Viikon 10 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelly

Vieras
Eiköhän tässä ole meillä kaikilla joilla menkat nyt loppumassa tai loppuneet jo mielessä viikko 10 ja sitä edeltävät ahkerat harjoitukset! :)
Minkä luulette menneen pieleen viime kierrolla ja miten ajattelitte nyt valmistautua seuraavaan?
Mä aloin epäilee että ovuloinko ollenkaan, sillä en huomannu limoja (johtui ehkä jatkuvasta sekstailusta), ja nyt menkat ei ollu ihan niin extra runsaat kun aina ennen...puuttui ne sellaset isot hyytelökokkareet, mitä mulla on ollu usein ennen.

Oon aloittanu jo greippimehun juonnin. Pakko kokeilla sitäkin kikkaa!

Jos nyt tärppäis, ois kyseessä marraskuun lapsi... Olenko hölmö kun oon aina ajatellu, että en kyllä ajoita raskautta sitten jouluaattoon?!

Täällä on kova yritys päällä menossa.

Viimeksi meni pieleen se että ensin miestä ei kiinnostanut ja sitten se lähti työmatkalle, niin ohohan se meni.
Mulla on ongelmana epässäännölliset kierrot joten ovista on vaikea arvioida.
Joskus oon tikuttanutkin mutta mitään en silloin saanut näkyviin.
Ajattelin nyt kokeilla uudestaan, 1 mammaksi tikku on jäljellä ja apteekissa voisin käydä, kun se käy niin nopsammin kuin netistä tilaaminen.
jos nappaa niin laskettu aika olis 20.11 joten viikolla 10 jännitetään täälläkin.
mulle ei ole väliä milloin syntyy, kunhan nyt vaan tärppäisi !

Ilmoittaudun jännäilemään kanssanne. Ensimmäistä kertaa ja kiertoa ollaan miehen kanssa pappia kyydissä näissä vauva-asioissa. Kierto on ollut epäsäännöllinen pillereiden lopettamisen jälkeen (7/2005), 26-41, mutta useimmiten 32 päivää. Eilen ja tänään (nyt kp 17) voimistuvia ovistuntemuksia ja ovistikuissa (Mammaksi) vahvahkot haamut, joten eiköhän jännitysmomentit osu viikolle 10. Hedelmällisiä hetkiä kanssajännäilijöille!

Moikkis!
Täällä menossa 2.yrityskierto ja hedelmällisimmät päivät käsillä:) Nyt siis kp 18/30-34 ja tänään sain aconin ovistestillä plussan, eli ovulaatio varmaankin huomenna tai ylihuomenna. Lämpöjä oon myös mittaillut ja tänä aamuna lämmöt oli laskenut alle peruslämmön, joten sekin enteilee ovulaatiota huomiselle tai ylihuomiselle. Muuten en oo huomannut kuin ihan satunnaisia nippailuja oikealla alavatsassa.

Viime kierrossa pieleen taisi mennä ajoitus, ongelmana se kun asustellaan tavallaan kahdessa kaupungissa miehen kanssa (koti-/työ- ja opiskelukaupunki), ja toisinaan ollaan sitten eri kaupungeissa kun olis ne otollisimmat päivät. Viime kierrossa ei ollut vielä ovulaatiotikut käytössä. Tässä kierrossa siis otettu järeät aseet käyttöön; greippimehu myöskin, multitabs special 2+, ovulaatiotikut ja varmaankin tästä illasta eteenpän punaviinilasi/ilta. Tuntuu jostakusta ehkä liialta yrittämiseltä, mut meistä tää on ihan hauskaa, suorastaan välineurheilua... Toivottavasti toivottu palkinto odottaa meitä maalissa=)

Olisko pieni ikä- ym. gallup paikallaan? Eli minkä ikäisiä tulevia äitejä ja isiä, kuinka kauan olette olleet yhdessä ja vaikka sivilisääty (avopari, kihloissa, avioliitossa ym.)?
Minä siis 25v., kihlattu pari vuotta nuorempi. Yhdessäoloa pian 2v. ja yhteen muutettu 5 kk:n seurustelun jälkeen. Kihloihin mentiin viime syyskuussa. Häät ohjelmassa vasta tämän vauvaprojektin jälkeen... =)

+++++++++++-onnea kaikille!!!

Huomenia

Eli yhdessä ollaan oltu 51/2 vuotta naimisissa toukokuun lopussa 3.
Minä olen 30 mieheni 36 vuotta.
Toinen varsinainen yrityskierto päällä pienen tauon jälkeen.

Muuta:

eilen havaitsin ovislimat, ja hetihän sitä piti töistä tullessa ryhtyä puuhiin.
Illalla tikutin yhdellä jäljellä olevalla mammaksin tikulla, mutta paskat mä siihen mitään saanut, aamulla tsekkasin niin haalea viiva oli ilmestynyt.

Joskus tuntuu että tää on ihan mahdotonta ja sairaan vaikeaa puuhaa.
Älryttävää kun tästäkin puuhasta pitää tehdä tälläistä tiedettä.
Ennen vaan tehtiin lapsia ja thats it, miks ei se voi nykyäänkin olla sellaista ?

Aamupäivää! Taidan olla porukan vanhin. Minulla on ikää 33 vuotta ja aviomiehellä vuosi vähemmän. Yhdessä on oltu 8 vuotta, joista naimisissa 1 1/2. Olen kauhean malttamaton ihminen ja siksipä meillä aamulämmön mittailut ja ovistikut on heti alusta asti mukana. Kuten Jasmiinaa ja miestään, minuakin kiehtoo jollain tavalla ""välineurheilun maku"" tässä tikku- yms. touhussa. Tuntuu, että asian eteen voi petipuuhien lisäksi jotain muutakin tehdä. Toisaalta, kuten Aino76 sanoi, ennen lasten teko taisi olla luonnollisempaa kun tikkuja yms. ei ollut saatavilla, mutta kyllä vauvakuumeet varmaan silloinkin yhtä kovat oli, lääkärikirjoja selattiin ja päiviä laskettiin;-). Itse kadehdin tuttujani, joilla on enemmän TJOT-asenne tässä vauva-asiassa. Tiedä sitten, kuinka kauan touhun ""tieteellisyys"" jaksaa itseänikään kiinnostaa jos/kun yrityskertoja alkaa karttua. Riemukasta ovulaatioviikkoa kaikille wanna be -äideille ja -isille!

Stressihän tästä yrittämisestä tulee, mutta kuten jo tuolla joku lellun oviskyselyyn vastasi ei ne tikutkaan sitä totuutta aina tiedä.
Pitäis vaan osata ottaa rennompi asenne.

plussatuulia nyt kaikille, meillä rankkaviikko menossa eilen vedin jo ""kiihotus""vermeet päälle ettei isäntä ihan uuvahda, mutta kyllä se seksi maistuu vähän pakkopullalta kun joka päivä touhutaan.
Mulla vielä tänään selkeät limat havaittavissa, joten vielä pari päivää pitäis jaksaa.

Ilmottaudun mukaan vaikka ei olla ihan ""tehtailumielessä"" yritettykään raskautua. Eli toisesta haaveillaan, 2v poika istuu tuolla sängyllä lastenohjelmia tuijottamassa :). Itse olen 27v, mies 23v. Yhdessä oltu kuus vuotta, josta reilu neljä naimisissa. Meillä haaveilua ""varjostaa"" aiempi tieto hankauudesta saada muksuja mutta yksi on jo saatu niin miksipäs ei toistakin voisi yrittää :). Opiskelijaperhe ollaan ja viime ajat on ollu vähän ""rankkaa"", joten en tiedä, olisiko tämä aika muutenkaan ihan nerokkain perheenkasvattamisaika mutta...en tiedä. Toivotaan molemmat kuitenkin toista pikkuihmettä. Se on tärkeintä.

Kierrossa menossa vissiin 14/28, en ole ihan tarkasti tietoinen. Ovis on kuitenkin käsillä, jomotusta on ja niitä kuuluisia limoja. Tikuttamista, greippiä tai muita lisäkikkoja en ole vielä koittanut enkä välttämättä meinaakaan. Katsotaan, miten kovaksi tämä yritysinto ajan mittaan kasvaa...Plussaonnea kaikille!!!

Olin osana tuota viikon 9 jännäysketjua, mutta jännäpäivät alkaa vasta viikon 9 la ja su joten ehkä olen enemmän omieni joukossa täällä viikon 10 jännääjissä. Nyt kp 18 ja tärppipäivinä oli säpinää, mutta nähtäväksi jää tuottivatko tulosta! Eka yrityskierto menossa, joten luonnollisesti toiveet on aika korkealla!

Joo ja ikää tällä yrittäjällä 22 ja miehellä samanverran. Yksi lapsi 1,5v ennestään. Kuusi vuotta yhteistä eloa, 4 vuotta saman katon alla ja viikko avioelämää!

Tervetuloa uudet kanssajännittäjät ja onnea kk-rouvalle naimisiinmenosta! Itsellä vauvakuume sekoittaa pään, töihin ei pysty keskittymään ja koko ajan kuulostelen kroppaa ovis-oireiden varalta.

Kuten aiemmin kirjoitin, kiertoni pituus on vaihdellut 26-41, joten laskemalla en voi ovisajankohtaa päätellä. Nyt siis kp 19. Tikkuja olen käyttänyt ja vahvaa haamua ne on näyttäneet tällä viikolla. Limojakin olen yrittänyt tulkita mutta ainakaan toistaiseksi ei ole vakuuttavaa näyttöä siltä suunnalta. Ja miten niitä limoja voi edes tulkita oikein kun jatkuvasti harrastetaan seksiä, joten limoja esiintyy jos jonkinlaisia!!! Jatkan tikuttelua ja odotan sitä tummaa viivaa. Ja eipähän ne tikut mitään absoluuttista totuutta kerro, joten ei auta kun huolehtia säännöllisistä simppatoimituksista. Puuhailtu tietty on ettei siitä jäisi kiinni. Tuntuu hassulta olla koko ajan mieheltä varmistamassa seksiaikataulua :-)

Täällä oletettu ovulaatio lähestyy, ja tänään olisi tehnyt vietävästi seksiä mieli, mutta mies livisti aamulla sängystä vessaan eikä tullut takaisin. Ja kun meillä on yövieras kylässä, niin eihän tässä sitten hommiin päästä ennenkuin illalla, jos silloinkaan. Olen tosi huonolla päällä, niinkuin yleensäkin ""puutteessa"". Liekö kroppakin tietää koska olisi mahdollisuudet tärppiin?

Onne tuoreelle avioparille !

Noista limoista

Limat kannattaa tsekata 2-3 tuntia heräämisestä, kyllä sen ovisliman aika hyvin tunnistaa, kirkasta kuin kanamunan valkuainen ja sellaista venyvää sorttia, jos ottaa sormien väliin niin venyy kivasti, mulla joskus jopa 3 senttiä..siis noin ei nyt mittanauhaa ole ollut mutta sanotaan nyt että pari sormenleveyttä, ainakin tälläisellä nakkisormella kuin minä.

Miehet on just sellasia että kun on tosi paikka niin niille tulee paineita ja niitä ei sitten kiinnostakkaan, niille ie kannata kauheesti kertoa että nyt on limat kohdallaan ja pitää kuksia, jättää vaan kertomatta ja vokottelee muilla keinoilla ;D

Mies ei todella tiedä minun kiertoni vaiheista tuon taivaallista, enkä ajatellut häntä niistä valistaakaan. Pidetään ne turhat paineet loitolla.

Mutta toisaalta ei liene hyvä sekään, että mies olettaa että kun ehkäisy on jätetty pois niin tulosta tulee ihan omia aikojaan. Juuri aamulla kävi kertomassa että yksi kaverinsa on raskaana ja kuulosti siltä että kohta olis kiva kertoa kavereille samanlaisia uutisia meiltäkin. :P Joo, kiitos mielellään, mutta mitäs jos tehtäis ensin jotain sen asian eteen, kun ei se lapsi pyhästä hengestä synny. :D

Onko teillä muilla ollut painontunnetta tai semmosta jomotusta vatsassa? Itselläni on, ja nyt kuukautisten alusta on 2vko ja 2pvä, voiskohan se johtua munasolun/alkion kiinnittymisestä kohtuun?

Oho, täällähän onkin jo porukkaa. En ole muutamaan päivään lueskellu. Varmaankin viikonloppuun osuu mun ovis tai sitten vasta alkuviikkoon. Outoa jomotusta oli kyllä eilen puuhastelun jälkeen vatsan pohjassa, mutta ei kyllä vielä limoja. Muutenkin vaikeuttaa mun mielestä limojen tarkkailua tuo sperman ulos valuminen, ennen kortsun kanssa limat huomas niin selkeästi.

Huomenna ostamaan lisää greippimehua.

Olen siis 31 ja avopuolisoni pari vuotta nuorempi.

Tänne minäkin pyrähdin. Jännäilin viimeksi tuolla viikolla 6. Elikkäs minä 25 ja mies pari vuotta vanhempi. Yhteiseloa takanapäin kohta 7 vuotta, niistä 4 naimisissa. Meillä on 1v4kk ikäinen tyttö ja leikkikaveri ois tavoitteena, yritystä takana pari kuukautta. Kovasti ollaan tällä viikolla hommailtu,saa nähä tuottaako hedelmää =) Hirmusesti plussaonnea kaikille!!!

Iltoja!
Kp 21/30-34 ja hieman pessimistiset fiilikset. Ovulaatiotestit (acon) näyttänyt neljänä päivänä plussaa, mutta testiviiva ei oo kertaakaan ollut selkeästi tummempi kuin kontrolli-viiva, mutta kuitenkin tasavahvuisia keskenään. Kellään samanlaisia kokemuksia? Lämpöjäkin oon mittaillut orjallisesti samaan aikaan aamusta, mutta jostain syystä lämmön kohoamista ei oo tapahtunut tässä kierrossa, vaikka testit antais ymmärtää ovulaation jo tapahtuneen. Ärsyttävää! Eli jos noihin lämpöihin on luottamista, tässä kuussa tuskin tapahtuu tärppiä. Täytyy toivoa, että oon joku luonnonoikku noiden lämpöjen suhteen... Touhuiltu on kuitenkin vähintään joka toinen päivä=)

Nooh, tässä siemailen nyt joka tapauksessa lasin punaviiniä, jos siitä jotain hyötyä olis... Ainakin uni tulee paremmin.

Jälleen ilmoittautuu uusi jännääjä. Olemme mieheni kanssa vuosimallia -80. yhdessä vajaa 6 vuotta, joista naimisissa alle 2. Nyt pienokainen tähtäimessä. Yritystä marraskuun alusta, mutta vasta kolmas kierto menossa (kp52+kp35+nykyinen nyt kp25). Viikolla 10 on tarkoitus testailla, mikäli tilanne vaatii. :)
Viikon kestänyt flunssa heikentää toivonkipinää ja tietysti se, ettei tärppiä ole aikaisemmissa kierroissakaan tullut. Tosin alussa emme olleet puuhassa aivan 100% mukana ja saattoi olla viikon taukoja lemmen puuhissa...Nyt olen juonut greippimehua viikon verran, vältellyt hieman näitä vauvasivuja, jotta en liikaa ajattelisi asiaa, ja on ollut myös enemmän aktiivisuutta sillä rintamalla eli jos nyt olis paremmat lähtökohdat. Plussaonnea kaikille!

Täällä taisi hujahtaa ovis ohi ilman suurempaa aktiivisuutta :(. Oltiin vaan niin totaalisen väsyneitä, että ei touhuilua edes jaksanut harkita. Pojan kun sai nukkumaan niin sitä kaatui itsekin sänkyyn. Eli parempi onni ens kierrossa. Jään kuitenkin lueskelemaan toisten plussauutisia, joten kuulolla ollaan... :)

Lämmöt oli pomsahti aamulla, mun mielestä kyllä liian aikasin?! noh, yritystä kuitenkin kun pientä kosteuttakin havaittavissa.

Oon vaan ärsyyntynyt siitä, miten sitä teininä luuli että raskaaksi tullaan noin vaan, ja siitä että ylipäätänsä nuoret naiset satsaa liikaa ehkäisyihin ja sitten kun sitä todella alkaa lasta haluamaan, sitä ei heti kuulukaan. Eikö siinä ole jotain väärin? No, mulla ei ollut mahdollisuutta hankkia lasta aikasemmin kun ei ollut ihanaa miestä rinnalla. Joten uskon että nyt on vasta se mulle oikea aika.... (kai tästä aiheesta puhutaan tuolla toisissa ketjuissa, mutta...)

Kolmas yrityskierto siis meneillään.

Mulle on tullut epäilyksiä siitä että olikohan ovulaatio silloin kun luulin sen olleen bongasin ovislimat kp 8 ja 9eli 2 päivää menkkojen loppumisen jälkeen, ahkerasti kyllä touhuttiin silloin ja sen jälkeenkin .
Onkohan tuollainen mahdollista ?
Viimeksi kiertoni oli 24 päivää joten se tarkoittaisi että ovulaationi olisi ollut 16-17 päivää ennen menkkoja.

Voi hitsi millaista puuhaa tämä on, osaakohan sitä ajatella mitään muuta kun tätä vauvojen tekemistä ?

Mites muiden viikonloppu meni ?
Me käytiin katsomassa yhtä asuntoa, mutta hinta oli aika kohdillaan, remonttia olis pitäny tehdä liiankin kanssa, joten ei oikeen innostanut, 30-40 000 remppaan vielä ostohonnan lisäksi tkee pahaa.

Yhteistyössä