Vihreät kehottavat vanhempia laittamaan lapsensa ongelmalähiöiden kouluihin - laittaisitko sinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla sattuu asumaan niin sukulaisia kuin ystäviäkin Ruotsissa, joten aika hyvin olen asioista perillä.

Ongelmia on, en sitä kiellä, mutta linkin laittaminen PS:n uutisjulkaisuun ei ole kovin objektiivista uutisointia.
Voi lukea yhtä objektiivisia uutisia Hesarista ja Yleltäkin?
Näissä usein on yritetty vierittää ongelmaa kantisten syyksi ym, mutta eivät ne siellä vihervassarimediassakaan voi ikuisesti valehdella. Uutisointi on kyllä sikäli sama, että Ruotsissa on asiat erittäin huonosti. No-go alueet sen kuin kasvavat.

Ruotsalaisista alle 18-vuotiaista 40% ovat mamuja sikäli, että ainakin toinen vanhemmista on ulkomaalainen.

Kun tarkastellaan pohjoismaissa kantisten synnytystilastoja ja verrataan niitä mamujen vastaavaan niin voimme sanoa kohta heipat omille kulttuureillemme.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Ai nuo kertomani tapaukset saivat sinut nauramaan? Minusta ne ovat varsin huolestuttavia ja olin oman lapsenikin takia huolissani viime kesänä, kun tämä porukka pyöri keskustan tuntumassa häiriköimässä.

Mut hei, sinua naurattaa.
Tuo viestissäsi oleva ensimmäinen kysymys.

Esität tuollaisen kysymyksen vaikka juuri viime sivulla linkkasin Ruotsin nykytilasta.

Niin taas mielesi pahoitit.
Aika moni täällä tuntuu pahoittavan mielensä kun halutaan puhua todellisista asioista suoraan.

Jotkut tuntuvat oolevan ihan ymmällään muun muassa Ruotsin tilanteesta ja suuttuvat kun uutinen läiskästään eteen. Sitten alkaa haukkuminen. Uutisen laittaja on nolo ja persu ja vaikka mitä.

Johtuuko tämä siitä että nämä epätietoiset alkavat uskaltautua ulos ”silakkasuvakkofoorumeilta” ja täällä ei ollakaan heidän kanssa samaa mieltä asioista?

Yhteistyössä