveyttä saa toki sormuksissa olla ja timantteja paljon ja isojakin, mutta silleen, et sormusta voi pitääkin. Tuota sormusta ei kukaan usko aidoksi. Valkokulta vaihtaa useimmiten väriä käytössä. Tulee tummaks ja rumaks.

minä nimen omaan halusin vaihtaa tuon isoimman zirkoniksi. aidoksi? ja tarviiko kenenkään uskookaan,ei se uskon asia ole:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, jos kerran mielipidettä kysytään, niin sen sitten saa ja arvostelut pitää kanssa kestää. Ja sitä paitsi mitä väliä näillä mielipiteillä kellekkään on? En minä ainakaan vihkisormustani näitten mammojen arvion mukaan ostaisi!

enhän mä mitään oo sanonukaan kommenteista. ja aiemmin jo sanoinkin ettei sillä väliä ole mitä muut tykkää,kunhan vaan kysyin huvikseni:)

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Upee on! Onko sulla kihlasormus sit siinä "takana"? Mites ne "loksahtaa" yhteen kun tossa on noita ulokkeita?

mulla ei kihlasormusta ole ollenkaan.ei oo tullut hankituksi kun kihloihin mennessä oli vähän muutakin käyttöö rahalle.vuosien saatossa se osto on vaan jotenki jääny.

Yhteistyössä