Vihreiden ryhmänjohtaja joutui nöyrtymään ja pyytämään anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Varmaan feministille tiukka paikka joutua pyytämään anteeksi mieheltä.
No älä. Keksiköhän ihan itse vai tuliko taustajoukoista määräys, että perseily on lopetettava kun vielä on kaksinumeroinen kannatuslukema puolueella.

• Tykkää
Reactions: m1es
Hihih :D Katotaas vaa, ku niiden koronakupla posahtaa jossain vaiheessa. Koronan varjolla koittavat saada sisään Maailman talousfoorumin suunnitelmia & järjestää maassamme ties mitä epäloogista politiikkaa yhdessä pääministerin ja muiden kanssa...

Tässä on muuten hyvä lääkäreiden video tulevasta koronarokotteesta, jota pääministerikin on niin innoissaan ottamassa. Lääkärit vaan päinvastoin varoittavat tämän rokotteen seurauksista:

Aika moni voisi Vihreissä mennä itseensä ja pyytää anteeksi. Mutta ei se asennetta muuttaisi miksikään. Ylimielisyys ja ylemmyydentunto on niin iskostunut tuohon porukkaan että usko itselläni mennyt täysin.

Nämä anteekspyytelyt eivät pelasta Vihreitä kun kämmejä on niin runsaasti. Kun vaan moni muistaisi ens vuoden kuntavaaleissa näiden kieroilut....

Tässä kirjassa on hyvin valaistu mitä Vihreät oikeesti ovat. Entinen vihreä valaisee, no itse olen nämä samat havainnut ihan ilman kirjaakin mutta suosittelen silti.

Yhteistyössä