Tossa päiväruoan jälkeen flikka tulee näyttämään mulle purkkaansa. Se on tummanvihreä. Tuon apetit-mainoksen värinen. Ja aivan tasainen väri. Kävin jo tutkimaan purkkapurkkia, tavallista muumipurkkaa. Kysyin onko laittanut suuhun jotain muuta. -Ei. Annoin uuden purkan, tarkistin että se on normaali. Hetken päästä se kiikutetaan mulle, se on vaaleanvihreä. Tivaan uudestaan mitäs on tullut laitettua suuhun. -Ei mitään.
Kurkin vielä suuhun, hampaassa näkyy jotain vihreää. mutta ei, väittää kivenkovaan ettei ole mitään muuta syönyt. Tähän mennessä olen jo katkonut tusinan purkkatyynyä, että voiko ne muka olla vihreitä.
Meniin sitten vähän leikkihuoneeseen leikkimään csi:tä. Ja löytyihän se. Vihreä puukynä, josta oli kärki poikki, hampaanjälkiä ja vielä vähän märkä. Piilotettuna värityskirjan väliin.
Enpä tiedä mikä älläys se oli, mutta varsin kiintoisalta näyttää vihreä purkka!
(Hyvä etten ehtiny soittaa fennobonille...)

Kurkin vielä suuhun, hampaassa näkyy jotain vihreää. mutta ei, väittää kivenkovaan ettei ole mitään muuta syönyt. Tähän mennessä olen jo katkonut tusinan purkkatyynyä, että voiko ne muka olla vihreitä.
Meniin sitten vähän leikkihuoneeseen leikkimään csi:tä. Ja löytyihän se. Vihreä puukynä, josta oli kärki poikki, hampaanjälkiä ja vielä vähän märkä. Piilotettuna värityskirjan väliin.
Enpä tiedä mikä älläys se oli, mutta varsin kiintoisalta näyttää vihreä purkka!
(Hyvä etten ehtiny soittaa fennobonille...)