~ Viikko 21 ~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli -84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervehdys!!

Tervetuloa uusille =)

Tänne on tullut tuolta 17 viikon pinosta tuttujakin. ;)

Ollaan tytön kanssa sairasteltu muutama päivä, mut nyt alkaa ainakin neiti pikku hiljaa näyttämään parantumisen merkkejä. Sen verran nimittäin reihuu tuolla sängyssä B) . Ulkona ois ihana keli, mut ei taida viellä viitsiä lähteä viemään puol kuntosta ulkoilemaan.

Menis viikko äkkiä niin pääsis sitten taas yrittämään sitä uutta tulokasta, toivottavasti tässä kuussa mahdollisimman monella tärppää. :heart:
Ite elättelen kovasti toiveita, vaikka kierto ei oo ihan viellä palautunut normaaliks sitten synnytyksen. Ennen raskautta oli 28 kp, mut nyt on ihan lähellä eli 29 kp. Kuinka kauan teillä muilla joilla on jo ennestään lapsi/lapsia on mennyt, että kierto palautunut synnytyksen jälkeen??
Tietenkin toi imetyshän aina vaikuttaa, mut ois kiva silti kuulla!! :heart:

nyt täytyy lähtee leikkii neidin kanssa ja sit vähän siivoilemaan!!

Perjantai 27.4.2007

Jahvetti...............kp 2/26...............yk 5...........4. toiveena
PulttiBois................kp 1/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Muumi82................kp 2/29............yk 4........2. toiveena
Kalenteri................kp 3/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 3/28............yk 3........2. toiveena
Jossu35.....kp 2/28-30.............yk 2....3/1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 4/29-32...........yk 4...........2. toiveena
Äityli -84 ...............kp 7/34................yk 9..........2. toiveena
empula81......kp 3/35................yk 1.......? toiveena

Tervehdys! Täällä heräiltiin ihan rauhassa, ilman mitään aamukiireilyä. Imurin varteen on taas raahauduttava (noi kissat tuottaa käsittämättömän määrän karvaa). Tyttönen tllaan hakemaan illan aikana, vähän haikee olo jo valmiiks, vaikkei reissussa kauaa olekkaan. Mulla rupee olee jo aika paljon päiviä, siis verrattuna muihin. Tosin mun oviskin on niin kummallinen, että ties vaikka joku muu bongais ennen mua. Laskeskelin tossa että esikko sai alkunsa kp 16, mutta silloin kierron pituuskin oli lyhyempi. Noh, uutta yritystä ja peitot pöllyämään ;)

Mä kuulun kans nyt sitte tähän teidän pinoon, täti tuli tänään aamuvierailulle :'( nyt olen niin rikki ja väsynyt tätä touhua, et lakataan liiallinen yrittäminen ja kiertopäivien kyttääminen justiinsa, muuten menee mielenterveys.. Minua ei siis tarvitse listaan laittaa, koska en aio käydä täällä katselemassa, jos vaikka onnistaisi paremmin niin :D

kaikille mukavaa aurinkoista ja plustuulista kevättä B)

Mä poistun takavasemmalle :wave: :wave:

Perjantai 27.4.2007

PulttiBois................kp 1/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Piipi79...................kp 1/24-32............yk 5..........1. toiveena
Jahvetti..................kp 2/26...............yk 5...........4. toiveena
Muumi82................kp 2/29............yk 4........2. toiveena
Jossu35............kp 2/28-30......yk 2....3/1 toiveena
Vio-la....................kp 3/28-31...........yk 3..........1.toiveena
Kalenteri................kp 3/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 3/28............yk 3........2. toiveena
empula81...........kp 3/35................yk 1.......1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 4/29-32...........yk 4...........2. toiveena
taimi......................kp 5/27-36...........yk 3..........1. toiveena
Äityli -84 ................kp 7/34................yk 9..........2. toiveena

*huh, tää pimu sekoilee täällä hippasen...*<br><br>

Mrs. K-H, saat mun puolesta ihan rauhassa päivitellä ja väännellä tota listaa, kuten jo sanoin en oo mikään expertti, ni ne päivät ja rivit saattaa mennä vähän kieroon.

Täällä ollaan käyty jo kahella ostosreissulla, molempiin suuntiin :D Prismasta tarttui mataan paketillinen tikkuja sekä ovis että raskaus.. Onko kellään kokemusta niiden puolittamisesta? Jostain luin että olis puoliteltu joitain, mutta en kuolemaksenikaan muista minkä merkkisiä olivat.

Esikko lähtee ihan just mökkeilemään, ja mä pääsen heittää jalat ylös ja rentoutumaan. Kämppäkin on siedettävässä kunnossa kun oon aamupäivällä riehunu imurin ja pölyhuiskan kanssa. Illalla riehutaan sitten isännän kanssa muuten vaan ;)

Lauantaita kaikille :wave:

Minä oon siivonnu ja huhkinu koko päivän, aamu 9 asti...kohta alkaa olla valmista B)
Pesin ikkunat (ulkopuoli enää puuttuu, kohta menen), vein talvivaatteet yms kamat vintille, imuroin, pyyhin pölyt, pesin lattiat, vaihdoin lakanat, pesukone pyörii viidettä kertaa...huhhuh.
Illalla vielä jos sauna lämmitetään, niin ennen sitä voisi saunan vielä pesasta :D
Sit vaan siideri kouraan ja soffalle töllöä tuijottaa B) ihan on jo kesäfiilis. Lomaankaan ei ole enää kuin 1½kk :D :D 7 viikon loma odottaa ;) ;)

Mies tekee pihalla polttopuita, esikoinen ja kuopus muutaman talon päässä katsomassa, kun trampoliinia kasataan ja keskimmäinen eskarikaverinsa synttäreillä...ihana rauhakin siis vielä =)

Menkat ei oo vielä kunnolla alkanu, tuhrua vaan taas näköjään riittää, 3:s päivä jo menossa. Viimeistään ylihuomenna pitäs siis kunnolla alkaa vuoto, huoh, että tää on rasittavaa :ashamed: No, ei voi minkään :\| Vaikuttaakohan tällänen alkutuhrutus mitenkään raskaaksituloon? tietäskö kukaan?? :wave:
Mielestäni kyllä ennen aiempiakin raskauksia ON tuhruillut ja ne on l'hteny nopiasti alkuun, mut nyt joku mättää :'( :'(

Blaaaaaaah...nyt pitää poistua akavasemmalle, ennenkuin enmpää alan valittaa ja pilaan tämän hienon päivän ;)

Palaillaanhan :wave: :wave:

Heissan!

Mulla on nyt kp4/28-31, kolmas yrityskierto menossa ja ekaa haaveillaan. Viime kuussa meni ovis ohi, ku ei oltu kotona. Nyt näyttää, että ollaan oletetulla ovisviikolla kotona, niin ei pitäis olla esteitä päästä heiluttelemaan peittoja. =)
Sitten vaan jännäämään! ;)

Mäkin voisin jo ilmoittautua tänne, tuttuja täällä tosiaan onkin tuolta viikolta 17.

Eli esikoista haaveillaan ja toka yk menos. Kp 6/27-36.

Ovista ajattelin alkaa tikuttaan tos kp 9 tienoilla, viimeksi sain selvän plussan kp 12.

huh jahvetti miten energinen sä olet ollu! Oikein kävi hävettään... :ashamed: Ite tuli nukuttuakin tonne puoli kahteentoista...

No jos huomenna heräis vähä aikaisemmin!

Moikka kaikille, minäkin ilmoittaudun mukaan. Putosin eilen viikolta 16 vasta, kun kierto vähän piteni. Oli ollu pitkään n. 25 päivää, mut nyt venähti 32 päivään. Kerkes siinä muutama raskaustesti palaa ennenku tätsy tuli :whistle:

Muutamia tuttujakin nimimerkkejä näkyi, mutta eiköhän tässä tutuksi tulla kaikkien kanssa, kun yhdessä jännäillään.

Mulla siis nyt kp 2/24-32, yk 5 ja esikoinen olisi tänne enemmän kuin tervetullut :heart:

hei vaan kaikille..

mä täällä omine "murheineni" olen vaan :whistle: :ashamed: typerien murheiden *myöntää nolona*

ensimmäinen on sellainen että meillä on työpaikan risteily (taas) kesäkuun alussa. jos tästä kierrosta plussa napsahtaa en siis voi ottaa siellä mitään eli jään kiinni raskaudesta mitä en haluaisi tällä kertaa paljastaa niin alussa kun viimeksi kävi miten kävi. harmittaa :headwall:

toinen on kanssa turhista turhin, mutta kuitenkin. ollaan varattu ennen keskenmenoa ensi maaliskuuksi 3 viikon thaimaan matka, tiedän miten mies ja koko perhe sitä odottaa jo nyt.. jos siis vauva saadaan laskettu menisi juuri ja juuri kai helmikuun puoleen. eli vauva olisi noin 1-1,5kk ikäinen matkan ajankohtana :whistle:
mietityttää jo nyt voiko niin pienen kanssa lähteä minnekään, tosin helppo matkakaveri taitaisi vaan olla.. *tiedän, hullua miettiä niin pitkälle* :ashamed:

ja tämä on oikeasti murhe mulla nyt:
erittäin hyvä ystäväni sai tietää maanantaina odottavansa vauvaa, vahinko sellaista. sain tänään häneltä kuulla että menee aborttiin :ashamed:
kysymys kuuluukin: miten voi olla tukena ystävälle tässä tilanteessa?
vaikka vauva ei ole minulta pois, niin jotenkin tuntuu pahalta olla ystävän tukena tuollaisessa asiassa.. :headwall:
pitäisi tsempata itseään ja unohtaa oma mielipide siinä asiassa tyystin mutta miten :/

olipas valitus virsi tämäkin viesti :laugh:
kyllä mulle hyvääkin kuuluu mutta nämä asiat tässä rättipäivien keskellä mietityttää kovasti-- turhia- tiedän :snotty:
*kivittäkää vaan* \|O <br><br>

Lauantai 28.4.2007

PulttiBois................kp 2/ 28-30...........yk 1..........3.toiveena
Piipi79...................kp 2/24-32............yk 5..........1. toiveena
kevät07................kp 3/25..................yk2 ..........1. toiveena
Jahvetti..................kp 3/26...............yk 5...........4. toiveena
Muumi82................kp 3/29............yk 4........2. toiveena
Jossu35..........kp 3/28-30......yk 2....3/1 toiveena
Vio-la....................kp 4/28-31...........yk 3..........1.toiveena
Kalenteri................kp 4/29................yk 4..........2. toiveena
Heluna...................kp 4/28............yk 3........2. toiveena
empula81............kp 4/35................yk 1.......1 toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 5/29-32...........yk 4...........2. toiveena
taimi......................kp 6/27-36...........yk 3..........1. toiveena
Äityli -84 ................kp 8/34................yk 9..........2. toiveena

Heipsan saa, ja päivitelyjä, mahtoivatkohan mennä putkeen...

Jahvetti on näemmä ottanut myös ilon irti elämästä
:D niin sitä pittää ittensä viikonloppuna ajaa ihan piippuun ;) näin täällä meilläkin mä yleensä teen ja sit oonkin iltaisin ihan raato kun ei jaksa enää mitään tehdä. Tänään oon ottanu aika rennosti, en oo muutakuin istutellu hiukan kesäkukkia ja levittänyt yhden suurensuuren kompostimultakasan :whistle: Mutta muuten oonkin sitten vaan viuhutellut virkkuukoukkua, josko saisi joskus tota päiväpeittoa väännettyä ees jokusen ruudun. Jep jep, kannattais varmaan hankkia itelleen joku liikunnallinen harrastus, kun alkaa painaa tuo mummoutumisvaihde täällä aika pahasti päälle :saint:

Ei muuta kuin viikonlopunjatkoja, me mennään huomenissa 75-vuotispäiville (jihuu, niitä odotellessa...). Yritin tänään mahtua johonkin vaatteisiini (ei ole oikein tuo laihdutusprojekti kantanut hedelmää), huonolta näyttää. Mutta mitäs pienistä (tai tässä tapauksessa suurista), kun ei pienentkään meistä.

Kiva jos joku jaksoi lukea vaikkei mitään asiaa ollutkaan. Oviksia ootellessa...
<br><br>

Sunnuntaita kaikille!

PulttiBois, mulla on vähän sama ongelma kesäkuun alun kanssa, kun JOS plussa tulee, niin mulla olis kanssa kaverin polttarit ja en tosiaankaan haluis paljastaa silloin vielä mitään. Tietty vois keksiä jotain tekosyitä, mut tuntuu et kaikki vaan arvais jostain perinteisistä antibioottikuureista... Vaikee tilanne kyllä. Ja samaa oon miettinyt, että nyt tässä mennään taas ihan liian kovaa vauhtia ajatusten edelle, kun ei oo ovistakaan näkyvissä edes.. ;) poiskaan en tosiaankaan halua olla, enkä mitään feikailla humalatilaa, heh. Vinkkejä saa antaa!

Mulla ei oo kokemusta kuinka pienien kanssa voi lentää noin pitkän matkan jne. Rokotukset pitäis varmaan hankkia, siellä on niin erilainen bakteerikanta noin pienelle ja vastustuskyvyttömälle, luulisin. Neuvolasta varmaan osaavat sanoa.

Olo on niin malttamaton, vielä monta piinaista päivää edessä ja varsinkin kun mun kierto ei oo mikään säännöllinen, vaan venyy ja paukkuu. No, ei auta kuin odotella ja ajatukset pitäis viedä muualle. Ei sais liikaa toivoa, sit jos kaikkie ei mee toiveiden mukaan, tulee pudotus kovaa ja korkeelta..

Leppoisaa sunnuntaita kaikille! =)

Heipsan!
Minäkin oon lupautunut mukaan kaikkiin mahollisiin ryyppykemuihin tässä kevään ja kesän aikana, niitä olis jo tiedossa ainakin viidet... Että jos se plussa tässä pian sattuis tulemaan, niin aikamoiset stoorit saa kyllä heittää, mutta sehän onnistuu!!!

Onko teistä kukaan juonu sitä greippimehua? Kuinkahan paljo sitä pitäs juoda, et sillä olis joku hyöty...?
Ei se nyt niin pahaa ollu, kun tuli purkki sitä ostettua...
Hauskaa vapun odotusta kaikille!

pientä pilkunviilausta listaan, eli mulla tänään kp 7/27-36 ja yk2.

PulttiBois jos ystäväsi tietää vauvakuumeestasi niin hän ei varmaan edes odota että pystyisit häntä tukea. Mun kaveri teki kans abortin noin kuukausi sitten ja ollaan kyllä puhuttu aiheesta ja todettiin että ollaan vain ihan eri elämäntilanteissa, mutta ei se vaikuta ystävyyteen.

Niin ja tervetuloa uusi/uudet, kiva kun porukka kasvaa!<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 14:06 taimi kirjoitti:
PulttiBois jos ystäväsi tietää vauvakuumeestasi niin hän ei varmaan edes odota että pystyisit häntä tukea.
Niin ja tervetuloa uusi/uudet, kiva kun porukka kasvaa!

kaveri tietää kuumeesta ja omasta keskenmenostani.
haluaisin olla jollain tavalla tukena mutten tiedä miten.. :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 13:19 empula81 kirjoitti:
Sunnuntaita kaikille!
Tietty vois keksiä jotain tekosyitä, mut tuntuu et kaikki vaan arvais jostain perinteisistä antibioottikuureista... heh. Vinkkejä saa antaa!

Mulla ei oo kokemusta kuinka pienien kanssa voi lentää noin pitkän matkan jne. Rokotukset pitäis varmaan hankkia, siellä on niin erilainen bakteerikanta noin pienelle ja vastustuskyvyttömälle, luulisin. Neuvolasta varmaan osaavat sanoa.

Leppoisaa sunnuntaita kaikille! =)

niinpä.
kuuri ei mene läpi työkavereille jotka osa tietävät vauvahaaveistani ;) joten vinkkejä kehiin.. :wave:
tuo thaimaan matka vaan mietityttää, ainahan uudestaan reissuun pääsee mutta en raskaana lähde (enkä todennäköisesti saa lentää edes rv 28 jälkeen)
toisaalta pieni matkakaveri olisi helppo, jos rinnalla vaan olisi liikkeellä. tuttu paikka olisi eikä vauva maassa olisi ryömimässä mitä taas sitten seuraavana vuonna tekisi jos vuodella siirretään matkaa \|O

kyllä mäkin murheet keksin, kun pitäisi vaan päivä kerrallaa mennä eteenpäin eikä murehtia tässä vaiheessa. :D

Heippulis!!

En olekaan kerinnyt vähään aikaan käymään täällä. On tämä viikonloppu ollut sen verta työn täyteinen. Isänän kanssa myllättiin meidän kukkapenkkit uuteen uskoon, kun ne oli niin karseessa kunnossa. Kyllä niitä nyt on ilo katsella. :)

Menkkarit alkais olla lopuillaan, joten nyt sitten ovista oottamaan. Tosin eihän se ihan lähipäivinä ole tulossa. Mulla on ollu tänään taas sellasta "juolintaa" oikean puoleisessa munasarjassa. Sitä on aina välillä, epäsäännöllisen säännöllisesti. Raskaus aikana ei ollut. Ennen raskautta kysyin siitä neuvolassa (oli nimittäin silloin jo sitä kipuilua ollut), niin sano että jotain kystia vois olla. Onko jollain kokemusta tälläsestä?

Hauskaa vapun odotusta ja aurinkoisempia kevät päiviä!! :flower:

Hello vaan kaikki tutut vko:n 17 pinosta ja tietysti kaikki muutkin!! :wave:

Tänään alkoi vaalea vuoto elikkäs 99% varmuudella huomenna on kp 1/28-32. Yk vaikkapa 12 (mennyt laskuissa sekaisin jo ajat sitten) ja esikkoa yritetään kera Femar hormonin. Tähän kiertoon ajattelin ottaa käyttöön myös greippimehun. Gyne viime ultrassa vihjaili siihen suuntaan ettei limakalvo ole siitä paksuimmasta päästä. Toivottavasti mehu auttaa asiaan.
Rinnat on edelleen tosi kipeät, mutta toivon että alkava vuoto veisi kivun mennessään.. :/

Nyt nukkumaan ukon viekkuun..

Plussarikasta kiertoa meille kaikille!

Bunny :xmas:

Heips! :wave:

Voisin tulla tähän pinoon mukaan *varovasti kurkistaa*

Tässä ollaan pikkukakkosta toivottu suurin piirtein viime elokuusta lähtien. Joulukuussa keskenmeno ja maaliskuussa tuulimuna :'( Mikähän lie on yrityskierto meneillään?? Mutta sanotaan vaikka että yk. 1 tuon tuulimunan jälkeen, kun nyt kaksien menkkojen jälkeen on vasta lupa yrittää uudelleen ja alkupisteessähän tässä ollaan.. Vielä hetken on menossa kp 3/26-31 (pianhan tuo vuorokausi näyttää jo vaihtuvan..).

Jotain tuttujakin täällä näkyi olevan, moikat teille! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 23:46 Epskeps kirjoitti:
Heips! :wave:

Voisin tulla tähän pinoon mukaan *varovasti kurkistaa*
Jotain tuttujakin täällä näkyi olevan, moikat teille! :wave:

hei vaan sinnekin *vilkuttaa villisti* :D :wave:
ja kaikille muille kanssa tasapuolisesti ;) :wave:

vein juuri lapset tarhaan vappu naamiaisiin, vitsit et ne oli innoissaan =) laitan vaikka myöhemmin kuvaa.
itse lähden kohta puolin töihin ja meillä kanss vappu naamiaiset, olen linnanneitona :laugh:
tosin joku muu olisi voinut olla osuvampi :xmas:

oikein ihanaa maanantaita kaikille :hug:

Yhteistyössä