Vihreiden puheenjohtajalla Sofia Virralla oli kosteat fedtaribileet ja roikkui nuoren miehen kaulassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika paljon tienaava "brändi".

Miten paljon sinä tienaat? Tuskin kirjoituksesi tuottavat mitään muuta kuin naurunpuuskia täällä. Sen verran nyhverö kaveri olet, yksinäinen kirjoittelija mammapalstalla.
Brändeillä tehdään rahaa. Sanna rakensi brändiänsä koko pääministerikautensa ajan. Isänmaan asiat olivat toissijaisia.

Noin 90.000€ olen tienannut tämän vuoden 6 ensimmäisen kuukauden aikana. Mites sinä?

Aika paljon tienaava "brändi".

Miten paljon sinä tienaat? Tuskin kirjoituksesi tuottavat mitään muuta kuin naurunpuuskia täällä. Sen verran nyhverö kaveri olet, yksinäinen kirjoittelija mammapalstalla.
👍Luultavasti sana tyyppi, joka on maalittamut minua juoppo, lihava, vanha matami letkautuksilla. Kamelikuskin puoliso myös vilisee hänen paljasjalkaisen stadiälykön kirjoituksissa.
Sannaa hän on vainonnut ne vuodet, joina olen viihtynyt tällä palstalla.
Säälittävä huonon itsetunnon omaava ressukka, joka luuraa harmaana.

Luultavasti sana tyyppi, joka on maalittamut minua juoppo, lihava, vanha matami letkautuksilla. Kamelikuskin puoliso myös vilisee hänen paljasjalkaisen stadiälykön kirjoituksissa.
Sannaa hän on vainonnut ne vuodet, joina olen viihtynyt tällä palstalla.
Säälittävä huonon itsetunnon omaava ressukka, joka luuraa harmaana.

Juu sama tyyppi aina vaan, hengaa täällä vuorokaudet läpeensä. Karmeaa ajatella, miltä kämppänsä näyttää, varmaan pizzalaatikoita ja tyhjiä pulloja täynnä. Aina välillä tällaisista asunnoista esitetään kuvia, kun asunnon omistaja saa selville, mitä asunnossa on tehty.

Tässä sulle "pissikseltä" asiaa. Onnistuisitko itse tuottamaan samanlaista tekstiä? Vinkki: avattuasi linkin voit lukea koko kirjoituksen. Siis jos englanti sujuu.

Omalla alallani? Tottakai pystyisin. Englanti on maailman valtakieli, joten en ymmärrä, miten joku voi pitää englannin osaamista jonain erikoissaavutuksena. Sannalla on varmasti ollut vielä oikolukija tarkistamassa kieliopin yms.

Omalla alallani? Tottakai pystyisin. Englanti on maailman valtakieli, joten en ymmärrä, miten joku voi pitää englannin osaamista jonain erikoissaavutuksena. Sannalla on varmasti ollut vielä oikolukija tarkistamassa kieliopin yms.

No näemmä sinä tai joku muu täällä epäili hänen taitojaan. On tosiaan fiksua tarkistuttaa oma kirjoitus toisella henkilöllä, jos on ammattimainen oikolukija ja kielten ammattilainen, niin aina parempi.

Juu sama tyyppi aina vaan, hengaa täällä vuorokaudet läpeensä. Karmeaa ajatella, miltä kämppänsä näyttää, varmaan pizzalaatikoita ja tyhjiä pulloja täynnä. Aina välillä tällaisista asunnoista esitetään kuvia, kun asunnon omistaja saa selville, mitä asunnossa on tehty.
Enemmän kunnioitan Myllypuron ruokajonossa hampurilaista odottavia kuin tämän palstan tyhjillä asioilla rehvastelijoita. Meiju Suvas oli lehtijutun mukaan jakamassa annoksia. Kävin kerran kuuntelemassa häntä, kun esiintyi eläintilan ladossa.
Ihmiset ovat hyvin ahtaalla taloustilanteen takia.
Luin jonkun palstalle linkittämän jutun, joka on käsittääkseni Sannan kirjoittama. En huomannut allekirjoitusta. Hyviä ideoita Ukrainan jälleenrakennukseen. Samoja konsteja olisi hyvä soveltaa Suomeen.
Hirveitä lööppejä taas tänään, kun kävin ostoksilla. Aamuhataudessa suoraan toivotaan, että Putin ja Trump häipyvät joskus vallasta. Silloin alkaa valoisa ja hyvä jakso maapallolla. Hauskaa, että sen pyöriminen kiihtyy, ja päivät lyhenevät.
Viikot vain viuhuvat hurjaa vauhtia.
Ehkä on pyörinyt ennenkin, ja ihmiset ovat olleet vanhoja kuten Raamattu väittää.

Hän välttelee kommentoimasta mulle, kas kun todistan aina uskonnot saduiksi 😎

Täytyykin pian muistuttaa yhdestä hänelle suunnatusta avauksesta, ei ole uskaltanut vastata vieläkään 😁
Äh, vanha läppä. :)

Mulle ei ole esitetty kysymystä, johon en ois uskaltanu vastata.
Ja vastasin.

Yhteistyössä