Voisin liittyä liittyä tähän.
Minulla olisi kolmaslapsi haaveissa. Miehelleni se on vasta ensimmäinen.
En periaatteessa kait kuulu tähän. On jo yhdet vuodot jääny väliin. Mutta 4 negaa testanneen en oikein usko raskauteen. Aattona tosin testaan vielä kerran. Toisin kuukautisten pitäisi alkaa neljännen päivän pintaa.
Mutta jos nekin jäävät pois niin otan yhteyden omaalääkärii.
Mulla menee hieman viikon 1 ohi, mutta ajattelin tulla tänne jännäileen teidän kanssa. Voi olla että teen testin joskus viikon 1 lopulla. Menkkojen alkamispäivä olisi noin 8. päivä. Esikoisesta haaveillaan ja toinen yrityskierto menossa. =)
Liityn kerhoon, tosin taisin jo ilmoittautua "vuoden ensimmäiset plussat" pinoon, mutta kerta kiellon päälle! Ja sitä paitsi, piinailija olen varmasti mutta saa nyt nähdä siitä plussasta.
Taidampi siirtyä viikolta 52 tänne kp nyt n. 47/29-35, sekosin laskuissa jo joskus 42 eli siis ei normaalisti kierto näin heittele, vain kerran se on ollut tuon 35. Mutta tänää testattu nega, niin kuin myös jouluaattona ja 28pvä.... :/
Minä tein aamulla jo kolmannen testin :ashamed: , mutta negaa se näyttää aina vaan.
Nyt kp 29/24-31. voi voi kun ei jaksas miettiä että ollako vai eikö olla. Lämpö oli aamulla 36,9, vähän se on laskenu kierron puolivälistä mutten ole kyllä mittaillut ku ihan satunnaisesti.
Vielä saadaan näköjään odotella ensimmäistä plussaa... Menee jännäksi. Mulla on sellainen ärsyttävä tilanne, että sairastuin tuossa pari päivää sitten (lämmöt koholla, väsynyt olo, nenä tukossa, palelee jne.) että kaikki kuvitellut oireet on ihan vaan flunssaa. plääh. Mulla on siis tällä hetkellä vielä noin 5-6 päivää menkkojen alkuun, joten ei pitäis hätäillä. Ja vatsassa alkoikin juuri sopivasti jomottamaan menkkaoireet niin kuin normaalisti tähän aikaan kierrosta :/
Helmineiti toivotaan ettei ole täti tuloillaan... Mä alan kyllä jo heittään kirveen kaivoon raskautumistoivosta.. Yli 2 vkoa jo myöhässä niin kyllähän sen plussan jo pitäisi näkyä.. Pidän teille kaikille muille hurjasti kyllä peukkuja pystyssä
Mä tein jo viidennen testin ja ei tuu toista viivaa :'( , ei pitäis näin kamalasti vaivata päätä tällä hommalla, varmaan ei täti tuu sikskään ku stressaa niin kovin. Täytyy tilata lisää testejä... Kai sen pitäis jo näkyä, nyt kp 31...
Tänään tuli testiin nega (ei pitänyt vielä testata ees, mut mut..poltteli tuolla kaapissa), kp 24/26-28
Tiistaina viimeistään pitäis alkaa vuoto. Seuraavan testin teen maanantaina 7.1. tai sit vasta keskiviikkona eli menee vkolle 2.