K
km
Vieras
Kolmas raskaus menossa eikä missään muussa raskaudessa oo tässä vaiheessa ollu näin kipeät tissit. ne tuntuu ihan samalta kuin imettäessä kun olivat ihan täynnä maitoa.ONko kellään muulla ollu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Mulla tässä kolmannessa raskaudessa no ollu kipeemmät mitä toisessa, mutta ekassa oli vielä kipeemmät. Mutta siis vain nännit, ei koko rinnat (ekassa saatto ollu muutenkin kipeät, en muista). Olisko sitten kakkosraskaudessa menny siksi ilman kipuja, kun lopetin ekan imettämisen ja tulin aika pian sen jälkeen raskaaksi. Aattelin vaan, että rinnat oli jo ehkä tottunu jonkinlaiseen rääkkiin![]()
![]()
Niin ja nyt taas sitte ehti olla pari vuotta rinnat rauhassa ennen tätä kolmatta raskautta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Mulla tässä kolmannessa raskaudessa no ollu kipeemmät mitä toisessa, mutta ekassa oli vielä kipeemmät. Mutta siis vain nännit, ei koko rinnat (ekassa saatto ollu muutenkin kipeät, en muista). Olisko sitten kakkosraskaudessa menny siksi ilman kipuja, kun lopetin ekan imettämisen ja tulin aika pian sen jälkeen raskaaksi. Aattelin vaan, että rinnat oli jo ehkä tottunu jonkinlaiseen rääkkiin![]()
![]()
Niin ja nyt taas sitte ehti olla pari vuotta rinnat rauhassa ennen tätä kolmatta raskautta.
mulla on niin kipeät että tässä mietin pitääkö särkylääkettä ottaa. Pitäisköhän kokeilla puristaa joko sieltä tulee maitoa ku noin kivistää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja km:Kolmas raskaus menossa eikä missään muussa raskaudessa oo tässä vaiheessa ollu näin kipeät tissit. ne tuntuu ihan samalta kuin imettäessä kun olivat ihan täynnä maitoa.ONko kellään muulla ollu?