Viikoilla 29 kohdun ulkosuu auki, milloin syntyi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Mulla on raskausviikkoja kasassa 29. Kohdun ulkosuu oli tänään sormelle auki, muuten ei muutoksia. Tämähän ei tarkoita, että vauva olis syntymässä vielä välttämättä aikoihin kun kolmas raskauskin on kyseessä...Mutta, mielenkiinnosta kyselisin kuitenkin, että millä viikoilla teillä on vauva syntyny vastaavassa tilanteessa.

Jos olet jo kertaalleen synnyttänyt, niin käsittääkseni toi on enemmän normaalia kuin vähemmän normaalia. Viimeinen meidän vauvoista syntyi vk 41 ja hänen kohdallaan ainakin oli noilla viikoilla ulkosuu auki. Aiemmin en ollut koko ulkosuusta kuullutkaan.

Niinhän se on perin normaalia, että paikat lähtee kypsymään seuraavissa raskauksissa nopeammin...Ei mulla tosin toista odottaessani näin käynyt, mutta tässä kolmannessa jo jotain tapahtuukin. Kyselin vain lämpimikseni ja onhan näitä kokemuksia aina kiva lukea. :)

20vkosta kohdunsuu pehmennyt, 32vkolla 2lle sormelle auki ja kanavaa sentti (laitettiin kortisonit), supisteli vuodelevosta huolimatta vkolle 38 asti, jolloin käynnistettiin ja hätäsektioon päädyttiin. nyt jo hymyilyttää, mutta voit olla varma, että tää oli viimenen raskaus =)

Mulla oli myös auki ja pehmeä. Lapsi syntyi viikolla 36, vaikka edellisenä päivänä neuvolalääkäri sanoi, ettei tule aikoihin. Mulla oli kyllä myös supisteluita jo 24 viikolta lähtien.

Yhteistyössä