Viikon 10 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mistä olet kerttu mitannut lämmön, mä otin neuvosta vaarin kun kainalosta ja suusta ei kunnon tuloksia saanut ja mittasin lmmön emättimestä, ei se niin kamalaa ollut, menee sinne isompiakin ""keppejä""

Aikamoista tunnustelua se on täälläkin, kaikki pienet nipistelyt alavatsassa, nuhan niiskutukset ja palelut huomaa heti kun oikein omaa napaa kokoajan tuijottelee.
Onneksi tuo mies pitää maankamaralla.

Kainalosta olen lämmöt mitannut mutta mittaustulos epävarma koska vaikka mittaan kyljellä maaten ja käsivarsi tiukasti ""kyljen päällä"", nukahdan joka kerta mittauksen aikana, joten mahdollista, että mittari liikkunut. Tosin mittari on elektroninen, joten se ei lähde sen ekan mittauksen jälkeen uusiin mittauksiin ellei käynnistysnappia paineta. Lueskelin tuossa lokamasujen viestejä odottavien puolelta ja alavatsassa käynnisty mahtavat raskausoireet. Oli jos jonkin sortin viiltelyä ja nipistelyä. Hmm... voi olla nälkää koska ei ollut tänään kotoa ottaa iltapäiväeväshedelmiä mukaan - ei oo kukaan viitsinyt käydä kaupassa :-( . No, tänään kaupan kautta kotiin!

Minä täällä ilmottelen itsestäni. Samat oireet vaan jatkuu...Mielessä kyllä kävi että onkohan pieni flunssan poikanen tulossa kyläilee...tiiä sitä sitte. Mutta jos menkkoja ei tosiaan kuulu ens viikolla ni testata meinasin sit weekendinä.
Huomenna ollaan lähössä maalle, viedään tyttöä mummun ja papan luo kun isukilla on viikon loma töistä. Jospa nuo ajatukset karkais vähäks aikaa sitt muuallekin tuolta masusta =) Torstaina sitten tullaan takasinpäin, joten minä ilmottelen itestäni uudelleen viimestään viikon päästä!!Plussahaleja kaikille!

Heissan!
Täällä ei mitään uutta, kp 28/30-34 ja olo kovin pessimistinen:( Oon aika varma, ettei sitä ovulaatiota tapahtunut tässä kierrossa, vaikka ovulaatiotestit niin yrittikin väittää. Lämpökäyrät ainakin sahaa tasaisesti peruslämmön tietämillä, eikä ovulaatiohuippua ole todellakaan havaittavissa. Olo muutenkin ärtynyt ja kiukkuinen. Menkat varmaankin tuloillaan... No, jos olis edes lyhyempi kierto tällä kertaa kuin edellinen oli (34 päivää). Anteeks tää valitusvirsi, mieli vaan jotenkin ihan maassa. Tuttua varmaan lähestulkoon kaikille? Onneksi huomenna pääsen kullan kainaloon itkemään pahaa maailmaa...

Mites muilla? Mitään lupaavia oireita vai enteileekö oireet jollain tädin saapumisesta?? Haluaa plussia tähän ketjuun ja pian!!!

Moi!
Ei voi mitään, alkaa olla niin jännät hetket, että on vaikea olla ajattelematta ja höpisemättä miehelle, että mitenkähän tässsä kierrossa käy..kp33 menossa ja viikon päästä, 11.3 kp40 viimeistään testaan, jos siis on tarvetta, (silloin olisivat 5 päivää myöhäs) Olisi mukava synttäriylläri jos se + tulis. Alkaa olla jo kärsimätön olo.
On ollut kyllä menkkamaisia kipuja ja välillä oireettomiakin päiviä, mutta onko sitten vain omaa kuvitelmaa, että tämä kipuilu poikkeaisi hiukan menkkakivuista.
Mukavaa viikonloppua kaikille jännäilijöille, pian se meidän viikko koittaa. plussaonnea kaikille!

Moi!
Ei voi mitään, alkaa olla niin jännät hetket, että on vaikea olla ajattelematta ja höpisemättä miehelle, että mitenkähän tässsä kierrossa käy..kp33 menossa ja viikon päästä, 11.3 kp40 viimeistään testaan, jos siis on tarvetta, (silloin olisivat 5 päivää myöhäs) Olisi mukava synttäriylläri jos se + tulis. Alkaa olla jo kärsimätön olo.
On ollut kyllä menkkamaisia kipuja ja välillä oireettomiakin päiviä, mutta onko sitten vain omaa kuvitelmaa, että tämä kipuilu poikkeaisi hiukan menkkakivuista.
Mukavaa viikonloppua kaikille jännäilijöille, pian se meidän viikko koittaa. plussaonnea kaikille!

Moi!

Onko lämmöt korkealla teillä kaikilla? Mä kun tätä lämpö-systeemiä vielä mietin. Mulla siis viikko sitten 36,7, ja sitten tipahti neljäksi päiväksi 36,3, ja nyt ollu taas muutaman päivän 36,8, ja varmaan pysyykin ylhäällä sinne h-hetkeen asti, eli samalla tavalla kuin viime kierrossa. Mutta mitä tarkoittaa tuo välillä alhaalla käyminen oletetun ovulaation jälkeen?

Pakko kysyä myös yhtä tosi outoa oiretta, en ole koskaan kysyny tätä keneltäkään. Mulla on ollut jo vuosia lähes joka kierrossa sellainen ilmiö ovulaation jälkeisellä viikolla, että parin päivän ajan oikean munasarjan puolella iho pullottaa, siis näyttää siltä kun ihon alla ois kananmuna, kuulostaa hassulta. Se ei ole tavallaan kipeä, mutta tuntuu kyllä, ja varovasti ihoa painamalla, sen saa häviämään. Kertyykö siis alavatsaan (aivan bikinirajaan) nestettä vai mitä se on? Onko kenelläkään samaa?

Onko lämmöt korkealla teillä kaikilla? Mä kun tätä lämpö-systeemiä vielä mietin. Mulla siis viikko sitten 36,7, ja sitten tipahti neljäksi päiväksi 36,3, ja nyt ollu taas muutaman päivän 36,8, ja varmaan pysyykin ylhäällä sinne h-hetkeen asti, eli samalla tavalla kuin viime kierrossa. Mutta mitä tarkoittaa tuo välillä alhaalla käyminen oletetun ovulaation jälkeen?

Pakko kysyä myös yhtä tosi outoa oiretta, en ole koskaan kysyny tätä keneltäkään. Mulla on ollut jo vuosia lähes joka kierrossa sellainen ilmiö ovulaation jälkeisellä viikolla, että parin päivän ajan oikean munasarjan puolella iho pullottaa, siis näyttää siltä kun ihon alla ois kananmuna, kuulostaa hassulta. Se ei ole tavallaan kipeä, mutta tuntuu kyllä, ja varovasti ihoa painamalla, sen saa häviämään. Kertyykö siis alavatsaan (aivan bikinirajaan) nestettä vai mitä se on? Onko kenelläkään samaa?

Vähänlaisesti olen osallistunut tän ketjun höpinöihin, mutta taustalla olen jännäillyt teidän muiden kera. Omalta osaltani jännitys päättyi jo ennen viikon 10 alkua, tänään nimittäin pamautti täti tulla kylään rytinällä ;( Arvaattekin varmaan että mieli on maassa ja pudotus oli raju, haaveilin nimittäin kovasti että 14.2. vietetty hääyö (ovis pongattu15.2!!!) olis tuottanu tulosta, mutta niin valui eka yrityskierto hukkaan...Parempi onni uudessa kierrossa, jännitysmomentit koetaan sit viikoilla 14-15.

Pahoittelut tädin löytämille! Ei auta kuin suunnata kohti seuraavaa kiertoa.

Joku kyseli lämmöistä. Itselläni lämmöt ei ole edelleenkään olleet koholla. Muita oireita sitten ollut senkin edestä: menkkamaisia kipuja alavatsassa torstai-iltapäivästä lähtien ja tänä aamuna olen voinut ihan hirveän huonosti. Tuskin pääsin töihin kun kävelin huterasti sellaisen huimauksen ja pahoinvoinnin sumun keskellä. En uskalla mennä tavallisena aikana aamukahville työpaikan kahvihuoneeseen koska pelkään oksentavani. Täytyy odotella hiljaisempaa hetkeä. Tissit on myös erilaiset. Ei varsinaisesti kipeät mutta olen hyvin tietoinen niistä koko ajan ja ne on kauhean tuntoherkät, mitä ne ei yleensä koskaan ole.

Nyt tuntuu vahvasti siltä, että olen raskaana. Joko niin tai sitten tää on kaikkien aikojen valeraskaus johtuen omista toiveista. Tai sitten olen saanut vatsataudin, joka oireilee yhdistyneenä pms:aan. Tautejahan kiertää nyt paljon. Houkutus testaamiseen kasvaa koko ajan mutta täytyy vain yrittää malttaa mielensä. Ja onneksi nyt on jo meidän viikko! Valtavasti plussasäteitä meille kaikille!

Pitänee siirtyä tänne... olin tuolla 9-viikon jännääjissä, mutta eipä tätiä kuulu... Nyt on menossa jo 37/33. Välillä on ihan semmoinen olo että nyt se täti kyllä kolkuttelee, mutta eipä vaan. Yleensä vielä nuo minun oireet on semmoset, että kun ne tulee, niin täti on talossa seuraavien kuuden tunnin kuluessa. Mutta ei nyt. Että jospa vaikka..? Testasin kyllä negan viime viikolla, mutta ehkä täytyy uusia testi jos täti ei ala tulla. Taidan mennä suoraan arvauskeskukseen teettämään sen testin. Josko nyt kuitenkin odottelisin vielä muutaman päivän... Mutta tietääkö kukaan, että maksaako se terveyskeskuksen testi jotain? Ja voiko sinne mennä ihan milloin vaan? Vai pitääkö menkkojen olla tosi paljon myöhässä?

menossa kp21/24-? keskiviikkona naistenpäivänä olisi ensimmäinen varsinainen jännäpäivä.
Meinasin että oisin silloin testannut, mutta luulen että siirrän sitä muutamalla päivällä eli jos täti ei tule niin perjantaina voisi olla sopiva aika testata.

lämmöt edellee täällä koholla 37,4 jomotusta navasta noin 5 cm oikealla, vähän valju olo, mutta muita oirehtimisia ei oikeastaan ole.

kertoilkaahan kuulumisia ja testituloksia, nyt on meidän viikko !

Huomenet kaikille!

Täällä kp 31/30-34, enkä usko menkkojen ihan tänään tai huomenna alkavan, ei oo sellaisia tuntemuksia. Ei oo kylläkään tuntemuksia sinne toiseenkaan suuntaan. Ainoat oireet tällä hetkellä rintavarustuksen turpoaminen, mut viime kierrossa se oli varma enne menkoista, joten oletankin että ""päästään"" jatkamaan yritystä ainakin vielä ensi kierron ajan. Mut perjantaina pitäisi siis viimeistään alkaa, jos ajallaan tulevat. En oo vielä kovin masentunut tästä ""epäonnistumisesta"" kun oon ollut jo yli viikon varma ettei ovista tässä kierrossa tapahtunut, joten raskautuminen oliskin ollut kovin epätodennäköistä. Päätinkin jo, että jos tää kierto pitkittyy entisestään edelliseen verrattuna (34pv), saattaa olla että haen gyneltä apua ensi kuussa. Ei oo kiva, kun yrityskertoja mahtuu vähemmän ja vähemmän vuoteen kun kierto on pitkä. Mut saa nyt nähdä... Olo taas hieman rennompi tän raskautumisen suhteen. Taitaa kuitenkin olla niitä asioita, joihin vain vähän voi itse vaikuttaa. Luotan kohtaloon...

Hei,

siirryn tänne tuolta viikon 9 jännääjistä... Kp 37/32-33 menossa eli samaa tahtia mennään mariak:n kanssa!

Tätioireita ei ole enää, mutta eipä ole mitään raskausoireitakaan. Rintavarustuskaan ei ole yhtään turvonnut, kuten tätiä ennen pitäisi, tai raskauden alkaessa. Toisaalta, jokaisella taitaa olla ihan omanlaiset raskausoireet - kuukautisten poisjäänti taitaa olla se ainut ""virallinen"" oire ;)

Toisaalta olen jo ihan kyllästynyt tähän itseni tarkkailuun. Tässä kierrossa se on vienyt ihan liian suuren osan ajastani ja hermostuttaa vaan entisestään. Melkoinen hormonimyrskykierto tää on ollutkin!

Tsemppiä mariak & muut jännääjät!

Venla

Huomenia!
Melkein oltiin jo toisella sivulla... Täällä juilii menkkamaisesti alavatsaa, joten saattaa olla että täti saavuttaa mut jopa ajallaan tällä kertaa. Näistä krampeista kun ei voi erehtyä... =(

Hei, miten olis jos jokainen vielä jännäävä laittais meneillään olevan kiertopäivän ja mahdollisen testipäivän? Itse en taida päästä edes testailemaan, mut innolla odotan että saatais paljon paljon plussia tähänkin ketjuun!!!

Jasmiina kp 32/30-34, testi su 12.3. (kp 37)

Huomenta,

en sit eilen malttanut olla tikuttamatta ja negahan sieltä tuli... Hitsin hitsi. Ja tätiä ei kuulu vieläkään! Kauhea megakierto meneillään. Tulispa täti, niin tietäisi kropan olevan kunnossa! Kun ei oo menkkoja, en voi ilmoittautua seuraavien viikkojen jännääjiin :(

Tsemiä muille jännääjille!

selkäkivut iskivät aamulla, ja vatsaa juili nyt kp 23/24 -?taitaa olla täti tulossa tänne.

harmittaa niin vietävästi taasen.

no vielä ihan pientä toivoa elättelen josko nämä olisi valemenkkakipuja...... säälittävää.....

Älähän aino76 heitä vielä kirvestä kaivoon! Ja toivomisessa ei ole mitään säälittävää.

Säälittävää sen sijaan on, etten malttanut odottaa vaan testasin tänä aamuna. Rinnat kun on olleet kipeät mitä ei ole tapahtunut koskaan ennen!!!! No negahan sieltä pärähti. Yritän tsempata itseäni, ettei testissä voinutkaan vielä näkyä mitään koska testasin kolme päivää etuajassa ja testikin on niitä Mammaksin testejä, jotka näyttää vasta 25 mittayksiköstä. Mulla ON kotona nyt sellainen Aconin herkkä 10:stä näyttävä testi mutta olin aamulla niin pettynyt negasta, että odottelen tod. näk. ainakin torstaille menkkoja ja jos ei ne ala, niin testataan sitten uudestaan. Tää on kauheaa, olen ollut aivan maassa koko päivän :-(

Tsemppiä, KÄRSIVÄLLISYYTTÄ ja tietenkin niitä kuuluisia plussia - tuplaviivoja ja täpliä kaikille jännäilijöille!!!!!!!!!!!!

Täällä mennään kp 25/28, sanottavampia oireita ei ole ollut. Olen tosin ollut sairaana, joten en ole oireita niin kuulostellutkaan, kun epämääräiset kivut voivat johtua taudista. Perjantaina siis olisi menkkojen määrä saapua, sitä ennen en ainakaan testaile. Koitan malttaa sunnuntaille tai ensiviikon alkuun testailun kanssa, mutta katsotaan kuinka käy. Tilasin eilen kotitestit.comista läjän testejä, ja saa nähdä miten paljon ne polttelevat mieltä kun ovat kaapissa odottamassa. :P

Alan olla yhä enemmän ihmeissäni... tätiä ei vaan kuulu, eikä oo enää edes oireita. Testasin viime torstaina sen negan, mutta silti kyllä epäilen. Joillakinhan pissatestit valehtelee koko raskausajan. Ja mistäs tietää, jos se ei vaan vielä näkynyt? Nyt menossa siis jo 38/33. Jos ei täti ala tulla, aion kysäistä terveyskeskuksesta josko pääsisin torstaina sinne verikokeisiin. Silloin olis 40/33... Onpas tämä kyllä jännittävää. Vai pitäiskö kenties odottaa vielä pidempään, että menkat ois vaikka kaks viikkoo myöhässä... Mitä mieltä ootte? Ja missä vaiheessa ne edes suostuu testaamaan tk:ssa? Kokemuksia?

Minäkin odottelen mielenkiinnolla vastauksia mariak:n kysymyksiin! Eilen tosiaan tikutin negan, mutta tänään sitten luin täältä (blondeilla kestää kauemmin hiffata asioita ;) että vääriäkin negoja on! Täälläkin kp 38/32-33 ja ainoat oireet palelu ja jano/pissatus.

Mietin itsekin aamusella, että pitäiskö odotella se kaksi viikkoa ja sitten vasta, jos täti ei ole tullut, menisin lääkäriin?

Hitsin hitsi tätä odottelua...

Yhteistyössä