Kävin sitten vielä apteekista toisen apteekin oman testin. Kysyin samalla sen luotettavuudesta, ja sanoi että 99% luotettavuus. Ja haamu tarkoittaa myös raskautta. Ja raskaus alussa kun näyttää haaleaa viivaa. (senhän kyllä jo tiesinki) Testaan taas joku aamu ..
Äippä mulla on kanssa nyt ehtoolla ruvennu olemaan sellasta menkkakipuilua, kunhan nyt ei alkais! Vai onko se normaali oire? Lämmöt huitelee 37 kieppeillä, turvotusta kans, pää ollu kipeenä...
Täällä ei vielä mitään.. Aamulla olin ihan varma, että alkoi, kun tuntui jotain lämmintä pikkareissa *sori, tarkka kuvan * mutta olikin valkovuotoa.. Huoh, kunpa ei lähtisi kierto venymään.. *Siis tietty toivon plussaa, mutta oireita ei ole yhtään..*
Aikast kovia kipuja ollut luullusta oviksesta asti. Ihan kuin menkka juilintaa. Ehkä välillä kovempiakin kipuja.
Kohdunnipukka käyttäytyy oudosti. Se on oikein tosi tosi kova kauttaaltaan. Reunoistakin niin kova jota ei koskaan ole ollut. Siitä keskeltä huomaa, et kiinni on...... kaksi lasta synnyttäneenä paikat ei niin "kiinni" enää ole hih.....
Huomenna tai ylihuomenna pitäisi alkaa vähäinen tuhruvuoto, toivottavasti ei ala. Voih. Luhistun jos ne pahuksen kuukautiset taaaaas tulevat.
Nyt pitää lähteä töihin. Mukavaa perjantai päivää kaikille jännäilijöille!!
Aamulla taas testasin ja sain hiukan tummemman viivan tikkuun kuin eilen.
"Tuloksen luku:Olet raskaana, jos sekä testi- että kontrolliikkunassa on punainen viiva.Huomaa että testi ikkunan viiva voi olla joko tumma tai vaalea riippuen virtsan hormonipitoisuudesta. Testi ja kontrolliikkunoiden viivojen voimakkuutta ei tule verrata toisiinsa."
Lupaavalta kuulostaa monen kohdalla! Peukut pystyssä! :heart:
Dreamer-88 jos ei vielä plussanneisiin... En tehnyt testiä tänään, huomenna aattelin... Jännittää jos tää onkin vaan jotain kehon pilailua tms. ja menkat alkaakin! Lämmöt koholla, nuha olo.
Tähän viikkopinoon kuuluisin. Tuli vaan viime pettymys otettua hiukka raskaasti niin en sit enää itseäni listoille laittanut :'( :ashamed:
Nyt ilman mitään oireita PLUSSASIN kp 28/28-30 yk 4 =)
Olin ihan hermoheikko silti vaikka en palstalla hirveesti pyörinyt. Tää toivottavasti antaa muillekin toivoa et stressaamallakin voi tulla raskaaksi. Mä ainakin syyllistin itseäni siitä ,et ei tärppää kun hermoilen.
Onnea Äippä2006, Melike ja emilje :heart:
ps. eiköhän Kurtzman sunkin tulos ole plussa :heart: Varovasti onnittelen jo suakin
Eipä alkanut vielä tänään.. Olin ihan varma, että alkaa, kun masu ihan turvonnut, kuten aina ennen menkkoja Ja tänään huomasin, että rinnat on kasvanut Mies nauroi, että olenko ottanut silikoonit.. juu, en ole.. Ei ole sellaista ollut ennen menkkoja, mutta eiköhän ne tässä yöllä ala kun valvoo töissä.. :ashamed:
Täältä ei ole plussaa odotettavissa.. En ole koskaan mittaillut lämpöjä, kun heräilen aina eri aikaan ja nytkin yövuorossa, mutta tänä yönä olen kahdesti mitannut lämmöt ja 36,1 ja 36,2 olivat, joten se siitä :'( Normlpö on yleensä 35,5-36,0.. Jotenkin sitä toivoo niin paljon.. *syvä huokaus* :attn: