vihkisormus:olisko tää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Mie en kelpuuttas zirkonia. Ja tahtosin käytännöllisemmän. Leveyttä saa toki sormuksissa olla ja timantteja paljon ja isojakin, mutta silleen, et sormusta voi pitääkin. Tuota sormusta ei kukaan usko aidoksi. Valkokulta vaihtaa useimmiten väriä käytössä. Tulee tummaks ja rumaks.

ei mulla ainakaan ole valkokulta tummunu eikä vaihtanu väriä, vaikka monta vuotta sormessa valkokulta sormuksia ollu....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Upee on! Onko sulla kihlasormus sit siinä "takana"? Mites ne "loksahtaa" yhteen kun tossa on noita ulokkeita?

mulla ei kihlasormusta ole ollenkaan.ei oo tullut hankituksi kun kihloihin mennessä oli vähän muutakin käyttöö rahalle.vuosien saatossa se osto on vaan jotenki jääny.

No sit toi on hyvä valinta vihkisormukseksi. Ajattelinkin ettei oikein passaa toisen rinnalle. Onnea!

Upee on! Onko sulla kihlasormus sit siinä "takana"? Mites ne "loksahtaa" yhteen kun tossa on noita ulokkeita?

mulla ei kihlasormusta ole ollenkaan.ei oo tullut hankituksi kun kihloihin mennessä oli vähän muutakin käyttöö rahalle.vuosien saatossa se osto on vaan jotenki jääny.

No sit toi on hyvä valinta vihkisormukseksi. Ajattelinkin ettei oikein passaa toisen rinnalle. Onnea!

kiitos:)

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
En itelle ottais,tykkään sellasista missä on timantit upotettu ja ehdottomasti pitää olla kultainen =)

ihan keltakultainen?

Kivi yleensä laitetaan valkokultaiseen kiinni.

Mulla itsellä vähänsamantapainen sormus kuin kuvassa, mutta vain yhdellä isolla timantilla (ei tuu noita sivu kiviä) ja keltakultaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
En itelle ottais,tykkään sellasista missä on timantit upotettu ja ehdottomasti pitää olla kultainen =)

ihan keltakultainen?

Kivi yleensä laitetaan valkokultaiseen kiinni.

Mulla itsellä vähänsamantapainen sormus kuin kuvassa, mutta vain yhdellä isolla timantilla (ei tuu noita sivu kiviä) ja keltakultaisena.

Siis laitetaan valkokultaan kiinni, ainakin jos kivi on kohollaan.

Yhteistyössä