vihreä uloste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
siis minulla :ashamed:
Yht äkkiä tuli vatsa kipeäksi ja sitten tulikin paljon tavaraa. Eikä tää ois mitenkään outoa mutta ku oli väriltään n. maastonvihreää :ashamed: Eli mistä tuo väri tulee, onkohan jotain vakavaa ?
Uloste oli myös löysää mutta ei mitään ripulia kuitenkaan. :ashamed:

Anteeks taas .. tällänen tosi mielenkiintonen aihe :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla on aina krapula aamuna tollanen kökkö... :x

Miul ei oo krapulaa ja oon raskaana viikoilla 7+5 :/ Ehkä tää on sit jotain hormonaalista ??? :| Ensin oli vatsa toooosi kovalla ja nyt sit tällänen. ONGELMA SE ON TUO SONTIMINENKI :kieh: :D :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Tod. näk. ummetuksen takia tuli sellaset jämäkakat sieltä, jotka on suolessa muhinut ja kerännyt bakteereja ja heisee muuten sit ihan järkyttävälle.. :x

Mie en haistanu :x Muutenki kaikki etoo ja tekee pahaa :snotty: Aattelin vaan et onko tuo jotain vaarallista ku tuon väristä :/
Eilen oli vatsa toooosi kovalla ja tänäänkin aamusta vielä ja nyt yht äkkiä muuttu tuollaseks ni hämmästyin. :ashamed:

siis mun miehellä oli ihan sama tauti alkuviikolla. ja mulla oli eilen sama juttu. Yhtäkkiä kauhea vatsa kipu, ja sitten se olikin menoa. ja vihreetä mulla oli myös tuo uloste! Ja mulle kävi vielä niin että kun tota ilmaa piti päästää ulos, niin täytyy myöntää että sillonkin lurahti! Yök, mulla kävi mielessä että onkohan tullu kaupasta ostettuu jotain huonoa tuotetta, vaikka eräpäivä olisikin vielä voimassa! En tiedä! Mutta kurjaa toi kyllä oli! Ja se ei ollu kun tuon 1-2päivää! yök yök yök!

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
kurkku teki mun miehelleni,popsi kurkkua ihan sellaisenaan paljon,vihreä uloste/pahanhajuinen ja maha kipeänä,kun lopetti kurkun syönnin,niin uloste ok

en oo syöny oikeen kurkkuakaan nyt. :/
Eikä tuota oo nyt taas tullu.
Vatsa tuntuu haljulta mut se voi kai johtua siitäkin että sitä tavaraa tuli sillon ihan kiitettävästi ? Vaih ?
Söin n. puol tuntia sitte ruisleivän ja join mehua eikä mitenkään vielä ainakaan oo ruvennu tulemaan ulos.