Vihreiden haluamat kultamunamamut terrorisoivat uimahalleissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peruspersu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja musut ovat herrasmiehiä;22983466:
"Naisia he eivät kunnioita lainkaan, Raatikainen viittaa häiriöitä aiheuttaviin asiakkaisiin."

Kunnioittaiskohan he jotain univormua?
Pamppu vyöllä joku tuiman näköinen kiireestä kantapäähän asti puettu hankilö kiertelemään suihkutiloja ja pukkaria....

[QUOTE="vieras";22983478]Kukaan ei uskalla kieltää mamuja, koska pelkäävät joutuvansa leimatuksi rasisteiksi. Parhaillaan laaditaan lakia rasismista ja siinä on käänteinen todistustaakka, eli jos mamu syyttää sinua rasistiksi sinun pitää pystyä todistamaan olevasi syytön tai muuten olet syyllinen!! Suomi on muka länsimainen oikeusvaltio!!![/QUOTE]
Pistäs linkkiä tähän infoon.

Alkuperäinen kirjoittaja musut ovat herrasmiehiä;22983466:
"Naisia he eivät kunnioita lainkaan, Raatikainen viittaa häiriöitä aiheuttaviin asiakkaisiin."

Hassua miten juuri naiset ovat Suomen islamisaation suurimpia kannattajia. Eivätkö he tajua mitä ovat tekemässä?

[QUOTE="vieras";22983605]Hassua miten juuri naiset ovat Suomen islamisaation suurimpia kannattajia. Eivätkö he tajua mitä ovat tekemässä?[/QUOTE]

Ei. Kun kaikenmaailman karvakäpälät tummaihoiset on siis niiq niin ihqui.

Mä olen pitänyt itseäni ei rasistina, mutta valitettavasti alkaa kyllä ilmetä siihen viittaavia piirteitä minussakin, kun kuulee esim ystäväni kertomia juttuja omalta asuinalueeltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22984577:
Ei. Kun kaikenmaailman karvakäpälät tummaihoiset on siis niiq niin ihqui.

Mä olen pitänyt itseäni ei rasistina, mutta valitettavasti alkaa kyllä ilmetä siihen viittaavia piirteitä minussakin, kun kuulee esim ystäväni kertomia juttuja omalta asuinalueeltaan.

Näin juuri. Kun kehitysyhteistyöhön menee satoja miljoonia veronmaksajien rahaa, niin voitaisiin aidata kaikille mamuille alue jonnekin Afrikkaan ja lähettää heidät sinne.vieras

Mies ja poika käyvät säännöllisesti uimassa tuossa hallissa lauantaisin. Eivät ole kertaakaan kertoneet tuollaisista vaikeuksista, sen sijaan tympeää palvelua on haukuttu lähes joka kerta :D. Älkää käsittäkö väärin: uskon että siellä on vaikeuksia, meidän perhe ei vaan vielä ole niihin törmännyt.

[QUOTE="vieras";22983373]No todistetusti jopa WTC-torneihin 11.9. jumbojetit lentäneet muslimiterroristitkin olivat edellisiltana valvontakamerakuvien ja silminnäkijöiden mukaan juoneet kapakissa viinaa että se siitä muslimien viinattomuudesta. Islamissa niin moni asia on käytännössä usein päinvastoin kuin mitä musut itse sanovat. Väittäväthän he uskontoaan rauhanuskonnoksikin :D[/QUOTE]

Itsensä pöydän alle ryyppääminen on kansainvälisesti selkeästi aliarvostettua toimintaa. Ajattelepa, jos nuo terroristit olisivat vetäneet suomalaiskansallisesti pullon kirkasta pohjanmaan kautta edellisenä iltana, sammuneet pöydän alle ja seuraavana päivänä heräilleet ties mistä jyskyttävä päänsärky ja armoton pahoinvointi seuranaan ja miettineet: "Ihan kuin meidän olisi pitänyt tehdä tänään jotain. Muistaako joku mitä se oli?"

Tai vielä klassisemmin kompastunut kaljatuoppiin ja nyrjäyttänyt ranteensa ja siinä sitten todenneet, että jäi tää lentokoneiden kaappailu vähäksi aikaa.

[QUOTE="vieras";22987561]Näin juuri. Kun kehitysyhteistyöhön menee satoja miljoonia veronmaksajien rahaa, niin voitaisiin aidata kaikille mamuille alue jonnekin Afrikkaan ja lähettää heidät sinne.vieras[/QUOTE]

1.000.000.000,00 euroa joka vuosi. 200 ekeä per nuppi. Tuhat ekeä per perhe. Mulla ainakin ois parempaa käyttöä noille rahoille.

Yhteistyössä